Flashback bygger pepparkakshus!
2013-11-02, 16:37
Medlem
knullklassons avatar
Nej det finns inga MILFs i hela världen som tänder på yngre killar. Det är en internetbluff.
Citera
2013-11-02, 16:40
Medlem
kan väl inte påstå att jag om jag nu anses som milf tänder på yngre killar. man vill ju ha en man inte en pojke.
Citera
2013-11-02, 17:06
Medlem
SmartSvenks avatar
Finns det inga mogna kvinnor (35+) som tänder på yngre MÄN? typ 20 åringar?
Citera
2013-11-02, 18:00
Medlem
Bokmasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmartSvenk
Finns det inga mogna kvinnor (35+) som tänder på yngre MÄN? typ 20 åringar?

Klart. Gbgare? Gå till Jamson en lördag och välj vad du vill ha
Citera
2013-11-02, 20:00
Medlem
zeeekes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svartekaptenen
Det kan du lita på, när jag var ett par år yngre än dig gick jag och mina kompisar på ett ställe i
Helsingborg där äldre damer (35-45) gick för att dansa, fy fan gosse vad vi raggade där.
Nu vet jag inte var du bor men kolla om det finns ett ställe där du bor som passar kriterierna och
gå dit och ragga.

haha vad hette stället du var på i HBG? Jag är med från HBG men bor på ett annat ställe nu.
Vet att harrys var rätt bra när det gällde milfar. sen klubb 39 ellet nåt
Citera
2013-11-02, 20:02
Medlem
kramkalass avatar
Äldre kvinnor är ingen enhetlig grupp. De är ungefär som yngre kvinnor, fast äldre.
Citera
2013-11-02, 20:42
Bannlyst
Bara åka finlands båt om ni gillar milfar & gilfar. Dom slåss ju om kuken!
Citera
2013-11-02, 22:29
Medlem
Rodingens avatar
Ja det gör dem. Jobbade som hantverkare förut och hann träffa ganska många milfs/cougars under de månaderna jag jobbade och åkte runt. Finns där attraktion så märks det ju ganska tydligt och det fanns det. Sen är det ju klart att det inte alltid skulle gå att få till mer än så, men ibland så märks det att det verkligen skulle gå. Träffa väl en 10 st fina inom jobbet.

edit: är strax över 20
Citera
2013-11-02, 23:09
Medlem
Rodingens avatar
En dag i sommars när jag skulle cykla hem från jobbet i min arbetsmundering så var jag glad och såg väl rätt glad ut, korsar en stor väg på vanliga stället över till cykelbanan på andra sidan. Och hamnar bakom en annan cyklist och håller mig bakom över det andra övergångsstället också. Då kommer det en kvinna mötandes på cykel och verkligen rör på huvudet för att kolla in mig så fort som möjligt när jag åker där bakom den andra cyklisten. Jag kollar rakt in i hennes ögon och det var underbart, bruna fantastiska ögon, blont hår och otroligt vacker, 35år kanske? Vilken kontakt vi fick. Jag slog dock ner blicken efter typ 2 sekunder kanske för att jag var för feg. Hur skulle det slutat liksom, kanske hade 10 meter kvar att cykla innan vi passerade varandra. Möta någon så där är jag för feg för att kolla särskilt mycket.
Citera
2013-11-03, 00:29
Medlem
UnderbaraNorrlands avatar
Lite off topic, men jag vill ändå ställa en fråga som tjej härinne.

Vad ser ni killar egentligen som milf? Jag är en 26-årig tjej (utan barn) och får ofta höra på stan, främst från yngre killar att jag är deras "drömmilf" och "värsta milfen" och jag vet inte riktigt vad som har hänt eller hur jag ska reagera. Vad är så häftigt med mammor och ännu mindre, är alla tjejer över 18 milfs nu eller?
Citera
2013-11-03, 02:20
Medlem
kramkalass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UnderbaraNorrland
Lite off topic, men jag vill ändå ställa en fråga som tjej härinne.

Vad ser ni killar egentligen som milf? Jag är en 26-årig tjej (utan barn) och får ofta höra på stan, främst från yngre killar att jag är deras "drömmilf" och "värsta milfen" och jag vet inte riktigt vad som har hänt eller hur jag ska reagera. Vad är så häftigt med mammor och ännu mindre, är alla tjejer över 18 milfs nu eller?

Nä du är ingen milf, inte i överförd betydelse iaf.. grejen är dock att MILF är en ganska flytande benämning (som inte har med eventuellt barnafödande att göra). För en artonåring kanske du framstår som en vuxen och oånlig kvinna, men för mig är du snarare lammkött..

Med ökande ålder följer förhoppningsvis ökad insikt, en insikt jag dragit är att de flesta fortfarande ser sig som unga oavsett hur gammal man än framstår för andra. En annan insikt är att man inte kan förutsäga någons beteende utifrån hens ålder. En förutsats för hur någon annan människa kommer att bete sig grundat endast i denna persons ålder är oftast fel..

Alltså; helt ok om du går igång på rynkor eller andra ålderstecken, men var öppen med det i så fall och behandla inte föremålet för ditt intresse som mindre vetande eller endast ett objekt, försök förstå (även om det är svårt) att du själv är där snart.. Kärlek över åldersgränser är helt okej. Ålder är i det stora hela rätt ointressant -vi har alltid saker att lära av varann, oavsett ålder. Du har ett liv att leva, vill du tillbringa det med någon äldre/yngre så gör gör det.
Citera
2013-11-03, 10:01
Medlem
bagarn29s avatar
Yngre killar som jagar MILFs är det sådana som inte klippt navelsträngen än?

Jag tycker att när de flesta talar om MILFs så är det egentligen Pumor de menar. Alltså en mogen kvinna med eller utan barn.

Jag gjorde min debut under Flower-Power tiden och under de första tio åren var det uteslutande äldre kvinnor som gällde. Det fanns ett kunnande som de yngre helt saknade, helt naturligt, som gav den lilla knorren på sexet.

Skit i att de är äldre utan kör på både killar och tjejer, det finns ju FILF också, ni kommer inte att ångra er.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in