Citat:
Ursprungligen postat av
UnderbaraNorrland
Lite off topic, men jag vill ändå ställa en fråga som tjej härinne.
Vad ser ni killar egentligen som milf? Jag är en 26-årig tjej (utan barn) och får ofta höra på stan, främst från yngre killar att jag är deras "drömmilf" och "värsta milfen" och jag vet inte riktigt vad som har hänt eller hur jag ska reagera. Vad är så häftigt med mammor och ännu mindre, är alla tjejer över 18 milfs nu eller?
Nä du är ingen milf, inte i överförd betydelse iaf.. grejen är dock att MILF är en ganska flytande benämning (som inte har med eventuellt barnafödande att göra). För en artonåring kanske du framstår som en vuxen och oånlig kvinna, men för mig är du snarare lammkött..
Med ökande ålder följer förhoppningsvis ökad insikt, en insikt jag dragit är att de flesta fortfarande ser sig som unga oavsett hur gammal man än framstår för andra. En annan insikt är att man inte kan förutsäga någons beteende utifrån hens ålder. En förutsats för hur någon annan människa kommer att bete sig grundat endast i denna persons ålder är oftast fel..
Alltså; helt ok om du går igång på rynkor eller andra ålderstecken, men var öppen med det i så fall och behandla inte föremålet för ditt intresse som mindre vetande eller endast ett objekt, försök förstå (även om det är svårt) att du själv är där snart.. Kärlek över åldersgränser är helt okej. Ålder är i det stora hela rätt ointressant -vi har alltid saker att lära av varann, oavsett ålder. Du har ett liv att leva, vill du tillbringa det med någon äldre/yngre så gör gör det.