Citat:
Ja, man kan tycka det, men man vet inte heller om han efter 03 stannade hemma sedan eller om han gav sig iväg ut på nytt,kanske var dags för matrast. cirka 02 handlade han på Statoil och bara 6 timmar senare var han på ICA och shoppade, därefter det renande badet.
Det är välkänt att han aldrig låste dörren när han var hemma, gammal vana. Därför det blev jobbigt när Bosse kom. Varför sa han inte åt Bosse att vänta i köket medan han badade klart istället för att säga att Bosse inte fick komma in, han visste ju att de hade avtalade tider.
En förklaring kan vara att han behövde rensa upp efter sig, exempelvis plocka ut tejprullen ur byxorna så att han kunde tvätta de skitiga kläderna som låg på golvet.
Det är välkänt att han aldrig låste dörren när han var hemma, gammal vana. Därför det blev jobbigt när Bosse kom. Varför sa han inte åt Bosse att vänta i köket medan han badade klart istället för att säga att Bosse inte fick komma in, han visste ju att de hade avtalade tider.
En förklaring kan vara att han behövde rensa upp efter sig, exempelvis plocka ut tejprullen ur byxorna så att han kunde tvätta de skitiga kläderna som låg på golvet.
Jag tror inte ens du själv tror på dina svar, för du vet att vem som helst kan ta hål på
detta inlägg, ja tom du själv. För att fälla KJ så finns inget annat att gå på än dom tekniska
bevisen för så blir det när hela mordutredningen saknar i stort sätt allt förutom blod i trunken
på KJ:s bil. Men frågan är hur mycket blod?
Spårena är inte planterade tror jag. Det finns två alternativ, antingen har KJ dödat
VB eller så är spåren där av "naturliga själ" och ifall man visste blodsmängden skulle man lätt
kunna avgöra vilket av alternativen som är rimligast.
Att MB mördat VB tror jag inte men han är en tacksam syndabock att ha som alternativ GM för försvaret. Men sen är jag också ganska övertygad om att det finns många MB i VB:s liv, hon har säkert varit en skrämmande och påflugen beundrarinna åt flertalet med män både på nätet och i verkligheten.