Det är world-wide garanti på Apples produkter, förutom iPhone.
Fel, det är inte worldwide garanti på vissa iPad modeller. Apple lagerför bara modellerna som klarar våra 3G nät här i Europa när det kommer till reservdelar. Så om du har köpt en i USA med 3G av fel typ så är det inte world wide garanti. I övrigt så är det helt OK att köpa iPad utomlands.
Var inne på elgiganten där dom hade fått in några stycken. Bestämde mig för att köra vidare på min ipad2. Ingen direkt anledning att byta vad jag kunde se
Var inne på elgiganten där dom hade fått in några stycken. Bestämde mig för att köra vidare på min ipad2. Ingen direkt anledning att byta vad jag kunde se
Längre batteritid, högre skärmupplösning, bättre processor och mindre död yta/vikt. Det är väl vad som skiljer mellan iPad 2 och iPad Air.
Senast redigerad av Kaymano 2013-11-01 kl. 13:49.
Hade tänkt att köpa en idag. Blev dock fundersam när jag inte upplevde den särkilt snabb på läsa sidor på internet. Kan det bero på dåligt wifi i butiken? Var inne på mstore i Malmö.
Har haft ipad 1, 2 och 3 samt en ipad mini tidigare.
Ja absolut vassare specifikationer,och som du säger lägre vikt. Wowkänslan infann sig däremot inte. Får låta beslutet om byte mogna några dagar
Ok. Skillnaden är kanske större om man går från en annan plattform (ex. Windows eller Android).
Jag funderar i alla fall på att köpa min första Apple-produkt (d.v.s iPad Air). Men väntar nog några veckor och ser vad som händer med priset samt om konkurrenterna hinner komma med något nytt innan jul.
Har aldrig ägt en apple produkt då man alltid varit lite anti, men air kan mycket väl bli den första. Fruktansvärt sugen på att bara beställa en direkt så man kan ha den på måndag då ny läsperiod börjar, eller ska man avvakta?
Har aldrig ägt en apple produkt då man alltid varit lite anti, men air kan mycket väl bli den första. Fruktansvärt sugen på att bara beställa en direkt så man kan ha den på måndag då ny läsperiod börjar, eller ska man avvakta?
Avvakta på vad? Enligt mig finns det idag ingen padda som mäter sig med ipad. Det är en grym produkt och min laptop samlar numera damm i en låda och har gjort det senaste två åren.