Citat:
Ursprungligen postat av
Clifford
Jag är inte särskilt förtjust i Manana, framför allt inte den i Majorna. Pinchos har jag ingen koll på, men det här med att beställa via app känns inte så jävla kul.
Nej, det gör ju inte det. Märkligt utbud av tapasen också där ser jag på hemsidan. Det blir att prova Göteborg Wok ikväll,, även om lokalen var allt annat än mysig, främst för att vi har nära till Cosmopol efteråt.
Ringde och skulle boka bord på Manana till lördag, men de hade fullt vid våra tänkta tid, kanske lika bra det.
Men nu behöver jag som sagt någon restaurang som har bord runt 19-20 imorgon, lördag.
Pasta+ har jag fått rekommendationer om, och de har ju ganska fin meny tycker jag, dock lite väl höga priser för pastan? Sjöbaren i Lorensberg har jag god erfarenhet av, det kanske blir den om jag inte hittar något annat, men det vill jag.
Ser hellre någon annan restaurang som serverar lite mer varierande också, kanske någon standardburgare, fin köttbit, men även någon fiskrätt eller skaldjursgryta som alternativ.
Sinclair's, Meet, Texas longhorn och A hereford beefstouw är väl de som har bäst rykte vad gäller kött? Men jag tycker samtliga ligger ganska högt i pris eller? 200-250 SEK hade jag max tänkt mig för en fin köttbit eller fiskrätt.