Citat:
Ursprungligen postat av
PettaX
Det är en svenskshop, men drivs av några som inte har alla hästar hemma
Såg dock att PF har fått in den salut tårtan 365 säljer 104kr bara

Ja 365 tar i så de sprickerer på vissa grejer, 40 spänn för ett paket Explosive I som kostar typ 8 kr.
PF är ingen bra förkortning, fram för all eftersom Pyrofans antagligen är en mer välbesökt sida än Pyrofire. Dock tack för info om tårtan, ett par sådana skall hem!