2013-10-31, 23:55
Medlem
GonerStoners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Risplockarn
Låter väldigt bra Kattfejvel! Jag tog 900mg för ca 1½ timma sedan, kom på förut att jag har en grape och tänkte testa, men började inte dricka förrän efter 40 min efter intag, nu är den nere iaf (1 liter), och tog precis 60mg omeprazol som jag smälte/spräckte i munnen och svalde det kattsand-liknande materialet.

SÅ till min fråga! Ger det någon effekt om man intar grape/omeprazol EFTER intaget av substansen? Eller som för mig, under tiden då den metaboliseras (eller utsöndras?) i kroppen?

EDIT: Tror ni att man kan ta theralen (40mg/1ml) i "russyfte" efter intag av lyrica? Kan man möjligtvis bli lite mysig och skön? Det blir man ju på höga doser theralen, aldrig testat i samband med lyrica, men när jag tog en del efter en stor mängd alkohol för att somna kändes det så fruktansvärt najs när jag låg och blunda, mådde otroligt bra, som en stor dos av någon eufori-givande opi.

Du kan ju alltid testa?
Värsta som händer är väl att du får en god natts sömn.

Själv testade jag att blanda med oxycontin och herrejävlar så nice det blev.

MVH.
Citera
2013-11-01, 00:03
Medlem
T-L-Ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GonerStoner
Du kan ju alltid testa?
Värsta som händer är väl att du får en god natts sömn.

Själv testade jag att blanda med oxycontin och herrejävlar så nice det blev.

MVH.

Jag kör lyrica och sub just nu! 800mg lyrica och ca 1mg sub, rekommenderar starkt denna blandningen!
Citera
2013-11-01, 01:09
Medlem
Stessads avatar
Lyrica är sämst!

Skum jävla medicin. Tagit den nått halvår nu, 100mg morgon och kväll. Känner inte av ett jävla skit.
Kände inget i början heller. Sämsta jävla skit medicinen som finns.

Liten notis till ni som tänker pröva den alt börja med den. Gör inte det. Ni kommer inte känna ett skit.
Den går säkert och flumma på om man tar 1000mg som några i tråden gör dagligen. Men om man inte är knarkare så ge fan i den totalt.
Senast redigerad av Stessad 2013-11-01 kl. 01:12.
Citera
2013-11-01, 02:11
Medlem
This_is_me_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stessad
Lyrica är sämst!

Skum jävla medicin. Tagit den nått halvår nu, 100mg morgon och kväll. Känner inte av ett jävla skit.

Liten notis till ni som tänker pröva den alt börja med den. Gör inte det. Ni kommer inte känna ett skit.
Den går säkert och flumma på om man tar 1000mg som några i tråden gör dagligen. Men om man inte är knarkare så ge fan i den totalt.

Bara för att du inte fått positiva effekter av Lyrica betyder det ju inte att alla får det, som du får det att låta som.

Får jag fråga varför du fortfarande äter medicinen om du inte får någon effekt?
Citera
2013-11-01, 10:04
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stessad
Lyrica är sämst!

200 mg är ju ingen speciellt hög dos heller, kanske därför du inte fick effekt?
Citera
2013-11-01, 14:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Risplockarn
Låter väldigt bra Kattfejvel! Jag tog 900mg för ca 1½ timma sedan, kom på förut att jag har en grape och tänkte testa, men började inte dricka förrän efter 40 min efter intag, nu är den nere iaf (1 liter), och tog precis 60mg omeprazol som jag smälte/spräckte i munnen och svalde det kattsand-liknande materialet.

SÅ till min fråga! Ger det någon effekt om man intar grape/omeprazol EFTER intaget av substansen? Eller som för mig, under tiden då den metaboliseras (eller utsöndras?) i kroppen?

EDIT: Tror ni att man kan ta theralen (40mg/1ml) i "russyfte" efter intag av lyrica? Kan man möjligtvis bli lite mysig och skön? Det blir man ju på höga doser theralen, aldrig testat i samband med lyrica, men när jag tog en del efter en stor mängd alkohol för att somna kändes det så fruktansvärt najs när jag låg och blunda, mådde otroligt bra, som en stor dos av någon eufori-givande opi.

Nej vet du va lelle risplockare! Enligt mina erfarenheter av biokemiska experiment säger det mig att du ska köra på det väl beprövade; ta 40-80mg Omeprazol (eller en grapefrukt) 30min-1h innan intag av [valfri substans] - så hinner kroppen sänka nivåerna av CYP3A4 till dess att [valfri substans] insöndras. Mitt enklaste och bästa råd. Travel safely! /Rikspolisenheten
Citera
2013-11-03, 19:16
Medlem
Tog en ganska hög dos i somras - 600mg utan någon vana - och kände mig först rejält groggy, sen blev jag lite speedad. Översocial liksom, och fattade då varför man får det mot social fobi. Det satt i ett dygn minst efteråt. Fick det utskrivet mot just det för många år sedan men märkte inte av nåt positivt.

Nu när jag börjat plugga igen har jag tänkt att jag skulle behöva lite av den där sociala förmågan på seminarier och så. Men jag kan ju samtidigt inte bli så groggy.

Vad betalar ni för 300mg? Har det blivit klassat ännu?
Citera
2013-11-03, 19:57
Medlem
EyeRollers avatar
Guuud saknar lyrica.. Nån som vet nån shop som säljer detta?
Citera
2013-11-03, 20:02
Medlem
T-L-Ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EyeRoller
Guuud saknar lyrica.. Nån som vet nån shop som säljer detta?

http://www.genericlyrica.org/

Finns tråd i nätapotekforumet, kolla under övriga droger.
Citera
2013-11-04, 06:09
Medlem
ReVarres avatar
Ska snart få det utskrivet! Men har egentligen inte behov utan ska använda det vid behov för sömn (fast jag kommer låtsas att jag tar det varje dag) eller om man ska trippa för att slippa stelhet.

Det funkar väl? Att använda det mot stelhet vid t.ex. Hallucinogent, dissociativt, opies etcetera? Om ni vet svara gärna!
Citera
2013-11-04, 07:08
Medlem
Stone..s avatar
Lyra och Flubro är en skön blandning.
Citera
2013-11-04, 09:04
Medlem
This_is_me_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReVarre
Ska snart få det utskrivet! Men har egentligen inte behov utan ska använda det vid behov för sömn (fast jag kommer låtsas att jag tar det varje dag) eller om man ska trippa för att slippa stelhet.

Det funkar väl? Att använda det mot stelhet vid t.ex. Hallucinogent, dissociativt, opies etcetera? Om ni vet svara gärna!

Att Lyrica skulle hjälpa vid stelhet när man tar hallucinogener har jag aldrig hört talas om. Jag tycker du ska läsa på så mycket som möjligt om just kombinationen Lyrica och hallucinogener. Jag säger inte att du har fel, men du verkar en aning osäker du med, och att läsa på kan man aldrig göra för mycket.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in