Citat:
Ursprungligen postat av masterior26
ja på tom mage går det ju alltid snabbare men jag ska testa att göra som ni säger med att tömma kapslarna i ett glas och ta en kopp kaffe efter, men är det kapslarna som är seg upplösta eller är det pulvret som är svårlöst för det står ju förpackningen hårda kapslar?
Fått en jäkla massa utskrivna nu efter en svår axeloperation, testade med att bomba de samt tömma kapslarna, föredrar bombning om man endast kör 2-3 dagar i veckan. Funderar på att lägga ner dock och strunta i allt, hjärnan behöver en jäkla tid för att anpassa sig till vardagsrutiner. Får knappt något gjort 3-4 dagar i veckan jag inte tar skiten. Alla år med gobbe har satt sina spår, det saknar man!
Försökte på alla sätt att kontrollera gobbe med 5 days on 2 days off, gick inge vidare. Borde snarare vara 2 days on 5 days off, samma sak med lyrica. Dock får man ju en äcklig AT på lyrica efter 3-4 dagar, det tog månader 24/7 med gobbe att ens komma i närheten av denna äckliga AT. Ne, man ska akta sig för detta gift. Höjer en även jag ett varningens finger för lyrica, har du redan ångest/oro även minimalt så ta inte mer än 1 dag, hämtar själv nog inte ut mer av detta gift.