2013-10-19, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av atjautigs
Låt din chef läsa igenom dina inlägg här och se om de duger...
Tänker du på något konkret?
Peka gärna ut något: https://www.flashback.org/find_posts_by_user.php?userid=677184
Citera
2013-10-19, 17:12
Medlem
AntonSs avatar
Lägg ner nu innan du trasslar in dig för mycket.

Citat:
Ursprungligen postat av Shwang
Tänker du på något konkret?
Peka gärna ut något: https://www.flashback.org/find_posts_by_user.php?userid=677184

Citat:
Sen också som RissaTridactyla skriver, 80% av alla kunder är Svenssons eller förståndshandikappade, och behöver få allting serverat till dem. Det blir mycket enklare för dem att förstå gränser om det handlar om två olika varumärken. Sen om du hör till de andra 20% som kan tänka själv så great, men då borde det inte vara något problem för dig att jämföra dem heller.
Citera
2013-10-19, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AntonS
Lägg ner nu innan du trasslar in dig för mycket.
Citat:
Sen också som RissaTridactyla skriver, 80% av alla kunder är Svenssons eller förståndshandikappade, och behöver få allting serverat till dem. Det blir mycket enklare för dem att förstå gränser om det handlar om två olika varumärken. Sen om du hör till de andra 20% som kan tänka själv så great, men då borde det inte vara något problem för dig att jämföra dem heller.
Men det är ju precis det vi diskuterar Vad jag gör (hur jag jobbar, hur jag hjälper folk) och vad jag tycker är helt olika saker. Mina åsikter är inte ett exempel på hur jag jobbar.

Kanske dags att gå on-topic igen?
Citera
2013-10-20, 15:38
Medlem
0jonz0s avatar
Någon mer som inte har tillgång till Mitt Tele2?
Försöker aktivera ett nytt simkort och ansluta abonnemang till Mitt Tele2-konto men ingenting fungerar.
Stått att det finns driftstörningar sen igår. Och kundtjänst har stängt sen kl 15:00.
Citera
2013-10-20, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 0jonz0
Någon mer som inte har tillgång till Mitt Tele2?
Försöker aktivera ett nytt simkort och ansluta abonnemang till Mitt Tele2-konto men ingenting fungerar.
Stått att det finns driftstörningar sen igår. Och kundtjänst har stängt sen kl 15:00.
Det fungerar bra för mig just nu!

Är det fortfarande fel? I så fall, har du bytt nummer eller gjort någon överlåtelse på något av dina abonnemang? Det kan haka upp sig då och stå att det är en driftstörning, då behöver kundtjänst nollställa ditt konto.
Citera
2013-10-20, 20:53
Medlem
0jonz0s avatar
Citat:
Det fungerar bra för mig just nu!

Är det fortfarande fel? I så fall, har du bytt nummer eller gjort någon överlåtelse på något av dina abonnemang? Det kan haka upp sig då och stå att det är en driftstörning, då behöver kundtjänst nollställa ditt konto.
Det är min pappa som köpt ny mobil och tänkte ansluta hans abonnemang till hans tele2 konto, inget abonnemang har tidigare varit anslutet dit. Och nu står det att det inte går. Vad kan jag göra?
Citera
2013-10-21, 00:15
Medlem
Citat:
Det är min pappa som köpt ny mobil och tänkte ansluta hans abonnemang till hans tele2 konto, inget abonnemang har tidigare varit anslutet dit. Och nu står det att det inte går. Vad kan jag göra?
Jag gissar på att det hakat upp sig, som det kan hända med gamla konton om man gör t.ex. nummerbyten.

Prova att logga in på kontot och tryck sen på det gråa "Mitt Tele2" som dyker upp i den svarta randen, och sen "Ta bort kopplade konton". Ta bort allting där, logga in och ut, prova igen. Hjälper det inte så kontakta kundtjänst, för då kan de behöva ta bort hela kontot för att på så vis börja om igen!
Citera
2013-10-21, 03:29
Medlem
0jonz0s avatar
Citat:
Jag gissar på att det hakat upp sig, som det kan hända med gamla konton om man gör t.ex. nummerbyten.

Prova att logga in på kontot och tryck sen på det gråa "Mitt Tele2" som dyker upp i den svarta randen, och sen "Ta bort kopplade konton". Ta bort allting där, logga in och ut, prova igen. Hjälper det inte så kontakta kundtjänst, för då kan de behöva ta bort hela kontot för att på så vis börja om igen!

Det har inte funnits några kopplade konton tidigare tror jag, men finns inga abonnemang kopplade just nu. Försöker koppla ett nytecknat abonnemang men går inte. Får nog ringa till kundtjänst :/
Citera
2013-10-22, 01:25
Medlem
Citat:
Det har inte funnits några kopplade konton tidigare tror jag, men finns inga abonnemang kopplade just nu. Försöker koppla ett nytecknat abonnemang men går inte. Får nog ringa till kundtjänst :/
Låter som så, jag har slut på förslag som jag tror kommer fungera!

Eller ja, ett förslag är att skapa ett helt nytt konto på en annan epost. Sen förutsätter jag också att kontot är verifierat, jag minns inte faktiskt det ger för "symptom" om det inte är det.
Citera
2013-10-27, 22:25
Medlem
Får jag som redan är bunden till abonnemang hos Comviq teckna nytt avtal när det återstår 3 månader av bindningstiden kvar? Eller gäller detta enbart Tele2
Citera
2013-10-30, 22:17
Medlem
Min bindningstid går ut i början av januari och jag sade upp det tre månader i förväg. Kan jag dagen då bindningstiden går ut byta operatör direkt och aktivera allting, och måste jag i så fall fortfarande betala för de dagar jag haft abonnemanget?
Citera
2013-10-31, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dafuqisdis
Min bindningstid går ut i början av januari och jag sade upp det tre månader i förväg. Kan jag dagen då bindningstiden går ut byta operatör direkt och aktivera allting, och måste jag i så fall fortfarande betala för de dagar jag haft abonnemanget?
Nämnde du att du ville portera ut ditt nummer när du sa upp det? Om du gjorde det så kommer numret att ligga aktivt tills det att porteringen sker, om du inte gjorde det så kommer numret att stängas ner och då inte gå att flytta, och då måste du ringa kundtjänst och be dem att tillfälligt starta upp det igen.

Däremot om du flyttar ut numret någon eller några dagar i förväg så kommer det att gå bra, och du får då en slutfaktura på de kvarvarande dagarna på bindningstiden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in