2013-10-31, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Underdark
Äh jag chansade och tog 4200 mg lyrica till och 40mg stesolid + 5st 7,5% öl och kaffe.Ska nog fylla på med lite mer öl och kaffe.
Vad tror ni detta leder till och är det någon som har testat något liknande?
Har även dimor mot eventuell lös mage pga all vätska.

Har alltså tagit 8400 mg lyrica, minst 7st 7,5% öl, minst 80 mg stesolid under dagen(kommer inte riktigt ihåg) i två doser idag på 3,5 timme. Känner mig påverkad men kan fortfarande bete mig hyfsat normalt.

Kan tillägga att jag är uppe i en hypomani för tillfället och känner mig inte ett dugg trött.

Sinnessjuka doser alltså har tagit 2,4 G typ en gång som mest, hur fan mår du dagarna efter detta? kanske har du inte varit utan nån dag därför du e uppe på så sjuka doser?
Citera
2013-10-31, 00:05
Medlem
Citat:
Äh jag chansade och tog 4200 mg lyrica till och 40mg stesolid + 5st 7,5% öl och kaffe.Ska nog fylla på med lite mer öl och kaffe.
Vad tror ni detta leder till och är det någon som har testat något liknande?
Har även dimor mot eventuell lös mage pga all vätska.

Har alltså tagit 8400 mg lyrica, minst 7st 7,5% öl, minst 80 mg stesolid under dagen(kommer inte riktigt ihåg) i två doser idag på 3,5 timme. Känner mig påverkad men kan fortfarande bete mig hyfsat normalt.

Kan tillägga att jag är uppe i en hypomani för tillfället och känner mig inte ett dugg trött.

Herregud... Myten verkar vara svår att ta död på, men man kan inte ta stesolid eller annan benso för att förebygga kramper, man måste ta det när man väl får kramp (vilket du då själv inte kan administrera), inte före. Hoppas du inte råkar på en iaf, hur mår du nu? Kanske borde ligga i sängen eller något för att inte riskera slå i huvudet eller så, 8400mg lyrica samt alkohol på det är sjukt mycket. Har du sådan hög tolerans eller provade du bara ta de doserna för att se om du kunde få effekt?
Edit:
Skummade igenom tråden lite och såg att du försökt trappa ned, men tar du över 8000mg varje dag?
Senast redigerad av Dicevy 2013-10-31 kl. 00:11.
Citera
2013-10-31, 01:20
Medlem
Underdarks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dicevy
Herregud... Myten verkar vara svår att ta död på, men man kan inte ta stesolid eller annan benso för att förebygga kramper, man måste ta det när man väl får kramp (vilket du då själv inte kan administrera), inte före. Hoppas du inte råkar på en iaf, hur mår du nu? Kanske borde ligga i sängen eller något för att inte riskera slå i huvudet eller så, 8400mg lyrica samt alkohol på det är sjukt mycket. Har du sådan hög tolerans eller provade du bara ta de doserna för att se om du kunde få effekt?
Edit:
Skummade igenom tråden lite och såg att du försökt trappa ned, men tar du över 8000mg varje dag?

Nja jag är en van lyrica-användare men tar det inte varje dag. Var 2 dagar sedan jag tog det senast och då tog jag endast 700 mg.

Däckade någon timme eller två nu men vaknade upp igen utan några problem.
Visst känner jag mig påverkad men av någon anledning är jag inte mer påverkad än att jag kan skriva normalt och känner mig hyfsat påverkad men utan den där euforin.

Kan det ha med min hypomani att göra? Jag är nämligen för tillfället inne i en blandepisod där man kan vara speedad samtidigt som man kan vara deprimerad etc.
Det känns väldigt skumt, nästan som att jag har blivit immun mot den där euforiska känslan man kan få av lyrica. Har aldrig tagit sådana här stora doser tidigare så har ingen aning om vad det kan bero på...
Citera
2013-10-31, 01:31
Medlem
Tjena fbare!
Jag börjar bli ganska orolig nu över mitt preglagabinbrukande.
Jag har Lyrica på recept, använder det inte som det står på receptet dock.
Har brukat Lyrica i två veckor nu och inatt är jag uppe på 10 gram lyrica!
Har en helt sjuk tollerans mot preglagabin.
Nu har jag inte en kapsell kvar och undrar hur min AT kommer att bli?
Går alltså på 10 gram idag och nu är allt slut.
Citera
2013-10-31, 01:37
Medlem
Underdarks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av affefender
Tjena fbare!

Du borde skaffa benzo så fort som möjligt om du kan, MASSVIS säger jag för att dämpa ångesten.
Sedan kan du receptfritt skaffa något som heter Dimor på apoteket som hjälper en hel del mot abstinensen, speciellt mot magproblemen. Ta även Ipren eller liknande mot smärtan och en massa sprit.
En kraftig Lyrica/pregabalinabstinens är en av de värsta man kan uthärda, så sjukskriv dig från skola/jobb i en vecka för att härda ut den fysiska biten.
Citera
2013-10-31, 01:41
Medlem
Citat:
Tjena fbare!

Jag kan ju för övrigt berätta att jag är en väldigt depprimerad människa.
Har inte brytt mig om hur många kapslar jag har kvar.
Jag bryr mig inte om hur många jag har kvar, men undrar bara hur jobbig AT:en kommer bli.
Kan man klara det utan benso eller bör jag försöka fixa benso?
Jag klarar en hård AT nu, men inte en för jävlig.

Tacksam för svar
Citera
2013-10-31, 01:48
Medlem
Citat:
Du borde skaffa benzo så fort som möjligt om du kan, MASSVIS säger jag för att dämpa ångesten.
Sedan kan du receptfritt skaffa något som heter Dimor på apoteket som hjälper en hel del mot abstinensen, speciellt mot magproblemen. Ta även Ipren eller liknande mot smärtan och en massa sprit.
En kraftig Lyrica/pregabalinabstinens är en av de värsta man kan uthärda, så sjukskriv dig från skola/jobb i en vecka för att härda ut den fysiska biten.

Ojdå, låter som att jag har en trevlig tid framför mig ju.
Har kraftig ångest i vanliga fall: fuck!
Får ringa efter Xanor och Stess om några timmar då kanske.
Dimor? Det får jag kolla upp kanske. Har Omeprazol i massor, det hjälper ju ganska bra.
Har varken sprit eller Ipren. Sprit blir svårt men Ipren går ju fixa.
Citera
2013-10-31, 02:02
Medlem
T-L-Ks avatar
Citat:
Dimor? Det får jag kolla upp kanske. Har Omeprazol i massor, det hjälper ju ganska bra.

Har du endast brukat det i två veckor kommer det inte bli SÅ jävla hemskt, även fast dina doser är helt idiotiska. Tänk till nästa gång och spara så du kan göra en kort nedtrappning istället.
Citera
2013-10-31, 02:07
Medlem
Underdarks avatar
Citat:

Ja skaffa benzo spå fort du kan! Stess är extra bra då det lindrar de även är muskelavslappnande och lindrar ryckningar och späningar man kan få. Dimor/imodium är det du ska köra på, skit i omeprazol. Dimor kostar typ 30kr på apoteket så kör på det.
Varför kan du inte skaffa sprit, är du pank eller minderårig kanske? Det hjälper också.
Allting som påverkar GABA-systemet hjälper.
Får du tag i Stilnoct/Imovane så är det guld, då kan du möjligtvis sova under ATn

Lycka till säger jag bara!
Citera
2013-10-31, 02:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T-L-K
Har du endast brukat det i två veckor kommer det inte bli SÅ jävla hemskt, även fast dina doser är helt idiotiska. Tänk till nästa gång och spara så du kan göra en kort nedtrappning istället.

Jag har ätit lyrica i 4 månader med normal dos.
Dom idiotiska doserna har jag kört på i 2 veckor.
Jag sitter i en jobbig sits för andra grejor än detta så jag bryr mig inte om hur många jag har kvar.
Citera
2013-10-31, 02:24
Medlem
Citat:
Ja skaffa benzo spå fort du kan! Stess är extra bra då det lindrar de även är muskelavslappnande och lindrar ryckningar och späningar man kan få. Dimor/imodium är det du ska köra på, skit i omeprazol. Dimor kostar typ 30kr på apoteket så kör på det.
Varför kan du inte skaffa sprit, är du pank eller minderårig kanske? Det hjälper också.
Allting som påverkar GABA-systemet hjälper.
Får du tag i Stilnoct/Imovane så är det guld, då kan du möjligtvis sova under ATn

Lycka till säger jag bara!

Ja får skaffa benso, känns det som.
Jag fixar Dimor imorgon då och hivar in Omeprazolen i medicinskåpet igen.
Är helt pank i nuläget, håller på och krånglar med Försäkringskassan angående sjukpenning.
Men det kommer att lösa sig.
Fixar Imovane imorgon, älskar dem avlånga jävlarna.
En kompis kommer kanske med 200st Ksalol imorgon. Det blir fint hoppas jag.
Ksalol lika med Alprazolam lika med Xanor. Jippi!
Citera
2013-10-31, 02:39
Medlem
Underdarks avatar
Citat:
Ja får skaffa benso, känns det som.
Jag fixar Dimor imorgon då och hivar in Omeprazolen i medicinskåpet igen.
Är helt pank i nuläget, håller på och krånglar med Försäkringskassan angående sjukpenning.
Men det kommer att lösa sig.
Fixar Imovane imorgon, älskar dem avlånga jävlarna.
En kompis kommer kanske med 200st Ksalol imorgon. Det blir fint hoppas jag.
Ksalol lika med Alprazolam lika med Xanor. Jippi!

Lycka till säger jag och håll dig hemma! Helst i sängen när det blir som jävligast,
Man får influensaliknande symptom med omväxlande feber/frossa och det gör ont ända in i skelettet.
Tur att du inte brukat det så länge, det kanske blir mildare för dig men jag varnar dig iaf.
Ta det bara lugnt och titta på filmer som gör dig glad etc, försök att sova mycket om det går.

Som sagt lycka till och hoppas att det inte blir allt för jävligt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in