2013-10-29, 14:14
Medlem
HentaiMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av This_is_me_
Håll oss gärna uppdaterade.

Det går förvånansvärt bra. Benzon tar bort 90% av alla AT-symptom. Jag är mig själv.

Detta är dag 2. Kommer ta benzo 7 dagar. Sedan ska jag försöka se hur jag är utan. Kan jag sova godkänt då så kommer jag inte ta mera benzo heller, sen är jag fri från det här.

Jag skulle dock inte vilja påstå att jag är/var inte särskilt psykiskt beroende av Lyrica. När AT'n visade sig blev jag mest äcklad av substansen hellre än att vilja ha mer av den!
Citera
2013-10-29, 14:23
Medlem
This_is_me_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HentaiMannen
Det går förvånansvärt bra. Benzon tar bort 90% av alla AT-symptom. Jag är mig själv.

Detta är dag 2. Kommer ta benzo 7 dagar. Sedan ska jag försöka se hur jag är utan. Kan jag sova godkänt då så kommer jag inte ta mera benzo heller, sen är jag fri från det här.

Jag skulle dock inte vilja påstå att jag är/var inte särskilt psykiskt beroende av Lyrica. När AT'n visade sig blev jag mest äcklad av substansen hellre än att vilja ha mer av den!

Skönt att det ¨går bra. Du verkar ju ha en bra plan också.
Citera
2013-10-30, 00:02
Medlem
Hur funkar detta som substitut till alkohol? Krog tex
Citera
2013-10-30, 00:40
Medlem
Tjenare, har tagit 700mg lyrica för 4 timmar sen. förta gången. jävligt flummig sen har jag några kartor trytizol. kan det på något vis boosta i samband med lyrican? kanske är dum fråga men vill ha ut lite mera. Några öl kanske skulle sitta fint? Vad skulle ni gjort i min situation en vanlig onsdagsmorgon? puss på er å hoppas ni kommer med nå bra alternativ. Bjuder på ev. fel.....skrivning
Citera
2013-10-30, 00:49
Medlem
Hur gör man för att få det utskrivet?
Citera
2013-10-30, 00:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Densom-Draper
bli emo tror jag
Citera
2013-10-30, 03:22
Medlem
ingen som vill hjälpa mig? tog mig en öl nu. jävlar. känner lite som ett tjackrus faktiskt. springer runt å kollar i alla rum. helt utan anledning, ja ni vet. btw är det nån som tror att ken ring har tagit kola på "Så mycket bättre?" ser ut som det nej. ingen som visste om man kunde ta tryptizol tll lyrica. Tråkigt
Citera
2013-10-30, 09:22
Medlem
This_is_me_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sanojasd
ingen som vill hjälpa mig? tog mig en öl nu. jävlar. känner lite som ett tjackrus faktiskt. springer runt å kollar i alla rum. helt utan anledning, ja ni vet. btw är det nån som tror att ken ring har tagit kola på "Så mycket bättre?" ser ut som det nej. ingen som visste om man kunde ta tryptizol tll lyrica. Tråkigt

Ja, alkohol och Lyrica är en trevlig kombination.

Ken Ring tar säkert kokain, lite då som nu.
Citera
2013-10-30, 15:28
Medlem
Sezlows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Densom-Draper

Tja... Om du vill ha det utskrivit av läkare här i landet...

Så får du ska skaffa dig MS eller någon annan sjukdom i nervsystemet som ger upphov till svåra nervsmärtor, alternativt en skada på ryggen där en nerv kommer i kläm.

Man lär även kunna få det vid GAD (Generaliserat ångestsyndrom).

Det finns nog fler vägar men jag kommer inte på fler just nu.

Själv har jag det mot MS-smärtor, det funkar bara till ca 50 -70%, jag skulle behöva något med mera krut.
Citera
2013-10-30, 17:46
Medlem
Risplockarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sezlow
Tja... Om du vill ha det utskrivit av läkare här i landet...

Så får du ska skaffa dig MS eller någon annan sjukdom i nervsystemet som ger upphov till svåra nervsmärtor, alternativt en skada på ryggen där en nerv kommer i kläm.

Man lär även kunna få det vid GAD (Generaliserat ångestsyndrom).

Det finns nog fler vägar men jag kommer inte på fler just nu.

Själv har jag det mot MS-smärtor, det funkar bara till ca 50 -70%, jag skulle behöva något med mera krut.

Du kanske kan fråga om Tramadol eller liknande? Jag vet inget om MS-smärtor eller hur pass illa det är, men något sådant kanske kan hjälpa, tillsammans med lyrican.
Citera
2013-10-30, 19:24
Medlem
Underdarks avatar
Hallå där!
Har tryckt i mig 4200mg lyrica för två timmar och känner av lite grann men inte den här sköna känslan jag vill ha. I sambandet med det intaget har jag även käkat 20mg stesolid för att undvika eventuella kramper. Har också druckit en öl 7,5& och ska dricka två koppar kaffe nu.

Funderar på att ta 4200mig till för att testa och se vad som händer.
Jag vet att det låter som en JÄVLIGT DUM IDÉ men jag är impulsiv av mig och vill maxa det till så långt det går. Har inte tagit något igår så toleransen borde ha sjunkit lite iaf.

Vad tycker ni alla andra pillertrillare här?
Har även 5st till 7,5& öl här och i princip obegränsat med stesolid.
Citera
2013-10-30, 20:54
Medlem
Underdarks avatar
Äh jag chansade och tog 4200 mg lyrica till och 40mg stesolid + 5st 7,5% öl och kaffe.Ska nog fylla på med lite mer öl och kaffe.
Vad tror ni detta leder till och är det någon som har testat något liknande?
Har även dimor mot eventuell lös mage pga all vätska.

Har alltså tagit 8400 mg lyrica, minst 7st 7,5% öl, minst 80 mg stesolid under dagen(kommer inte riktigt ihåg) i två doser idag på 3,5 timme. Känner mig påverkad men kan fortfarande bete mig hyfsat normalt.

Kan tillägga att jag är uppe i en hypomani för tillfället och känner mig inte ett dugg trött.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in