2013-10-31, 01:16
Medlem
Satan i helvete va sjuuuuk Ibarbo är. Nästan så man känner sig äcklig med han i laget.
Citera
2013-10-31, 01:17
Medlem
antonaugustssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntzPantz
Satan i helvete va sjuuuuk Ibarbo är. Nästan så man känner sig äcklig med han i laget.
Lust att länka laget?
Citera
2013-10-31, 01:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av antonaugustsson
Lust att länka laget?
http://www.easports.com/fifa/football-club/ultimate-team/show-off?showoffId=2IBIRUNZnKoYds3

Reus ska in senare ikväll har jag tänkt mig. Finns en del uppgraderingar att göra, planer på att sätta Benz som höger, Di Maria på högermitten, Modric på inner, T. Silva höger, Alves ytterback, Dante vänster och Alaba ytterback.

Anledningen till varför Ibarbo ska ut är för att jag inte vill känna mig såååååååå svettig.

Edit: Gundogan ska nog kunna hitta sig in i laget så småningom han också.
Senast redigerad av AntzPantz 2013-10-31 kl. 01:23.
Citera
2013-10-31, 01:25
Bannlyst
Onsdag kväll /natt är ju sämsta tillfälle att sälja sitt lag/ bästa tillfälle att köpa sitt lag. Men när är bästa tillfälle att sälja sitt lag/sämsta tillfälle att köpa sitt lag. Alltså med andra ord, när är priserna som dyrast? Har ni något ni går efter?
Citera
2013-10-31, 01:25
Medlem
Jessicaffss avatar
Citat:
Du lever i förnekelse. Jaha, det var ju kul att du kan köpa coins. Men vart ligger sambandet mellan coins och card-weight?

Men utbud och efterfråga? Ekonomisk abc som bestämmer prissättningen. Om det är så sjukt ovanligt att få en Ronaldo eller messi så skulle man inte värdesätta dem så lågt som bara 1-2 mille coins. Ni målar upp det som att det är helt omöjligt att få händerna på en Messi eller Ronaldo. Som att vinna UK lottery som han i länken sa. Det är ju faktiskt skrattretande att man vinner på Rikslotter och bara får ett värde av 2000-3000kr.

Cardweight säger ingenting om korten på hög nivå. Hög nivå som väldigt eftertraktade kort. Eftersom dom säljs väldigt sällan och väldigt långsamt. Alla håller i dom avsevärt länge tid än ett random kort som säljs runt mer än den används. Jag menar, hur ofta ser du en Ronaldo som haft 5 eller fler användare? Knappt kort på 300k nivån har haft >5 användare. Så det blir missvisande om du baserar antalet kort ute på marknaden i fröhållande till andra vanliga kort. Ovanliga ser ännu ovanligare ut eftersom alla håller fast vid dem. Förhållandet mellan det faktiska antalet och antalet på marknaden i förhållande till någotslagts medelvärde av ett randomkort blir väldigt skevt.
Citera
2013-10-31, 01:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BendingSwine
Onsdag kväll /natt är ju sämsta tillfälle att sälja sitt lag/ bästa tillfälle att köpa sitt lag. Men när är bästa tillfälle att sälja sitt lag/sämsta tillfälle att köpa sitt lag. Alltså med andra ord, när är priserna som dyrast? Har ni något ni går efter?
Helgerna antar jag, då dem flesta lirar.
Citera
2013-10-31, 01:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BendingSwine
fredagar har jag hört ska vara dyrast. dock inget jag riktigt märker av tbh
Citera
2013-10-31, 01:31
Medlem
Bara jag som la märke till att kommentatorerna la in en snabb kommentar om att det är Halloween?
Citera
2013-10-31, 01:33
Bannlyst
Citat:
Helgerna antar jag, då dem flesta lirar.

Citat:
Ursprungligen postat av Guap
fredagar har jag hört ska vara dyrast. dock inget jag riktigt märker av tbh

Att jag inte kunde räkna ut det själv är nog ett gott tecken på att det har blivit dags att krypa till kojs. Men tack för svaren och Godnatt!
Blir att sälja mitt eländiga brasselag fredag natt då
Citera
2013-10-31, 01:33
Medlem
Woooqes avatar
någon som har lust att bygga ett lag med IF Isco? har slut på ideer
budget: 600 k
3 eller 4-backslinje
hybrid eller inte spelar ingen roll

tack på förhand
Citera
2013-10-31, 01:35
Medlem
antonaugustssons avatar
Någon som spelat med Özil?
Citera
2013-10-31, 01:39
Medlem
Woooqes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antonaugustsson
Någon som spelat med Özil?
yes och jag rekomenderar dig inte att köpa honom, spelade runt 10 matcher med honom!
sjukt klen
usla/klena skott med båda fötter
2* WF

enda bra var väl passningarna men du kan få mycket bättre för ca 90-100 k
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här