2013-09-29, 04:48
Medlem
Hade förresten season ticket till FIFA 13 och den verkar gälla fortfarande. Får tom nya packs. ska det vara så?
Citera
2013-09-29, 06:38
Medlem
Jag blir så förbannad. Det går inte att göra mål på något annat än att nicka. Såklart ska killen jag möter ha Benteke på topp som nickar in allt, tråkigt nog.
Citera
2013-09-29, 09:43
Medlem
Blir förvånad över att så många klagar.

Har spelat ganska många matcher nu och jag gillar verkligen årets version! Enligt mig är det en enorm förbättring mot 13 och de har hittat ett perfekt tempo i spelet. Kan dock hålla med om att inlägg kanske behöver nerfas en aning, men i övrigt är jag helnöjd! Bra jobbat, EA!
Citera
2013-09-29, 09:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CriticalAcclaim

Har spelat ganska många matcher nu och jag gillar verkligen årets version! Enligt mig är det en enorm förbättring mot 13 och de har hittat ett perfekt tempo i spelet. Kan dock hålla med om att inlägg kanske behöver nerfas en aning, men i övrigt är jag helnöjd! Bra jobbat, EA!

+1111111!!
Citera
2013-09-29, 10:16
Medlem
eribabsis avatar
Citat:

Skönt att någon kommer med sånt här inlägg. Jag vill såklart ha spelet, men tar fan emot att köpa det när varenda kotte verkar tycka det är svindåligt.
Citera
2013-09-29, 10:34
Medlem
Ahlfaa19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av madshit
+1111111!!

Ta bort de du skrev! annars får du en varning av mod! de har vi andra fått som skrivit så :P inte för att vara elak men så e de
Citera
2013-09-29, 10:41
Medlem
QJLs avatar
Köpte mitt lag för cirka 200k, är nu värderat till 250k som marknaden ser ut just nu. Och priset på Wanyama och Agbonlahor ser ut att stiga fint. Bara på Agbon har jag gjort en profit på 15k sedan inköpet i förrgår. Upp i 180k som på 13 tack.
Citera
2013-09-29, 11:05
Medlem
Jobson är ju helt galet OP, och bra strength med.
Har han alltid varit såhär OP när han varit med i FIFA?

Silver, brasilien, 5*, 79 strength, 84 pace.
Citera
2013-09-29, 11:18
Medlem
QJLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DageN
Jobson är ju helt galet OP, och bra strength med.
Har han alltid varit såhär OP när han varit med i FIFA?

Silver, brasilien, 5*, 79 strength, 84 pace.

Har du spelat med Wallyson eller Wellington Nem? Finns så många brassar man vill testa

Canales (Chilensk striker) är någon jag vill testa... Ser ut som ett monster i statsen i alla fall
Citera
2013-09-29, 11:18
Medlem
freakinmajnds avatar
Sjukt nöjd med årets upplaga!

Jag har spelat 21 matcher och har rätt okej statistik. 16-3-2. Tycker spelet är väldigt balanserat nu, förutom nickningarna. De kunde ha nerfats lite men annars är allt bra. Det första av allt jag märkte i spelet var pace, tack och lov att vi slipper dessa pacewhores!

En fråga om Vidic, hur mycket köpte ni han för? (ps3) Funderar på att investera på honom och sälja senare när han blir dyrare.
Citera
2013-09-29, 11:28
Bannlyst
Tror ni Lewandowski kommer att stiga i pris?
Citera
2013-09-29, 11:30
Medlem
sebbolitos avatar
Citat:

EA kommer nerfa huvudspelet i oktober har jag hört.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in