2013-10-30, 22:56
Medlem
Stekwalls avatar
Undrar över sivir, jag har spelat några normal och hon verkar väldigt bra. Hur är hon i ranked? Vad tycker ni om Sivir?
Citera
2013-10-30, 23:37
Medlem
PourchGhoulss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stekwall
Undrar över sivir, jag har spelat några normal och hon verkar väldigt bra. Hur är hon i ranked? Vad tycker ni om Sivir?

Nya sivir är heeeelt sjuk, ligger inne på 6 win streak ranked

Citat:
Ursprungligen postat av sp0nk
Någon som testat jinx efter nerfen? Hur känns hon nu?
Hon är vek early men mid/late är hon typ som innan.
Citera
2013-10-31, 00:56
Medlem
snabb fråga, säg att jag lånar ut mitt konto till en kompis under en vecka. vad skulle han kunna göra med mitt konto? skulle han kunna ta över den helt och hållet ? kan han överföra något till sin egen gubbe ? osv. han skall hjälpa ur silver innan den 11 nämligen
Citera
2013-10-31, 01:03
Medlem
ComviqKompiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allstars
snabb fråga, säg att jag lånar ut mitt konto till en kompis under en vecka. vad skulle han kunna göra med mitt konto? skulle han kunna ta över den helt och hållet ? kan han överföra något till sin egen gubbe ? osv. han skall hjälpa ur silver innan den 11 nämligen

Vad ska du i gulld att göra, om du inte kommer dit själv?

Nej han kan inte flytta över nån champion men han skicka gifts(kostar rp) från ditt acc till hans egna.
Och byta lösenord..
Citera
2013-10-31, 01:05
Medlem
Jafan89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allstars

Vad han kan göra är olika:

Har han dina säkerhets siffror på kortet så kan han göra en del problem i form utav att göra köp med det, har han tillgång till din mail så kan han ändra om lösenordet och allt, och har ni haft varandra tillräkligt länge på friendslist så kan han gifta saker med din redan existerande RP till sitt konto.

Han skulle också kunna köra full recycle på dina runor och deleta alla dina masteries/runepages, och utan större problem kunna få dig bannad genom att vara lite extra jävlig, och att dra ner dig till silver 5 skulle vara otroligt lätt, bara att börja krasha matcher med flit, kan även deleta hela din friendslist.

Detta jag kommer på just nu, men finns säkert några fler saker man kan göra, typ använda alla dina refunds, och för humorn gifta RPn "du" får tillbaka till honom.

Citat:
Ursprungligen postat av ComviqKompis
Vad ska du i gulld att göra, om du inte kommer dit själv?

Nej han kan inte flytta över nån champion men han skicka gifts(kostar rp) från ditt acc till hans egna.
Och byta lösenord..

Har för mig att det krävs att man bekräftar lösenordsbyten på mailen först.
Citera
2013-10-31, 01:06
Medlem
BjeerNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BjeerN
Tog mig ur silver 1 väldigt enkelt, hade 9 vinster i rad som mest.

Är nu i guld V med 14 vinster och 4 förluster, 12.4 - 4.8 - 9.7 KDA.

Återkommer med uppdateringar om hur det går för mig med mitt försök att ta platinum innan säsongen är slut.
Nu i guld 3 med 24 vinster 11 förluster (hoppade över guld 4).

Återkommer med uppdatering.
Senast redigerad av BjeerN 2013-10-31 kl. 01:16.
Citera
2013-10-31, 01:08
Medlem
irkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jafan89
Har för mig att det krävs att man bekräftar lösenordsbyten på mailen först.
Nä, tyvärr inte. Får jag ditt id & pw så kan jag ta över ditt konto, men du kan få givetvis få tillbaka det genom att skriva ticket till supporten bara.

Men, vad han kan göra är ju som Jafan skrev massor, beror väll lite på hur bra kompisar ni är också, är ni IRL vänner och han är högre upp än dig så tvekar jag inte att han boostar dig "legit" men det finns ju folk som bara trollar också, men det är ditt problem.

Citat:
Ursprungligen postat av BjeerN
Nu i guld 3 med 24 vinster 11 förluster (hoppade över guld 2).

Återkommer med uppdatering.

Jag vet inte, men jag finner det inte sådär jätte intressant. Det räcker om du skriver när du är i guld/plat/diamond etc, hålla på att skriva ett inlägg varje gång man går upp en division känns väldigt .. ointressant. Vi har ju lixom ingen bakgrund om vem du är, vart ditt main konto är etc. Hade ju varit lite intressantare om du sa "min main är i plat V, kan inte klättra ur där" innan.
Senast redigerad av irken 2013-10-31 kl. 01:12.
Citera
2013-10-31, 01:25
Medlem
d-times avatar
Någon som har testat Kassadin efter patchen? Fortfarande lika stark?
Citera
2013-10-31, 01:25
Medlem
d-times avatar
Någon som har testat Kassadin efter patchen? Fortfarande lika stark?
Citera
2013-10-31, 02:03
Medlem
skurkans avatar
Någon mer som har problem med dc's idag sen patchen, både jag och min kompis som har internet från banhof får dc typ 4-5 gånger per game?
Citera
2013-10-31, 02:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skurkan
Någon mer som har problem med dc's idag sen patchen, både jag och min kompis som har internet från banhof får dc typ 4-5 gånger per game?

Det är någonting som är skumt, får fps drops hela tiden, både min och motståndarlagets top laner dcade samtidigt, stod bara bredvid varandra och kollade.
Citera
2013-10-31, 03:20
Medlem
Wolfbloods avatar
Varför ska alla kukmäta i botgames, jag fattar inte, jag vill bara vinna för en snabb Fwotd, men inte får man spela i en enda lane, blir kallad killstealer trots att jag gjort mer champ dmg än resten av laget tillsammans.

Mongon som skriker som om de håller på att bli mördade bara för att de inte får 20/20 på sina mejajis/occults.

Folk som gör det till sitt mål i hela gamet att bara sno buffs tex, hur kan man vara så trött i sinnet?

T.o.m värre än normal games.

(Nej jag kommer inte köra normal games för fwotd klockan 03:17 en torsdags-morgon)

Truly the worst community ever...

PS. Reserverar mig för stavfel och annat tjaffs och skyller det på sjukdom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in