Citat:
Ursprungligen postat av
allstars
snabb fråga, säg att jag lånar ut mitt konto till en kompis under en vecka. vad skulle han kunna göra med mitt konto? skulle han kunna ta över den helt och hållet ? kan han överföra något till sin egen gubbe ? osv. han skall hjälpa ur silver innan den 11 nämligen
Vad han kan göra är olika:
Har han dina säkerhets siffror på kortet så kan han göra en del problem i form utav att göra köp med det, har han tillgång till din mail så kan han ändra om lösenordet och allt, och har ni haft varandra tillräkligt länge på friendslist så kan han gifta saker med din redan existerande RP till sitt konto.
Han skulle också kunna köra full recycle på dina runor och deleta alla dina masteries/runepages, och utan större problem kunna få dig bannad genom att vara lite extra jävlig, och att dra ner dig till silver 5 skulle vara otroligt lätt, bara att börja krasha matcher med flit, kan även deleta hela din friendslist.
Detta jag kommer på just nu, men finns säkert några fler saker man kan göra, typ använda alla dina refunds, och för humorn gifta RPn "du" får tillbaka till honom.
Citat:
Ursprungligen postat av
ComviqKompis
Vad ska du i gulld att göra, om du inte kommer dit själv?
Nej han kan inte flytta över nån champion men han skicka gifts(kostar rp) från ditt acc till hans egna.
Och byta lösenord..
Har för mig att det krävs att man bekräftar lösenordsbyten på mailen först.