2013-10-30, 22:11
Medlem
Omar Santanas avatar
http://gfx.aftonbladet-cdn.se/image/17165962/575/imageColumn/92217506b53fb/bildenhifdifen.jpg

Nåja, alla behöver väl rivaler på ett eller annat sätt. Skulle Dif försvinna skulle ju den största rivalen bara istället bli Bajen, Göteborg eller Malmö. Kanske inte lika stark, men för det krävs bl.a. 122 år. Där nere i Skåne verkar det dock behövas det till den grad att de är villiga att skänka pengar till varandra.
2013-10-30, 22:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nygard
Nej vi stoltserar inte med honom ditt fittnylle. Det har redogjorts flera gånger vad väldigt många av oss tycker om honom. Sluta försök pracka på mig, och andra malmöiter, åsikter som vi inte har. Det är inte lönt att fortsätta diskutera detta då efterblivna nollor som du ändå inte fattar. Märks att du är kåt på Olympian. Som du försöker impa på honom

Det gör det ni i allra högsta grad din jävla acnepossör. Ni är oerhört stolta över honom vilket ni visar när ni bjuder in honom till jubileum och omfamnar honom som en hjälte när han på fritiden gillar att köra in sin penis i småbarns vaginor och eventuellt även analöppningar. Det är oerhört äckligt.

Eftersom att ni inte är rakryggade - riktiga män - försöker ni i en sedvanlig verklighetsfrånvänd bild - påstå att ni faktiskt inte tycker att det är rätt. Talk is cheap. Era handlingar visar hur ni egentligen står i frågan. Pedofilkramande fittansikten.
Senast redigerad av nv-natverket 2013-10-30 kl. 22:30.
2013-10-30, 22:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MickelMack
Begriper du att Miiko Albornoz är sthlmare!? så ge fan i och klanka över denna individs beteende på skåningar/malmöiter ditt jävla mongo. Sen att några idioter på himmelriket försvarar honom och styrelsen låter han få en chans att stanna kvar i klubben är ett jävla skämt.

Han började ju knulla småbarn först i Malmö. I Stockholm vet alla hur han hade tagits emot. Eller snarare hur han inte hade tagits emot. Dessa tendenser finns emellertid inte i Malmö där man anser att Miiko är en skön påg. Visa ert missnöje på läktarna då era idioter. Få honom sparkad? Men varför skulle ni göra det? Ni är ju pedofilklubb nummer ett i Sverige och vill väll inget annat än att behålla denna eminenta titel?
2013-10-30, 22:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Du får vara vad du vill, men du är bra på att göra bort dig

Grattis till 9-1 på 4 matcher, tog oss 1 match mot er att få ihop dom siffrorna, men du kanske bodde uppe i Mora på den tiden?
På vilket sätt gör jag bort mig? Är jag för aggressiv? Haha, du är för skön....
2013-10-30, 22:30
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Casualer
Ni är tvillingklubbar och är beroende av varandra.

Julinho: Ja, jag är en böghatare. Det får du stå ut med.
Beroende av varandra, jo men visst. På samma sätt som Blåvitt och GAIS samt MFF och HeIF är beroende av varandra kanske, de vill säga inte ett dugg.

Sen finns det undersökningar som visar att böghatare oftast själva innerst inne är.. Ja.. Du vet
2013-10-30, 22:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TrogenHammarby
Nu när säsongen strax är över, vad har varit supportersäsongen 2013's höjdpunkt?
För mig är den givna ettan dif-capon som körde hat-karaoke under avbrottet mellan dif - Mjällby.

http://www.youtube.com/watch?v=x95xKImTFLQ - För er om vill återuppleva årets roligaste dag.

Gårdarnas häxjakt mot DFG efter "hoten" mot MP var också roliga att följa.

Mer av årets som har gått nu när säsongen är slut..

Det här är årets roligaste enligt mig.

http://www.youtube.com/watch?v=PgXopsGbxWs
2013-10-30, 22:33
Medlem
nygards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nv-natverket
Det gör det ni i allra högsta grad din jävla acnepossör. Ni är oerhört stolta över honom vilket ni visar när ni bjuder in honom till jubileum och omfamnar honom som en hjälte när han på fritiden gillar att köra in sin penis i småbarns vaginor och eventuellt analöppningar. Det är oerhört äckligt.

Eftersom att ni inte är rakryggade - riktiga män - försöker ni i en sedvanlig verklighetsfrånvänd bild - påstå att ni faktiskt inte tycker att det är rätt. Talk is cheap. Era handlingar visar hur ni egentligen står i frågan. Pedofilkramande fittansikten.

Det har som sagt redogjorts XXX antal gånger vad många av oss tycker om honom och hans handling. Det har redogjorts på vilket sätt vi förmedlat detta också, men det ser du och andra lika sneknullade människor förbi
2013-10-30, 22:37
Bannlyst
mikko är bajare.
2013-10-30, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herman.Kling
Olympiabög:

Ni är inte föregångare till något. 1968-1993 - 26 jävla år - spelade ni mot Ängelholm, Högaborg, och Kävlinge. Det är era riktiga rivaler, klubbar mer på er nivå. Dessutom, säger siffran 606 dig någonting? Att ni alltid varit där är århundradets största lögn. Synd att klubbens officiella uppgifter får dig att skämmas. Er firma består av 20 bjuvmongon, resten är danskar. Luft. När May kritar på för oss, era halvpensionärer går i pension och kommunen vägrar hjälpa er så är ni tillbaka där ni hör hemma - i de lägre divisionerna. Den enda bit av Skåne som möjligen tillhör er är gödselstackarna mellan Bjuv och Klippan. Nästa gång ni tar en färja över till Preben hoppas jag att den sjunker. Och att ni dör.
Och ändå springer ni? Fittor
2013-10-30, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheFatOne91
mikko är bajare.
Miikos finska kusin?
2013-10-30, 22:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nygard
Det har som sagt redogjorts XXX antal gånger vad många av oss tycker om honom och hans handling. Det har redogjorts på vilket sätt vi förmedlat detta också, men det ser du och andra lika sneknullade människor förbi.

Ni påpekar gärna att ni inte tycker att hans beteende är acceptabelt på internet. Hur kommer det sig att denna kritik inte förmedlas i verkligheten också? Nu är ju det inte som så att "många av er" avskyr hans handlingar, utan snarare så försöker ni förringa det hela och hävdar hebefili istället pedofili som om det spelar någon roll vad fan epitetet är. Det enda man behöver veta är att det är ett jävligt sinnessjukt beteende, begriper du detta, ditt djävla venusberg?

Seså, stick iväg till Miiko och tafsa på småflickor istället ditt äckliga fittsekret.
2013-10-30, 22:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av McKarlson
Nu är jag inte helt hundra men visst är na-natverket ironisk?

det måste han vara eftersom han nämner att vi inte hörs ett skvatt. vi har ju högsta ljudtopparna i norden.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in