2013-10-30, 20:55
Medlem
McKarlsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herman.Kling
Helsingborgs IF är en farmarklubb som inte hade funnits idag om det inte vore för Malmö FF.
Du hade inte stått på er minimala lilla tårtbit, inte Olympian heller. Istället hade ni förmodligen fått hålla tillgodo med Rögle, traktorpulling eller någon annan bondsport.

Helsingborg har inga meriter att tala om och inte heller några supportrar. Den lilla tårtbitsklack ni har består mestadels av sexfingrade missfoster, banjospelande bönder och nazister från Klippan. Ni skändar gravar, försvarar hustrumisshandlare, hojtar sieg heil, som de inavlade jävlar ni är. För att fylla er patetiska tårtbitsklack suger ni av Brian och Morten från FCK, en klubb som symboliserar allt det vidriga med den moderna fotbollen. Det enda ni är världklass på det är internetkrigande. Hela Sverige får nu bittert ångra att det dragits fiber även på landsorten.

Nu är jag inte helt hundra men visst är na-natverket ironisk?
2013-10-30, 21:00
Medlem
Olympians avatar
Herman Mupp:
Vi fanns innan er. Klubben grundades 1907 och i förhållande till er var vi föregångare även när det gäller supporterstöd. Vi har tagit ett antal titlar både i Allsvenskan och Svenska cupen, vi har traditionellt haft en starkare firmakultur och vi har alltid byggt alltihop på en stabil grund.
Oavsett om det gått bra eller dåligt så har vi alltid funnits där, medan er kultur alltid varit som ett stort luftslott. Så fort hypen dör ut är ni tillbaka på 2000 åskådare, medan vi har kvar våra 10 000.

Vi har ingenting att tacka er för och vi avvarar gladeligen ett skånederby för att slippa er. Med er ur vägen får vi endast bättre möjligheter att växa. Skåne tillhör oss och ni är inte välkomna i vårt rike. Nästa gång ni tar tåget till Maria Park så hoppas jag att ni tar en liten tur till Pålsjö Krematorium och aldrig återvänder.
Senast redigerad av Olympian 2013-10-30 kl. 21:07.
2013-10-30, 21:08
Medlem
Casabas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olympian
Herman Mupp:
Vi fanns innan er. Klubben grundades 1907 och i förhållande till er var vi föregångare även när det gäller supporterstöd. Vi har tagit ett antal titlar både i Allsvenskan och Svenska cupen, vi har traditionellt haft en starkare firmakultur och vi har alltid byggt alltihop på en stabil grund.
Oavsett om det gått bra eller dåligt så har vi alltid funnits där, medan er kultur alltid varit som ett stort luftslott. Så fort hypen dör ut är ni tillbaka på 2000 åskådare, medan vi har kvar våra 10 000.

Vi har ingenting att tacka er för och vi avvarar gladeligen ett skånederby för att slippa er. Med er ur vägen får vi endast bättre möjligheter att växa. Skåne tillhör oss och ni är inte välkomna i vårt rike. Nästa gång ni tar tåget till Maria Park så hoppas jag att ni tar en liten tur till Pålsjö Krematorium och aldrig återvänder.
607.
2013-10-30, 21:13
Medlem
St_Hubbinss avatar
Citat:
Vi har haft högre publiksnitt än er de senaste 13 åren, börjar det inte bli liiiite gammalt att säga att det bara är hype? Att vi dessutom har högre publiksnitt än er historiskt är ren fakta. Ni var bättre än oss på 90-talet, det är allt...
2013-10-30, 21:16
Medlem
Citat:
Herman Mupp:

Olympiabög:

Ni är inte föregångare till något. 1968-1993 - 26 jävla år - spelade ni mot Ängelholm, Högaborg, och Kävlinge. Det är era riktiga rivaler, klubbar mer på er nivå. Dessutom, säger siffran 606 dig någonting? Att ni alltid varit där är århundradets största lögn. Synd att klubbens officiella uppgifter får dig att skämmas. Er firma består av 20 bjuvmongon, resten är danskar. Luft. När May kritar på för oss, era halvpensionärer går i pension och kommunen vägrar hjälpa er så är ni tillbaka där ni hör hemma - i de lägre divisionerna. Den enda bit av Skåne som möjligen tillhör er är gödselstackarna mellan Bjuv och Klippan. Nästa gång ni tar en färja över till Preben hoppas jag att den sjunker. Och att ni dör.
2013-10-30, 21:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Herman.Kling
Helsingborgs IF är en farmarklubb som inte hade funnits idag om det inte vore för Malmö FF.
Du hade inte stått på er minimala lilla tårtbit, inte Olympian heller. Istället hade ni förmodligen fått hålla tillgodo med Rögle, traktorpulling eller någon annan bondsport.

Helsingborg har inga meriter att tala om och inte heller några supportrar. Den lilla tårtbitsklack ni har består mestadels av sexfingrade missfoster, banjospelande bönder och nazister från Klippan. Ni skändar gravar, försvarar hustrumisshandlare, hojtar sieg heil, som de inavlade jävlar ni är. För att fylla er patetiska tårtbitsklack suger ni av Brian och Morten från FCK, en klubb som symboliserar allt det vidriga med den moderna fotbollen. Det enda ni är världklass på det är internetkrigande. Hela Sverige får nu bittert ångra att det dragits fiber även på landsorten.

Lyssna noga nu ditt lilla kioskmongo. Jag är inte Helsingborgare. Så kamma din kotlettfrilla och kom in i matchen.

Helsingborg är äran och hjältarnas lag i Skåne. Ingenting Malmö kan komma i närheten av, begriper du detta? Allt ni sysslar med i Malmö är att knulla småbarn i rumpan och syssla med semantik om huruvida det är hebefili eller pedofili ni ägnar er åt - som om det spelar någon roll. I grunden är ni äckliga människor med vidriga supportrar som värnar om en pedofildjävel och stoltserar med honom.
Senast redigerad av nv-natverket 2013-10-30 kl. 21:33.
2013-10-30, 21:41
Medlem
nygards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Casaba
607.

Nu var du väl lite för generös? 606*.
2013-10-30, 21:48
Medlem
LT10s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TGTN
Jag har alltid fått känslan av att DIF lever lite på Gnaget. Det säger jag utan att försöka framstå som provokativ.

Sen så skiter jag fullständigt i tvillingarnas kärlek. "Vi hatar dig mest! Nej dig! Bajen skrattar vi bara åt, tillsammans!" osv.
Så länge ni lämnar oss ifred på Söder, fine. Men som de kackerlackor ni är så gör ni det ju inte.
Hur menar du nu?
2013-10-30, 21:49
Medlem
nygards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nv-natverket
Lyssna noga nu ditt lilla kioskmongo. Jag är inte Helsingborgare. Så kamma din kotlettfrilla och kom in i matchen.

Helsingborg är äran och hjältarnas lag i Skåne. Ingenting Malmö kan komma i närheten av, begriper du detta? Allt ni sysslar med i Malmö är att knulla småbarn i rumpan och syssla med semantik om huruvida det är hebefili eller pedofili ni ägnar er åt - som om det spelar någon roll. I grunden är ni äckliga människor med vidriga supportrar som värnar om en pedofildjävel och stoltserar med honom.

Nej vi stoltserar inte med honom ditt fittnylle. Det har redogjorts flera gånger vad väldigt många av oss tycker om honom. Sluta försök pracka på mig, och andra malmöiter, åsikter som vi inte har. Det är inte lönt att fortsätta diskutera detta då efterblivna nollor som du ändå inte fattar. Märks att du är kåt på Olympian. Som du försöker impa på honom
2013-10-30, 21:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LT10
Hur menar du nu?
Ni är tvillingklubbar och är beroende av varandra.

Julinho: Ja, jag är en böghatare. Det får du stå ut med.
2013-10-30, 22:04
Medlem
MickelMacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nv-natverket

Begriper du att Miiko Albornoz är sthlmare!? så ge fan i och klanka över denna individs beteende på skåningar/malmöiter ditt jävla mongo. Sen att några idioter på himmelriket försvarar honom och styrelsen låter han få en chans att stanna kvar i klubben är ett jävla skämt.
Senast redigerad av MickelMack 2013-10-30 kl. 22:06.
2013-10-30, 22:06
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Casualer
Ni är tvillingklubbar och är beroende av varandra.

Julinho: Ja, jag är en böghatare. Det får du stå ut med.

Du får vara vad du vill, men du är bra på att göra bort dig

Grattis till 9-1 på 4 matcher, tog oss 1 match mot er att få ihop dom siffrorna, men du kanske bodde uppe i Mora på den tiden?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in