Citat:
Ursprungligen postat av
Cule
Vissa spelare har svårt att få jobb, crates.....en polare är snart lvl 75 och har har inte ens Rons nr!
När han ringer Martin/Lester och gänget får han inget jobb men när jag ringer det regnar jobb.
En annan skum grej, när du rånar en armored truck och får direkt 3-4 stjärnor medan polisen jagar dig hittar man armored trucks på varenda gata!
Tips: man är 4 spelare i 2 bilar....dvs 2 i varje bil. Man turas om och rånar armored truck var men du måste köra efter skiten för ju längre du kör efter den ju mer pengar får du dock föraren ska inte se dig. När ena bilen rånar armored truck den andra ska skjuta mot poliserna så att poliser släpper rånarna och jagar skurkarna istället
Som max jag har fått 23000$ från en enda armored truck.
Har väl inget med ditt inlägg att göra i och för sig men igår när jag ringde efter skjuts från Merryweather så kom precis en armored truck och körde förbi. Jag ville inte missa chansen trots att min skjuts var på väg.
Men jag sprang snabbt efter och sprängde upp dörrarna, tog bytet och sprang tillbaka.
Helikoptern kom då perfekt timat och jag satte en punkt på kartarn lite snabbt bara för att komma därifrån.
Där efter kom tre polis helikoptrar och började skjuta. Piloten fick frispel men fortsatte att flyga.
Mitt liv började gå åt så jag satte ut en ny punk på kartan så piloten gjorde en U-sväng, vilket i sin tur gjorde att alla andra helikoptrar flög in i varann och sprängdes bara ett par meter från mig själv
Och den luckan gjorde så vi kom undan, haha!
Jag märkte dock en armored truck på kartan medans vi flög. Så det kan vara mer frekvent när man väl precis har hittat en annan.