2013-10-29, 13:44
Medlem
Han menar ju självklart kommersiel och inte kontroversiell
Citera
2013-10-29, 16:52
Medlem
MachineHeadXXXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marqueso

Skulle för övrigt gärna se Ylvis live, fast kanske hellre på en scen för komiker än en för musiker.

Ja, det skulle vara kul med lite roliga citat m.m. blandat med deras största hits .

Hoppas det kommer ett bandsläpp snart i och med att November månad börjar strax . Jag satsar på att Eminem blir en headline inför årets Bråvalla!
Citera
2013-10-29, 19:05
Medlem
Oj jäklar vad många felstavningar! Jag var lite onykter, förlåt för att jag dricker på förmiddagen på en tisdag men jag har mina orsaker..
Citera
2013-10-30, 00:17
Medlem
Saandros avatar
Måste se Rage Against the Machine innan jag dör.
Citera
2013-10-30, 19:22
Medlem
timoshenkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saandro
Måste se Rage Against the Machine innan jag dör.
Känner samma. Får hoppas på ett Sverigebesök 2014.
Citera
2013-10-30, 19:45
Medlem
Kiltmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av timoshenko
Känner samma. Får hoppas på ett Sverigebesök 2014.

Det hade varit riktigt kul!
Citera
2013-10-31, 10:11
Medlem
Släpp några band dååååååååååå!!!

Hahaha blir fan galen av all väntan, speciellt när man vet att det finns band som är klara med
Citera
2013-10-31, 10:55
Medlem
skitifittabaknulls avatar
Om man nu skulle åka på bråvalla (troligen inte) så hade jag velat haft dit...

Tenacious D
Citera
2013-10-31, 15:24
Medlem
Jag vill ha dit Neil Young, om jag ens åker dvs. Med tanke på den inställda spelningen på WoW i år så borde det inte vara helt omöjligt med någon festivalspelning till sommaren
Citera
2013-10-31, 15:32
Medlem
Kiltmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dworek
Jag vill ha dit Neil Young, om jag ens åker dvs. Med tanke på den inställda spelningen på WoW i år så borde det inte vara helt omöjligt med någon festivalspelning till sommaren

Även om jag personligen tyckt det hade varit underbart med Neil Young är jag inte övertygad om att Bråvallas främsta målgrupp knappt vet vem han är Men det skulle iallafall göra mig väldigt glad!
Citera
2013-10-31, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kiltmannen
Även om jag personligen tyckt det hade varit underbart med Neil Young är jag inte övertygad om att Bråvallas främsta målgrupp knappt vet vem han är Men det skulle iallafall göra mig väldigt glad!

Målgruppen är knappast optimal, men PL hade ju Bob Dylan och det var väl ganska uppskattat? Sen är Bråvalla en såpass stor festival så jag tror det finns plats även för gamla rävar som honom
Citera
2013-10-31, 18:07
Medlem
Ghost.B.Cs avatar
Funderar på att rösta dit lite tunga akter som t.ex. Darin, Magnus Uggla, Nickleback och Björn Rosenström. Men samtidigt är jag livrädd för att de ska boka någon riktigt bra akt som man måste åka och kolla på och då måste man stå ut med en massa fjortisar.

För mycket skitmusik och för dåligt arrangerat förra året för att jag ska vara sugen på att åka dit igen men ibland bokas det artister man inte kan strunta i. De som röstade Bråvalla som "Best Major Festival" kan ju inte ha varit på nån annan festival tidigare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in