2013-10-30, 17:30
Medlem
Olympians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RtzyWx
Men ge dig för fan. Du är ju för fan i klass med Olympian om du fortsätter såhär.
Och vad snackar du om? Du kanske är ännu en mupp som tror att mff var 7000 man när de åkte ur 1999 och att vårt publiksnitt är 606 åskådare?
2013-10-30, 17:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TrogenHammarby
Vad? nv-natverket hänvisade till några bajare (om de nu är det) som ansåg gnaget som vinnare. Jag har samtidigt hört från gnagare som påstått motsatsen.

Enda att gå efter är ju videoklipp om man vill göra sin bedömning av läktarkampen.
Något annat att gå efter är ju att ha varit på plats.
Något annat är baserat på videoklipp ja, som ör ganska tydliga.
Citat:
Ursprungligen postat av Olympian
Och vad snackar du om? Du kanske är ännu en mupp som tror att mff var 7000 man när de åkte ur 1999 och att vårt publiksnitt är 606 åskådare?
Ingen koll på bonde-lagen.
2013-10-30, 17:34
Bannlyst
Citat:

Enda att gå efter är ju videoklipp om man vill göra sin bedömning av läktarkampen.

Nej, det är att vara på plats, vilket du uppenbarligen inte var. För maken på våldtäkt. Måste ha känts oerhört pinsamt att stå i bajenklacken den dagen.

"Videoklipp" stärker ju bara det påståendet, även om det givetvis bara är på plats man faktiskt kan se vem som har bäst tryck. Och efter den höstkvällen 2007 var det inget snack om saken.

Att ni nu försöker få den matchen att bli en bajen-vinst på läktaren är sanslöst roligt.

Edit: Pucktvåa
2013-10-30, 17:35
Medlem
Slickas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArneIII
Bajen är inga mythbusters, bajen hatar mythbusters. Bajens mythbuster heter Tele 2 Arena.
Menar att vi är mythbusters som krossar bajens myter gång på gång, med glimten i ögat förstås.

Citat:
Vad? nv-natverket hänvisade till några bajare (om de nu är det) som ansåg gnaget som vinnare. Jag har samtidigt hört från gnagare som påstått motsatsen.

Sen när blev det acceptabelt att döma en läktarkamp efter videoklipp?
Senast redigerad av Slicka 2013-10-30 kl. 17:39.
2013-10-30, 17:38
Bannlyst
Över 20 000 sålda nu till AIK-Heif.
2013-10-30, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nv-natverket
Nej, det är att vara på plats, vilket du uppenbarligen inte var. För maken på våldtäkt. Måste ha känts oerhört pinsamt att stå i bajenklacken den dagen.

"Videoklipp" stärker ju bara det påståendet, även om det givetvis bara är på plats man faktiskt kan se vem som har bäst tryck. Och efter den höstkvällen 2007 var det inget snack om saken.

Att ni nu försöker få den matchen att bli en bajen-vinst på läktaren är sanslöst roligt.
Jag var på plats.
2013-10-30, 17:43
Medlem
Olympians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RtzyWx
Ingen koll på bonde-lagen.
Uttala dig då inte, pajas.
2013-10-30, 17:44
Medlem
Mr.Mayhems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FöREDETTiNG
Bajen bjuder på hinkvis av ofrivillig humor, precis som vanligt. Att först anklaga oss för hybris och sen vräka på fem sidor med verklighetsfrånvänd dynga är ju priceless!

Tack, men er vill vi aldrig se igen.

Man fick hinkvis med humor när man mötte DIF, nu har vi inte gjort det på några år så jag får be om ursäkt om jag är lite tjurig...

Citat:
Ursprungligen postat av nv-natverket
Bajens mytbildning slår till igen. Tror du på detta själv eller var du inte med i tiden?

En av dem största våldtäkterna i modern tid: http://www.youtube.com/watch?v=72OuatzA7Fc

Kändes det bra när ni var tvungna att höja volymen?

Jag får fråga detsamma. Var du ens på matchen? Ni hade grymt tryck, men det var på intet vis talande för resterande matchminuter.

Citat:
Ursprungligen postat av Lindgren08
Vi hördes inte bara, ljudvågen måste träffat er som en pungspark för fyfan vad tysta ni var. Finns även klipp där man filmar södra, våldtäkten framgår ännu bättre då. Mitt minne av matchen var en slakt på läktaren från vår sida. Har aldrig tyckt att Bajen slagit oss på läktaren, men det var så jävla länge sen sist så man har väl glömt helt enkelt.

Och jag har aldrig känt att ni riktigt har besegrat oss. I ett tidigare inlägg så "erkände" jag att ni hade grymt tryck just då. Enligt mig så var ni då också vår enda riktiga konkurrent då DIF ofta lämnade en besviken. Men någon pungspark? Nä. Bra tryck? Som fan!

Citat:
Ursprungligen postat av ArneIII
Bajen är inga mythbusters, bajen hatar mythbusters. Bajens mythbuster heter Tele 2 Arena.

Vilka myter?
2013-10-30, 17:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Olympian
http://jimmyelzein.blogg.se/images/2009/hammarby_dif_030916_4_d2em_33007456.jpg
http://jimmyelzein.blogg.se/images/2009/070813_dif_haif_123_33007911.jpg

Två djurgårdstifon tillägnade resultatet 9-1 i ett derby mellan Dif och bajen.

Det blir allt mera tveksamt om du verkligen håller på Hammarby.
Du är lika dum som vanligt.

2009: Hammarby–Djurgården 3–1
Djurgården - Hammarby 0-1

2008: Hammarby–Djurgården 3–0
Djurgården Hammarby 0-2
På de senaste 4 matcherna så har vi krossat Djurgården. 9-1.
2013-10-30, 17:47
Bannlyst
Kan inte någon moderator banna Olympian? Misstänker att han är ett provokativt troll.
2013-10-30, 17:54
Medlem
csts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Casualer
Kan inte någon moderator banna Olympian? Misstänker att han är ett provokativt troll.
Det är inget regelbrott att trolla.
2013-10-30, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Daniel1987
Och vi va 1400 i Borås 2011 utan att kunna vinna guldet. Hur många va ni ? Pajas

Är inte du Helsingborgare? Vad jag vet vann ni guld det året.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in