2013-10-30, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slicka
Fast det är väl jävligt uppenbart att han klippt ut de bitar med högst tryck på det där klippet.
Sikken konspiration!
2013-10-30, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Casualer
Ni hördes under Just idag är jag stark, ja. Men under matchen var det ni som blev våldtagna.

http://www.youtube.com/watch?v=vMx6N1GEuM4

Vi hördes inte bara, ljudvågen måste träffat er som en pungspark för fyfan vad tysta ni var. Finns även klipp där man filmar södra, våldtäkten framgår ännu bättre då. Mitt minne av matchen var en slakt på läktaren från vår sida. Har aldrig tyckt att Bajen slagit oss på läktaren, men det var så jävla länge sen sist så man har väl glömt helt enkelt.
2013-10-30, 17:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Casualer
Ni hördes under Just idag är jag stark, ja. Men under matchen var det ni som blev våldtagna.

http://www.youtube.com/watch?v=vMx6N1GEuM4

Haha, en ihopknåpad tvåminutersfilm där våldtäkten ingår.

Citerar några foruminlägg efter nämnda match:

Citat:
Namn: bajen68
Sänt: 2007-09-03 23:52
har aldrig varit me om så dålig sång....blir bara lessen..fan,det var derby mot gnaget..

Citat:
Namn: Gustavo
Sänt: 2007-09-03 23:50
jag skämdes i klacken idag..skrek halsen av mig fast jag har spelning med bandet imorgon. inte många som ville samma blee

Citat:
Sänt: 2007-09-03 23:48
SÅ JÄVLA TRIST ATT INGEN SJUNGER LÄNgre.

inte ens när eguren gör mål blir det drag.
....satan va sne jag e...har fan inga ord kvar..

Citat:
Namn: Di Stefano
Sänt: 2007-09-03 23:39

Gnagetklacken lekte med oss i dag. På planen hade vi i alla fall en chans.

Citat:
Sänt: 2007-09-03 23:44
6000 tusen bajare...o helt tyst..nu blir de aldrig mer råttsunda..varför sjunger inte bajen?

Citat:
Namn: Di Stefano
Sänt: 2007-09-03 23:55

Egentligen borde Tony, David, Erland buat ut oss efter matchen i stället för att tacka.
På samma sätt som vi tycker oss ha rätt att bua ut dem efter en dålig insats.

Citat:
det som gör mig mest ledsen är att klacken idag var nästan helt död. okej att några hundra på nedre håller igång men när hela norra kör så hör ju inte våra spelare särskilt mycket..när mellan kom med så blir det oftast grymt tryck men när det väl hände så va det osynkat med resten av läktaren. enda bra ramsan va väl "det är vi som är hammarby" innan spelarna kom in...då norra va tyst. jag skämdes lite när tony , david , erland etc klappade oss efter matchen. klart av vi är besvikna på deras insats men våran va nästan sämre. undrar hur stor betydelse det hade?

tack för mig

Citat:
Namn: Nebu
Sänt: 2007-09-03 23:03
Ämne: Det ända ljusa just ....
håller med när erkan e bra är bajen bra, som första 15min..

Helt ärligt, medelåldern på råsunda i bajenkalacken måste bara ~15år. Folk kan inte ta i då Bara massa snorungar

Citat:
Sänt: 2007-09-03 23:02

Bajen-Alex: Håller med dig fullt ut. Det känns något förmätet att sitta här och gnälla på laget när vi vägrar att stötta dem från läktaren.

Varför sjunger inte vi?

Citat:
Vi måste bli så jävla mycket bättre på läktaren. Dålig trend. Jag skrek sönder rösten i första, ingen jävel va med på vänsterkanten..

Citat:
Namn: Bajen- Alex -
Sänt: 2007-09-03 23:01 Ändrat: 2007-09-03 23:02:09
Jäkla gnäll på spelarna! Det är ju för fan vi, 12 spelaren, KLACKEN som gör sämst arbete av alla idag!

Men mest irriterad idag är jag på oss!
Gå in på Bajenfans, flera artiklar om att vi SKA sjunga utt råttpacket, vi SKA överrösta solnatattarna, vi SKA vissa orginalet av "hand i hand" ramsan. När Just idag startar, så SKA vi inte bara sjunga på refrängen, utan HELA texten/sången. Vi SKA göra så att södra gungar i 90(!!!!) minuter. Vi SKA vissa vilka som är Sveriges bästa klack.

Gör vi det då?? Inte ett jävla skit! Packet överrösta oss när vi sjöng "Just idag" med deras "ohh vi ä g*aget". Dom sjöng "hand i hand" ramsan utan att vi tar kamp om den och vissar vems ramsa det är! Dom överröstar oss mer eller mindre hela matchen
. När vi gjorde 1-0 då börja vi "äga" läktar matchen, men det dör snabbt ut igen. Efter 1-1 och framför allt 1-2, så är vi knäpptysta! Blir så förbannad! SJUNG, HOPPA, SKRIK!
1: Det verkar som bara hälften av dom som står på södra kan Just idag sången.
2: Södra gunga inte ett skit idag.
3: Vi vissar att vi är på vägg mot fel håll i supporterkulturen, sångerna dör, inget tryck får vi..
4: Äckliga gnaget vann läktar matchen redan efter 1 rond.

Citat:
Namn: safado
Sänt: 2007-09-03 22:56
Andra lag som vill vara med att slåss i topen värvar en eller två klass spelare innan transfer fönstret stängs, vi värvar Kleber (komentar överflödig).
Idag var vi i klacken minst lika dåliga som laget var den enda som får godkänt i bajen är Erland tyckte han kändes okej för att inte spelat match på länge. Nu ska jag ta en fet joint och glömma skiten.God natt..

Citat:
Helt otroligt hur ett lag med så många fans som oss kan vara så dåliga på läktaren. Vi var usla vid 0-0. Vi var usla vid 1-0. Vi var pinsamma vid 1-1. Vi var pinsamma vid 1-2.

Med lite stöd från läktaren kunde vi ha grejat poäng i dag. Laget var klasser bättre än fansen i dag.

Vill du att jag fortsätter? Så jävla kul egentligen hur verklighetsfrånvända ni är.
Senast redigerad av nv-natverket 2013-10-30 kl. 17:21.
2013-10-30, 17:18
Medlem
Verkar som att vissa Hammarbyare i tråden är rädda att AIK och Djurgården ska ha glömt bort dem efter fyra år i Superettan och inse att man klarar sig utan Bajen i Allsvenskan.
2013-10-30, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nv-natverket
Haha, en ihopknåpad tvåminutersfilm där våldtäkten ingår.

Citerar några foruminlägg efter nämnda match:
Jag har flera gnagarpolare som påstod att vi vann läktarkampen? Vem har rätt?
2013-10-30, 17:21
Medlem
Olympians avatar
Jag tvivlar på att det finns någon klubb över huvud taget som är beroende av någon annan klubb i Allsvenskan egentligen. Skulle i så fall vara Peking och Elfsborg.
2013-10-30, 17:22
Medlem
Slickas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lime32
Verkar som att vissa Hammarbyare i tråden är rädda att AIK och Djurgården ska ha glömt bort dem efter fyra år i Superettan och inse att man klarar sig utan Bajen i Allsvenskan.
Tror snarare att de försöker förvränga alla minnen folk har från när bajen faktiskt var i allsvenskan.
Man hittar på myter och ältar myterna långsamt men säkert tills folk tror på det.
BAJEN MYTHBUSTERS
2013-10-30, 17:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TrogenHammarby
Jag har flera gnagarpolare som påstod att vi vann läktarkampen? Vem har rätt?
Men ge dig för fan. Du är ju för fan i klass med Olympian om du fortsätter såhär.
Medlem
ArneIIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slicka
Tror snarare att de försöker förvränga alla minnen folk har från när bajen faktiskt var i allsvenskan.
Man hittar på myter och ältar myterna långsamt men säkert tills folk tror på det.
BAJEN MYTHBUSTERS
Bajen är inga mythbusters, bajen hatar mythbusters. Bajens mythbuster heter Tele 2 Arena.
Medlem
MickelMacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArneIII
Trodde ni var noga med att bara köra ramsor som ingen annan gör...

Syftar på Djurgårdsramsan.

Vilken ramsa är det du syftar på?
2013-10-30, 17:29
Medlem
ArneIIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MickelMack
Vilken ramsa är det du syftar på?
"Hade en gång en båt"

Obs! Det är bara en fråga, ingen kritik eller debattstart. Jag har trots allt alltid försvarat Malmöklackens originalitet.
2013-10-30, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RtzyWx
Men ge dig för fan. Du är ju för fan i klass med Olympian om du fortsätter såhär.
Vad? nv-natverket hänvisade till några bajare (om de nu är det) som ansåg gnaget som vinnare. Jag har samtidigt hört från gnagare som påstått motsatsen.

Enda att gå efter är ju videoklipp om man vill göra sin bedömning av läktarkampen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in