2013-10-29, 14:09
Medlem
sLmoN.incs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av graffdatshit
Vilka crews syftar du på då?
Jag vetefan alla som är ihärdiga och öser liksom, Tsd har ju kört megamycket, men verkar chilla lite nu.. Hnc och boa. Btw, mse, wha, mävs, bf är ju relativt nya i jämförelse men köttar ju på som bara den.
Citera
2013-10-29, 17:19
Medlem
mr.Karhus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sLmoN.inc
Jag vetefan alla som är ihärdiga och öser liksom, Tsd har ju kört megamycket, men verkar chilla lite nu.. Hnc och boa. Btw, mse, wha, mävs, bf är ju relativt nya i jämförelse men köttar ju på som bara den.

boa och hnc har funnits minst lika länge
Citera
2013-10-29, 17:25
Medlem
NR-40s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sir Gräs
Tycker inte att du ska prata om saker du inte vet någonting om. Hoe existerar inte längre, de finns dock kvar i annan form. Mer än så behöver vi inte nämna här.

Vadå "dem" förresten? Använd dig av talspråks-dom om du är för obildad för att kunna skilja på de och dem.

Vadå annan form? Hur kan ett crew byta form har de transformerats till älgar eller skalbaggar? Din dumme fan, det var det värsta jag läst sen jag hörde att Johek hade fått sitt första könshår.
Citera
2013-10-29, 18:45
Medlem
Thepassenger413s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NR-40
Vadå annan form? Hur kan ett crew byta form har de transformerats till älgar eller skalbaggar? Din dumme fan, det var det värsta jag läst sen jag hörde att Johek hade fått sitt första könshår.

Nej dom transformerades från målare till ett fiolband som enbart turnerar runt i sävedalen!
Citera
2013-10-30, 10:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NR-40

Låt oss säga så här: de som vet, de vet.

Din dumme fan.
Citera
2013-10-30, 11:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr.Karhu
BOA har funnits längre.
Citera
2013-10-30, 13:07
Medlem
NR-40s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sir Gräs
Låt oss säga så här: de som vet, de vet.

Din dumme fan.

Ballt, coolt, tufft och häftigt. Att du inte har bättre saker för dig än att stalka vad andra målare byter form till... vad det nu innebär. Hoe har blivit ett gäng gräsätande kameler.
Citera
2013-10-30, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av funktioner
Älskar whas t-up vid getebergsäng! Någon som har bild eller ska jag behöva krypa dit själv?

---> http://instagram.com/p/gDebxPvPBS/
Citera
2013-10-30, 16:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av feskestyle
---> http://instagram.com/p/gDebxPvPBS/

Fy fan vad dåligt...
Citera
2013-10-30, 17:06
Medlem
sLmoN.incs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.Karhu
Om du kollar på meningsuppbyggnaden så skrev jag inget annat.
Citera
2013-10-31, 11:55
Medlem
Va faan? Är det beef mellan Lynx och BF?? Såg att den pajasen gått över BF-tags på Vasagatan.
Citera
2013-10-31, 13:02
Medlem
Mr.patss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av twilfit
Va faan? Är det beef mellan Lynx och BF?? Såg att den pajasen gått över BF-tags på Vasagatan.
Skulle tro att bf tar detta ganska lätt isåfall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in