2013-10-29, 00:44
Medlem
mr.Karhus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FroeJaizer
hade göteborg haft kvar sina stjärnor längre tror jag det hade varit annorlunda. jag undrar vart det blivit av folk som bens, toner, grore, zest och hela f-ups ser du inte ofta längre, osv . det är väl inget det ska tisslas om på fb, men det är många som ger sig av. vissa slutar väl med pojkstrecken också givetvis. staden behöver ett extremt ihärdigt gäng, som f-ups, eller ner i malmö, som bär upp scenen och rycker upp folk från sitt puffande.

Uppenbart att du inte har någon vidare koll. Du nämner till exempel vad som hände med bens och toner, som att dom någonsin varit riktigt aktiva eller duktiga på att måla.
Göteborg är en ganska liten stad, inte så stora möjligheter och effektiva klotterspanare.
Nöj dig med det som körs, för det är ganska mycket bra grejer som levereras.
Citera
2013-10-29, 01:40
Medlem
unoosws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carls
Vafalls. Sitter ju nya IGS UB-tags vid Hjalmar Branting, om jag inte såg helt snett igår.
bor inte i götet men att dom släpper lite tags här och var är ju inte samma sak mot vad det brukade vara, har inte sett någon film/bild på en målning eller nått på spånkan på aslänge
Citera
2013-10-29, 02:27
Medlem
FroeJaizers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.Karhu
Uppenbart att du inte har någon vidare koll. Du nämner till exempel vad som hände med bens och toner, som att dom någonsin varit riktigt aktiva eller duktiga på att måla.
Göteborg är en ganska liten stad, inte så stora möjligheter och effektiva klotterspanare.
Nöj dig med det som körs, för det är ganska mycket bra grejer som levereras.

a det är ganska litet. men det finns definitivt möjligheter. kolla typ hur hsf, cuns, toner, lång, code, vns, nta, squir, city, aero mfl dominerade för några år sedan. man kan göra brutala grejer i götet om man har nötterna!

t.ex. LÅT STÅ-brännaren! hörde att han körde den mitt på dagen, fast e inte 100. det krävs en del mod och kyla, mitt på masthuggstprget lixom..
Citera
2013-10-29, 02:43
Medlem
mr.Karhus avatar
Citat:
a det är ganska litet. men det finns definitivt möjligheter. kolla typ hur hsf, cuns, toner, lång, code, vns, nta, squir, city, aero mfl dominerade för några år sedan. man kan göra brutala grejer i götet om man har nötterna!

t.ex. LÅT STÅ-brännaren! hörde att han körde den mitt på dagen, fast e inte 100. det krävs en del mod och kyla, mitt på masthuggstprget lixom..

du börjar med att skriva hsf (big up köttat hårt) toner (inte något vidare och har aldrig varit speciellt uppe?) inte code heller. När du börjar tjöta vns aero osv går vi tillbaka till början av 2000-talet... min gissning är att du är ett troll.
Citera
2013-10-29, 03:02
Medlem
FroeJaizers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.Karhu
du börjar med att skriva hsf (big up köttat hårt) toner (inte något vidare och har aldrig varit speciellt uppe?) inte code heller. När du börjar tjöta vns aero osv går vi tillbaka till början av 2000-talet... min gissning är att du är ett troll.

jag vet inte i vilka trakter du rör dig, men toner har kört enormt mycket i dom delarna jag rör mig, fast nu var det ett tag sen jag såg nåt(gör gärna come back, om du läser det här ) code har inte kört mycket utanför röda sten och påvelund, sant, men där har han slaktat med sjuka stilar genom åren. VNS och NTA var typ 2001 och areo 2004 ja, men poängen är vad dom har åstakommit, stil- och bombnigmässigt sett i staden du kallar för liten.

vilken av dessa är det du menar är så felaktigt nämnd att du tror jag trollar?
Citera
2013-10-29, 03:04
Medlem
Citat:
Nu ska vi icke överdriva, det dära var ett lagligt jobb.
Citera
2013-10-29, 03:06
Medlem
Citat:
VNS och NTA var typ 2001
NTA hade sin prime från mitten av 90 talet till slutet av det. VNS höll igång innan men la ner vid millennieskiftet... och Aero höll på ett par år innan 2004.
Citera
2013-10-29, 03:35
Medlem
FroeJaizers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gbg rapé (old)
NTA hade sin prime från mitten av 90 talet till slutet av det. VNS höll igång innan men la ner vid millennieskiftet... och Aero höll på ett par år innan 2004.
...
Citera
2013-10-29, 09:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av carls
Vafalls. Sitter ju nya IGS UB-tags vid Hjalmar Branting, om jag inte såg helt snett igår.
IGS och GM var fan inte igår man såg, får hoppas de är samma som för många år sen.
Citera
2013-10-29, 09:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maskrosunge
Dem existerar till 110%. Allt du skriver är bullshit. Kanske är dags att gå ut från din spermie-luktande ungkarls lya och lyfta på ögonlocken? (skrev aldrig att hoes är kings.........................)

Tycker inte att du ska prata om saker du inte vet någonting om. Hoe existerar inte längre, de finns dock kvar i annan form. Mer än så behöver vi inte nämna här.

Vadå "dem" förresten? Använd dig av talspråks-dom om du är för obildad för att kunna skilja på de och dem.
Citera
2013-10-29, 09:26
Medlem
Maskrosunges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sir Gräs
Tycker inte att du ska prata om saker du inte vet någonting om. Hoe existerar inte längre, de finns dock kvar i annan form. Mer än så behöver vi inte nämna här.

Vadå "dem" förresten? Använd dig av talspråks-dom om du är för obildad för att kunna skilja på de och dem.
Dem som vet dem vet.
Citera
2013-10-29, 13:39
Medlem
graffdatshits avatar
Hur gamla är aero tagsen som sitter på spårvagnshållplatsen i hjällbo?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in