2013-10-29, 15:18
Medlem
svampssons avatar
Jag fick vita runda pyra från CS hemskickade igår, är det någon skillnad på dom jämfört med di gule?
Citera
2013-10-29, 15:50
Medlem
HentaiMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svampsson
Jag fick vita runda pyra från CS hemskickade igår, är det någon skillnad på dom jämfört med di gule?

Hade inte CS slut på Pyra och skickade istället Dicla till de som beställt Pyra? Läste det någonstans i nätapoteksdelen.
Citera
2013-10-29, 16:03
Medlem
svampssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HentaiMannen
Hade inte CS slut på Pyra och skickade istället Dicla till de som beställt Pyra? Läste det någonstans i nätapoteksdelen.

Jo det har dom säkert men jag beställde ett par dagar innan folk fick mailen, jag fick inte mailet. Och några Dicla har jag inte fått.
Citera
2013-10-29, 16:11
Medlem
svampssons avatar
tryckt i mig 2,5mg av vita pyra batchen från CS nu. Hoppas slippa min dagliga sugande ångest. Har ingen tolerans men lär väl fan inte bli flöddrad för det?
Citera
2013-10-29, 19:45
Medlem
Torrentss avatar
Citat:
tryckt i mig 2,5mg av vita pyra batchen från CS nu. Hoppas slippa min dagliga sugande ångest. Har ingen tolerans men lär väl fan inte bli flöddrad för det?

Flöddrad blir man ej av den dosen pyra. En av de bra grejerna med denna benso enligt mig.
Funkar bra som ångestdämpande, samtidigt som man är klar i huvudet.

Bara en mans åsikt.
Citera
2013-10-29, 21:06
Medlem
SadCats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Torrents
Flöddrad blir man ej av den dosen pyra. En av de bra grejerna med denna benso enligt mig.
Funkar bra som ångestdämpande, samtidigt som man är klar i huvudet.

Bara en mans åsikt.

Jag delar din åsikt

Klar i huvudet och någorlunda ångestdämpad.
Citera
2013-10-29, 21:08
Medlem
Torrentss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SadCat
Jag delar din åsikt

Klar i huvudet och någorlunda ångestdämpad.

Japp! ganska bra sammanfattning av denna benso tycker jag.
Citera
2013-10-29, 21:09
Medlem
unleash82s avatar
Och jävligt bra för att bryta genom sociala barriärer! Verkligen
Citera
2013-10-30, 10:51
Medlem
Sitter just nu och väntar på posten där det kommer dimpa in mexazolam en 5 st även pyra och flubro. Jag har ätit benzo i 10 år ,xanor främt och just helt slutat med den för den är för bra för mig /alltså köper mer blir bäng i huvve. Nu iktrovil dagligen 3 st och ska dryga ut detta med dessa substanser och andra som går att inhandla. Skall inhandlas flutoprazepam också bara dom sänker priset. Jag kommer komma med utförliga rapporter om hur dessa funkar på mig. Då har jag aldrig provat någon av dessa förut. Hur har ni känt om ni jämför pyran mot eller med iktrovil,xanor och hur stor mängd behöver man. t ex för få bort min soc fobi och lugna ner mig behöver jag 5 iktrovil men då flummar jag inte. tack sålänge
Citera
2013-10-30, 10:59
Medlem
svampssons avatar
Sitter nu på jobbet. Otroligt chill/avslappnad, dagen flyter verkligen på, och dessa tryckte jag i mig igår. Jäklar vad mkt bättre pyran måste blivit sen första batchen jag testa
Citera
2013-10-30, 13:23
Medlem
Citat:
Sitter nu på jobbet. Otroligt chill/avslappnad, dagen flyter verkligen på, och dessa tryckte jag i mig igår. Jäklar vad mkt bättre pyran måste blivit sen första batchen jag testa

Hur många då?
Citera
2013-10-30, 15:17
Medlem
gonzorockers avatar
Fick nog det sista av den vita batchen från CS, efter 7 dagars väntan..
Jävlar vad dom smakar mycket jämfört med dom gula! Vad kan det bero på?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in