2019-09-18, 21:40
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BettyBamBam
Vet inte om jag hade tur, men käkade Pyrazolam nästan dagligen i ett halvår och slutade tvärt utan att få någon AT. Något år senare provade jag Flubromazepam någon månad och fick en AT som satt i ett halvår. Det höll mig borta från bens ett par år.

Sen började jag på grund av livssituation käka diazepam och klonazepam, och det är jag fast i fortfarande.

Vissa bensodiazepiner blir kroppen väldigt fort fysiskt beroende av. Det värsta exemplet för mig är när jag åt upp 10st Lorazepam 2,5 mg på tre dagar. Jag kunde inte sova på 4 nätter efter det.
Diazepam däremot, det kan jag äta iaf en månad utan att få någon avtändning
Citera
2019-09-18, 21:46
Medlem
BettyBamBams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Vissa bensodiazepiner blir kroppen väldigt fort fysiskt beroende av. Det värsta exemplet för mig är när jag åt upp 10st Lorazepam 2,5 mg på tre dagar. Jag kunde inte sova på 4 nätter efter det.
Diazepam däremot, det kan jag äta iaf en månad utan att få någon avtändning

Trappade ner Diazepam från 50 mg/dag till 10 mg/dag utan några besvär förra året. Men just nu vågar jag inte sluta helt. Har ingen ekonomisk buffert att landa på om jag skulle bli ett vrak som inte kan jobba om jag slutar knapra piller och blir invalido.

EDIT: Gick över från 4 mg Klonazepam/dag till Diazepam när jag trappade ner förra året, och det var faktiskt lite jobbigt att göra.

Borde så klart sluta äta piller, men får liksom aldrig något break från vardagen där jag kan ta mig tid att må piss.
Senast redigerad av BettyBamBam 2019-09-18 kl. 21:49.
Citera
2019-09-18, 22:10
Medlem
Citat:
Trappade ner Diazepam från 50 mg/dag till 10 mg/dag utan några besvär förra året. Men just nu vågar jag inte sluta helt. Har ingen ekonomisk buffert att landa på om jag skulle bli ett vrak som inte kan jobba om jag slutar knapra piller och blir invalido.

EDIT: Gick över från 4 mg Klonazepam/dag till Diazepam när jag trappade ner förra året, och det var faktiskt lite jobbigt att göra.

Borde så klart sluta äta piller, men får liksom aldrig något break från vardagen där jag kan ta mig tid att må piss.
Det kommer inte bli bättre för dig även om du väntar. Ta tag i det direkt, alternativt ställ in dig på ett livslångt bruk.
Citera
2019-09-18, 23:46
Medlem
BettyBamBams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RitalinConcerta
Det kommer inte bli bättre för dig även om du väntar. Ta tag i det direkt, alternativt ställ in dig på ett livslångt bruk.

Börjar luta åt livstid på benso
Citera
2020-01-18, 01:31
Medlem
Indos avatar
Citat:
Börjar luta åt livstid på benso
Hur går det för dig?
Mvh I N D 💭 💤
Citera
2020-04-21, 19:46
Avslutad
Finns pyrazolam fortfarande? Eller har produktionen lagts ner helt och hållet?
Citera
2020-04-22, 02:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ImmortalDon
Nog finns det utomlands, inrikes knappast skulle jag tro. Kanske nånstanns under nån golvlist hos någon fin själ.
Citera
2020-04-28, 22:45
Medlem
2rs2pures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImmortalDon

Verkar väldigt svårt få tag även i utländska shoppar.
Tror produktionen upphörde ensom de verkar va tomt på de sen flera år tillbaka.
Har försökt hitta pyrazolam länge men inte funnit en seriös vendor, enda benso som jag funktionerade bra på utan att bli skev eller speciellt beroende utav.
Citera
2020-04-28, 23:34
Medlem
BettyBamBams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2rs2pure
Har försökt hitta pyrazolam länge men inte funnit en seriös vendor, enda benso som jag funktionerade bra på utan att bli skev eller speciellt beroende utav.

Är numera bensotorsk (på Diazepam, och det är fan jobbigt att sluta med). Men Pyrazolam kunde jag gå på i ett halvår utan att det ens var jobbigt att sluta. Det är definitivt en substans som borde skrivas ut som läkemedel istället för klassiska bensos.
Citera
2020-12-22, 07:51
Medlem
Hade sån tur och kom över 250st pyrazolam 0,5mg och har jag tur så kommer det finnas kvar 6mån till 1år. Minns dessa men hade då en benzo tollerans så jag kände inte av dess effekt men jag blev ju inte dålig plus dom var billiga så körde på dom så länge de var lagliga.
Ska bli kul ta 2st alltså 1mg totalt.
Citera
2022-12-04, 12:43
Medlem
Någon som testat Pyrazolam munspray? Har fått möjligheten att köpa det i Spanien men hittar inte mycket alls om det på nätet.
Citera
2023-01-01, 11:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2rs2pure

Åjo, nog finns Pyrazolam alltid. Har en polare som precis fått hem ett litet gäng att testa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in