Var väldigt negativ till pyra i början, men har kommit underfund med att den funkar utmärkt att köra i en coctail när man behöver sova. Ett gäng Theralen, 2 Propavan och 2-4 mg pyrazolam har funkat utmärkt för att däcka efter tjack, 2-fa och 3,4-ctmp.
Blir inte särskilt ledsen om den klassas, men bättre än bentazepam och oxazepam är det ju.
Var väldigt negativ till pyra i början, men har kommit underfund med att den funkar utmärkt att köra i en coctail när man behöver sova. Ett gäng Theralen, 2 Propavan och 2-4 mg pyrazolam har funkat utmärkt för att däcka efter tjack, 2-fa och 3,4-ctmp.
Blir inte särskilt ledsen om den klassas, men bättre än bentazepam och oxazepam är det ju.
Själv så tycker jag att Oxazepam är bättre än Pyrazolam.
Hur är toleransökningen vid medicinskt bruk? Tänkte ta minsta effektiva dos vid ångest och inför sociala sammanhang. Kommer även ta dem i flummsyfte också ibland, men tänker på toleransökningen vid medicinskt bruk (intag ett par-tre gånger/vecka eller så).
Jag kan ta ca 10 imovane och inte känna värst mycket och jag kan ta åtminstånde 15 sobril utan att bli värst snurrig..
Kommer 0,5 mg pyra vara bra då? Tänkte om det fungerade lite som spice. Är man inrökt på ett ämne och väljer nytt så slår det hårdare. Hur mycket pyra borde jag ta första gången?
Kan man röka pyra? Mvh