2013-10-29, 18:01
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av masturbera
Jag blev kickad igår från en server av andra spelare.. Vilket jag inte förstjänade.

Det var några britter som tjötade i sin mick hela tiden. Det var tre st. En av dom dödade mig. Då ville jag ha revange, så klart! Så jag dödade honom. Då hörde jag hur dom diskuterade "Nu ska vi ta den jäveln" och sånt. Kul, tänkte jag!

Jag dödade alla tre om och om igen, i försvar! Sedan kickade dom mig..

Men borde man inte ha gjort nåt man inte får innan man kan bli kickad?
Majoriteten vinner.
Citat:
Ursprungligen postat av Cule
Poliser på GTA V suger, jag kommer ut från garaget med min nya kromade Adder för att styla för några polare men polisen jagade en annan spelare och 2 polisbilar från ingenstans krockar med mig och jag får 3 stjärnor!! WTF...jag hade inte gjort ett skit!
Dom är rätt så drastiska. När en slumpmässig spelare hade dragit sig på 4-5 stjärnor så kom en polisvan i full fart i jakt efter den andra snubben och körde in min fina bil och mig själv i en vägg och därav fick jag 4 stjärnor.
Citera
2013-10-29, 18:45
Medlem
xiderlemon94s avatar
När i veckan tror ni uppdateringen släpps ?
Citera
2013-10-29, 19:12
Medlem
Cules avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ufc123
Fan hade kört ett pissuppdrag en av de första fick typ 1000 bara sen när jag leavade var det någon där som slog mitt i huvudet och jag dog, Sen gick jag efter han med minigun en han campade vid något hus så vi var tillslut så nära varandra att han dödade mig med shotgun och mitt minigun och mina Heavy MG försvann sen dödade jag han med Advanced Rifle. Fanskap som ska döda en när man är AFK när jag klarat survival lvl 10 skulle jag kunna gå och döda alla men det är så fult att göra.
Mycket gnäll på dig
Det är ett spel och du får leva med idioter som dödar en i tid o otid, deal with it! Jag har blivit av med pengar, oförsäkrade bilar, vapen, gjort hela uppdraget ensam men idioter till medspelare rökte cigg i sina bilar men fått ändå lika mycket pengar och RP.

Till en rolig grej, min polare köpte stridsvagn och han ville testa den. Han satte sig i sin nya stridsvagn och sköt på poliser, fick 5 stjärnor direkt och han manglade allt och alla tom några andra spelare av misstag enligt honom
Nu har han fått en fin klu klux klan mössa av R* som står douchebag på den BAD SPORT och alla hans pengar försvann.
Senast redigerad av Cule 2013-10-29 kl. 19:22.
Citera
2013-10-29, 19:18
Medlem
Verdess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Theodoore
Håller med! Är bilen försäkrad kostar det ju bara en massa ändå att spränga en annan bil. Kostade mig 12500 dollar häromdagen och det var olyckshändelse. Lekte runt och skapade kaos i trafiken bara så kommer en annan spelare och kör in en hög bilar som brinner pga att jag sprängt några av dem. Hans bil exploderar och han dör. Jag tappas på 12500 dollar och får bad sport för det. Idiotiskt!

Händer dock att idioten i fråga inte har råd med min försäkring, vilket lämnar mig att betala den själv i alla fall. Då blir man lite bitter och hämndlysten.
Citera
2013-10-29, 19:39
Medlem
sigurts avatar
två frågor:

1. Hur var det egentligen när man började spela online? Den bilen man snodde först blev "min" bil genom att spraya om den och försäkra den (vilket var gratis)

2. Jag har ju ingen plats till en till bil eftersom jag inte köpt garage, tycker det verkar jävligt dyrt med runt 50k för ett garage som bara har plats för två bilar. Hur gjorde ni i det här läget?
Citera
2013-10-29, 19:42
Medlem
SilentVictorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sigurt
två frågor:

1. Hur var det egentligen när man började spela online? Den bilen man snodde först blev "min" bil genom att spraya om den och försäkra den (vilket var gratis)

2. Jag har ju ingen plats till en till bil eftersom jag inte köpt garage, tycker det verkar jävligt dyrt med runt 50k för ett garage som bara har plats för två bilar. Hur gjorde ni i det här läget?
Behöll bilen tills jag hade råd med lägenhet med tillhörande garage.
Citera
2013-10-29, 19:51
Medlem
tradarwilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sigurt
två frågor:

Själv gillade jag inte min första bil så sprängde nog den har jag för mig.
Hittade en Phoenix på gatan som jag satte tracker och insurance på.
Sen sparade jag ihop cash till en lägenhet med 10garage.

Men jag tror du kan ha 2 bilar utan att inneha ett garage.
Dock kan du bara ha tracker på den ena!
Citera
2013-10-29, 20:33
Medlem
Ghulers avatar
Citat:
Körde ett uppdrag med 2 noobs man skulle stjäla en båt och lämna den i något Drug Lab, de 2 noob kompisarna snackade i mic och höll på med BMX och sånt jag åkte 5Mil stjälde båten åkte igenom vattenfall till drug labet sen behövde jag döda alla The Lost members, Jag fick 22 kills 1 death de fick 0 kills 0 death alla 3 fick 7000 men de fick typ 200 mer i RP för att de inte dog, kul.

Men du får ju massa RP under uppdragets gång, så du fick nog mer totalt. Förhoppningsvis!
Citera
2013-10-29, 20:42
Medlem
masturberas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickex
Majoriteten vinner.
Men ja gjorde ju inget fel :O
Citera
2013-10-29, 20:55
Medlem
Citat:
Här är mina bilar...10 sportbilar + Nissan bonusbilen som är grym.
http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/9408/5jy_b8pc9EqQRRF870dVsA/0_0.jpg
[/quote]

Du gillar chrome och hatar variation ser jag..

Citat:
Entity eller Koenigsegg som det heter köpte jag innan Adder och trimmade den till max, jag har låst allt på alla mina bilar förutom Armor som är på 60 men snart 80 när jag blir lvl 80.
Koenigsegg är snygg som fan men inte lika snabb som Adder.

Entity ligger ju dock mycket bättre på vägen enligt mig. Så jag skulle satsa på Entity som första superbil och sedan kanske punga ut för en Adder efter det om det är något lopp helt utan kurvor.
Citera
2013-10-29, 21:07
Medlem
Yamals avatar

Du gillar chrome och hatar variation ser jag..

Entity ligger ju dock mycket bättre på vägen enligt mig. Så jag skulle satsa på Entity som första superbil och sedan kanske punga ut för en Adder efter det om det är något lopp helt utan kurvor.[/quote]
Har också samma "theme" på mina bilar, dock kan jag hålla med om att chrome ser förbannat tråkigt ut, speciellt när dom endast har den färgen
Citera
2013-10-29, 21:21
Medlem
SilentVictorys avatar
Citat:
Dom får fan fixa att man får lika med pengar jag och 2 andra spelade ett uppdrag man skulle lämna en helikopter jag och nån tog varsin helikopter han lämnade den först jag dödade 2 fiende helikoptrar sen landar jag också men då så dödar hans "blad" mig står att han dödat mig sen i slutet fick jag en sån där känsla att jag inte kommer få lika mycket i pengar och nej det fick jag inte ena kille dödade 10 dog 1 andra dödade 0 dog 1 jag dödade 8 dog 1. GALET jag fick 4500 de andra fick 9000 tror jag det var.
Ja dom ändrade ju det där av någon sjuk anledning. Utbetalning verkar hänga ihop med nivån man är på på något sätt. Har inte riktigt förstått det där.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in