Citat:
Ursprungligen postat av
Deriverbar
Jag har full koll på mina prestationer i livet, och än så länge känns det ganska bra.
Bubben, det är inte jag som försöker lura i mig själv att alla individer av motsatt kön är värdelösa, saknar intelligens och bara existerar för mitt personliga nöjes skull...
Vad har du själv för tankar om din kvinnosyn? Vad tror du den beror på, om inte ett desperat behov att försöka hävda ditt eget värde?
Jag lurar inte mig själv. Det ÄR så.
Min kvinnosyn beror på att det ÄR så. Så jag har inga direkta tankar om den.
återigen gör du en helt galen tolkning. Varför skulle mitt värde eller icke-värde ha någon som helst betydelse om hur jag ser på er sliddjur?
Jag tycker inte jag är värd mer än någon annan människa.
Du som kvinna är inte värd mindre än jag som man. Vet att jag sa att du inte var värd något nyss, men det var mer ett personligt påhopp snarare än hur jag ser på kvinnor i övrigt. Detta påhopp eftersom du gör helt uppåt väggarna galna generaliseringar och tolkningar.
Ni har ett ANNAT värde, men inte mindre. Och du vet ju redan vilket värde du har. Att tillfredställa män!
Du får såklart välja fritt VEM du vill tillfredställa, och vi män har INGEN rätt att TA vad vi vill ha.
Det har jag heller aldrig påpekat, även om du tolkat det så.
Har du märkt att du generaliserar mig VÄLDIGT hårt? Du har ingen aning och du sitter bara och gissar hur jag tänker.