Citat:
Ursprungligen postat av
sLmoN.inc
Hans poäng var inte att ge propps, utan bara göra en poäng. Det finns folk som målar i gbg, vissa har varit aktiva i över tio år utan pauser. Du har fel.
tror att vi har olika definitioner av aktiv. men jag generaliserar, det jag säger gäller inte riktigt alla.
stämningen på götets graffsen är lite som jag kan tänka mig att den är bland pensionerade duktiga fotbollsspelare. man chillar ganska hårt, hänger med gubbarna och snackar gamla tider(JÄVLAR, vad hårt man körde!). då och då lirar man en korpmatch/lägger en piece i bergsjön, eller kanske till och med en linjevägg, eller panel. men det där riktiga drivet och all in-mentaliteten finns inte där. det är kanske lättare för en klottrare att ta tag i sitt bombande, än det är för kennet andersson att komma tillbaka till landslaget, men ändå.
som sagt, dept. han är typ den ende jag kan känna har drivet, och är ute mycket i ren graff-business. hoppas han håller i det!
maskros: nej, du sa inte att dom va kings. men du nämnde dom som ett argument för att det finns en levande bombing- och graffscen i götet för tillfället. länka lite färska hoe-grejer tack!
om du på riktigt tycker att scenen lever och frodas i götet, så är det du som borde ta dig en vända