2013-10-25, 16:32
Medlem
Fick höra tidigare idag av relativt starka källor att Eminem är bokad till nästa års konsert.
Citera
2013-10-25, 18:57
Medlem
Kiltmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oddmushroom
Fick höra tidigare idag av relativt starka källor att Eminem är bokad till nästa års konsert.

Antar att du inte vill outa dessa källor?
Citera
2013-10-25, 19:16
Medlem
tvantenns avatar
Citat:
Dessa rykten florerar i stort sett hela tiden. Det är många som sitter inne på "säkra källor" när det gäller Eminem och en eventuell bokning till en Svensk festival.
Blir ärligt talat förvånad om vi får se honom på Bråvalla nästa år. Om han kommer eller ej, låter jag ändå vara osagt. Hade dock varit en mycket uppskattad och trevlig bokning!
Citera
2013-10-25, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tvantenn
Dessa rykten florerar i stort sett hela tiden. Det är många som sitter inne på "säkra källor" när det gäller Eminem och en eventuell bokning till en Svensk festival.
Blir ärligt talat förvånad om vi får se honom på Bråvalla nästa år. Om han kommer eller ej, låter jag ändå vara osagt. Hade dock varit en mycket uppskattad och trevlig bokning!

Ja men visst är det så, men som jag fattade det så verkar det i det här fallet vara lovande, men i och med att dom själva inte gått ut med något så är jag själv inte helt hundra. Oavsett om han kommer eller inte så kommer FKP Scorpio inte göra oss besvikna!
Citera
2013-10-26, 06:04
Medlem
tvantenns avatar
Citat:
Ja men visst är det så, men som jag fattade det så verkar det i det här fallet vara lovande, men i och med att dom själva inte gått ut med något så är jag själv inte helt hundra. Oavsett om han kommer eller inte så kommer FKP Scorpio inte göra oss besvikna!
FKP kommer absolut inte göra oss besvikna. Men du undvek att svara på en fråga där..
Vilka källor är det du sitter inne på?
Citera
2013-10-28, 16:21
Medlem
dafuqups avatar
http://www.bravallafestival.se/sv/onska/onska-band/

Nu kan man önska band. Lite retande att Eminem finns med där. Kommer Eminem säger jag upp alla planer jag har i livet för att åka på Bråvalla.
Citera
2013-10-28, 16:23
Medlem
Kiltmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dafuqup
http://www.bravallafestival.se/sv/onska/onska-band/

Nu kan man önska band. Lite retande att Eminem finns med där. Kommer Eminem säger jag upp alla planer jag har i livet för att åka på Bråvalla.

Miley Cyrus
Citera
2013-10-28, 16:46
Medlem
T0xicitys avatar
Listan fylls på med förslag. Bara att vänta in och sedan rösta. Har tipsat blink-182
Citera
2013-10-28, 16:52
Medlem
Twisted records körde förra på Glade i England takeover på en scen under en hel kväll med shpongle, younger brother och flera. Känns ju som att fkp folket borde inse hur grymt det är och borde fixa den bokningen direkt. Och även lägga kapitalet på att få hit Tool! Dom två tungviktarna skulle vara grymt! Och även att dom fixar massa färgglada lampor att göra vettiga leder med.
Citera
2013-10-28, 17:29
Bannlyst
Rihanna vill jag se igen så jag tycker hon ska få sjunga på Bråvalla.

Om det nu ska vara rockgrupper så kanske Rush eller Blue Oyster Cult skulle vara något spännande val.
Citera
2013-10-28, 18:14
Medlem
skitifittabaknulls avatar
Rösta in lite mer EDM..
Citera
2013-10-28, 20:49
Medlem
MachineHeadXXXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iwannakissrihanna

Om det nu ska vara rockgrupper så kanske Rush eller Blue Oyster Cult skulle vara något spännande val.

Nej, det där är SRF-artister. De skulle inte platsa på Bråvalla. Dessutom är Rush en Headline och jag tror verkligen inte bråvalla skulle vara så dumma att boka dem när de vet vad för typ av människor som kommer på festivalen. AC/DC däremot skulle vara en grym bokning för det vet de mesta vad det är.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in