Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2013-10-28, 08:06
Medlem
Fast kommer ni inte ihåg scenen där det packades upp nya djurmasker? Såg knappast ut som någon oseriös copycat.
Citera
2013-10-28, 09:18
Medlem
Och nu ligger även kort avsnittsinformation ute för avsnitt 9 på svt:s webbplats. Sedan tidigare finns kort avsnittsinformation om avsnitt 7 och 8.
OBS - Ska inte läsas om du inte vill veta något om vad som händer. Själv är jag så nyfiken så jag kan inte låta bli.
SPOILER http://www.svt.se/bron/se-program/tabla/
Citera
2013-10-28, 11:21
Medlem
Jag tycker att Sofia Helin gör en suverän skådespelarinsats som Saga. Däremot tycker jag att manusförfattarna i vissa scener framställer henne som väl skruvad, även med tanke på hennes problem att hantera umgänget med andra.
Citera
2013-10-28, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shiv3r
Fast kommer ni inte ihåg scenen där det packades upp nya djurmasker? Såg knappast ut som någon oseriös copycat.
Håller med dig!
Citera
2013-10-28, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mexx35
Håller med dig!
Jamen exakt. Det måste finnas fler djur! Tänk också på att minst tre till dött på samma sätt som Julian
Citera
2013-10-28, 16:23
Medlem
Den här dokumentärfilmaren, Lauras pappa, är inte han lite väl helylle för att inte vara lite skum? Han filmar ju både här och där, så påpassligt så....tex att han råkade filma när fartyget gick på bron i första avsnittet?

Jag tycker också vi borde fått någon uppföljning på den där nålen i Lauras säng, någon teori om hur den hamnade där och sen såg det ut som om Laura låg i samma säng igen, eller? OK att de förstås tagit bort nålen men....är Laura oövervakad?

Mest intressant just nu tycker jag är:

--Gertrud
--Alexander och Bodil
--Alexanders tjat om nya bröst till frun
--Bröstimplantaten bland skeletten i båten (varken hud/hår/kläder finns, men ett bröstimplantat?)
--Claudio och Victoria

Näst mest intressant:
--Bodil och Claudio
--Marcus
--Victorias beteenden och motiv
--Laura och hennes pappa
Citera
2013-10-28, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shiv3r

Nej, minns du vilket avsnitt det var?
Citera
2013-10-28, 16:25
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Festligt att alla i Skåne verkar tala med Stockholmsdialekt.
Citera
2013-10-28, 16:44
Medlem
Är det någon som fattar varför de bara gör experiment på vissa av offren? T ex Claudio han fick ligga kvar. Ska de ha en viss blodgrupp eller? Varför dog Claudio?
Citera
2013-10-28, 16:46
Medlem
Och varför gav Alexander sin fru nya bröst i present? Om han ändå inte är intresserad och har ihop det med hennes syster.
Citera
2013-10-28, 17:17
Medlem
Lost-Highways avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Festligt att alla i Skåne verkar tala med Stockholmsdialekt.

Är du besviken att du som skånepåg inte blir representerad i medierna?

Det här är ett välkänt fenomen (se Wallander) som till stor del handlar om bekvämligheter i castingen men också i det faktum att serien inte hade haft lika höga tittarsiffror om karaktärerna hade brölat på malmöskånska. Sorry
Citera
2013-10-28, 17:56
Medlem
Intressant karaktärssamband från DR: Oliver Nordengren och Marcus Stenberg gick i samma privatskola. Oliver är ju en av få presenterade karaktärer som teoretiskt sett skulle kunna veta att Claudio var i parken.

Tror dock inte att mother of three är presenterad än.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in