Citat:
Ursprungligen postat av
MrFold
Ta't lugnt nu och utgå inte från att jag är ute efter att racka ner på dig hela tiden. Må sen vara att jag tycker att dina alternativförklaringar är rätt långsökta, men jag menar inte att det är fel att leta efter något som kan vara en trolig alternativförklaring.
Det är alltid vanskligt med begrepp, eftersom det ofta visar sig att vi laddar in olika betydelser i dem. För mig är "mjukisbyxor" inte nödvändigtvis något superpösigt, men jag har aldrig någonsin använt eller hört någon använda ordet för att beskriva leggings eller tightsliknande modeller. Nu är jag verkligen ingen expert på damkläder, men det är som sagt min definition. Vad KJ menar med "mjukisbyxor" eller "mjukisar" kan jag iofs inte veta. Inte du heller. Jag medger dock att han kan ha menat någon mer tight modell, men har svårt att tro att han skulle säga "mjukisar" om det var några väldigt åtsittande träningsbyxor t ex.
Tycker du förresten inte att det borde ha funnits DNA från KJ:s saliv i hennes underliv med lika stor eller större sannolikhet om det nu verkligen är så att DNA:t överlevt från ett vristgrepp i lägenheten och kunnat säkras efter att kroppen legat ute i terrängen flera veckor? Det och frånvaron av alla tecken från bevarad konversation om att de skulle ha något sexuellt ihop (jämför med tonen i hennes SMS till Berg) gör att jag finner hela förklaringen osannolik.
Jag utgår inte från att du rackar ner på mig, du däremot tror att jag tycker så och det får
du väl tro om du vill. Varför jag svarade dig på det viset jag gjorde var för att få den
infon du nu ger mig i inlägget jag nu citerar. Du vet inte hur KJ:s DNA kommit på VB:s vrist inte heller vet du vilken typ av sportkläder hon hade på sig. Inte jag heller men jag gav dig ett alternativ på hur ett handavtryck kan komma på
en vrist vid sex i tjata kläder. Jag skulle kunna ge dig många fler exempel på händer runt vrist vid oralsex men avstår att förklara det eftersom jag är en "pryd" flicka.
Att VB och KJ inte haft en konversation om sina sexdejter har du KJ:s förklaring till, huruvida du tror
på den eller inte är upp till dig. Min förklaring till att VB hade ett annat tonläge i sina SMS till MB
i jämförelse med andra män är pga av att MB:s personlighet skiljer sig avsevärt mot resten
av hennes gossar, VB anpassar sig till det och bemöter MB exakt som han vill bli bemött.
Vad gäller dina frågor angående salivet och hur det stannar kvar beroende på väder, vind och tid
i jämförelse med ett vristtag får du fråga någon annan, jag är ingen expert inom det området.