2013-10-25, 09:34
Medlem
Sodomizer-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av den_grymme69
Hej hej!

Henrik heter jag och är med och driver sidan interasistmen.se

Ni får ursäkta mitt fåniga smeknamn, men det ligger kvar efter en gammal mail som jag inte använder längre.

Jag svara gärna på era frågor kring interasistmen.se (vilket inte innebär långa ickefrågor där ni vill berätta hur bra SD är och hur dåliga invandrare är). Men som sagt jag svarar gärna på frågor hur vi organiserar IRM, vad det kostar att driva IRM, hur många läsare vi har, vilka politiska tillhörigheter vi har och så vidare...

Mvh

Henrik Johansson
henrik.johansson@interasistmen.se

Vad är syftet med sidan? Vi vet att smutskastning och "avslöjanden" om sverigedemokrater inte har någon effekt, eller möjligen motsatt effekt. Är inte det här projektet bara ett försök att få ryggdunkar och sätta en gloria på sitt eget huvud.

Citat:
Ursprungligen postat av slipZen
Skrivs det exempelvis ett sakligt och dräpande inlägg här på fb som går emot den rådande SD-hegemonin så händer det ofta att dessa inlägg bara ignoreras*.

Du får gärna ge exempel på något av dessa "dräpande" inlägg.
Citera
2013-10-25, 09:42
Medlem
Intrycks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av den_grymme69
Hej hej!

Henrik heter jag och är med och driver sidan interasistmen.se

Ni får ursäkta mitt fåniga smeknamn, men det ligger kvar efter en gammal mail som jag inte använder längre.

Jag svara gärna på era frågor kring interasistmen.se (vilket inte innebär långa ickefrågor där ni vill berätta hur bra SD är och hur dåliga invandrare är). Men som sagt jag svarar gärna på frågor hur vi organiserar IRM, vad det kostar att driva IRM, hur många läsare vi har, vilka politiska tillhörigheter vi har och så vidare...

Mvh

Henrik Johansson
henrik.johansson@interasistmen.se

Vill ni att rasister ska börja kalla sig för rasister? Trots att ni då kanske måste byta domännamn?
Citera
2013-10-25, 11:48
Medlem
Janbanan74s avatar
[quote=den_grymme69|45167061]Vi vann även ett pris av en PR-byrå på 100 000kr, men dessa pengar användes endast till en undersökning om näthat och ett seminarium på Almedalen.

Jag noterade att fler personer tror att S eller LO finansierar vår verksamhet, men det finns inget att finansiera. Det mesta jobb görs på kvällar, men visst ska inte ljuga om att ett och annat "akut" inlägg skrivits på jobbtid när man haft det lugnt. Det mesta går dock att tidsinställa till dagen efter i WP. [quote]

Så passande. En hatsite som hatar folk som har andra åsikter æn er vinner pengar och gør en undersøkning om....næthat...
Lost in the jungle...
Senast redigerad av Janbanan74 2013-10-25 kl. 11:51.
Citera
2013-10-26, 10:07
Medlem
otukts avatar
Borde väl vara fritt fram i tråden att posta och dissikera IRMs lögnaktiga, påhittade och förtalande inlägg, ist för att bara hävda att dem är svenskfientliga.
Citera
2013-10-26, 12:29
Medlem
Gift44s avatar
"Debatten" med rättshaveristen Sara Abdollahi på twitter är rolig. Henrik vrider sig som en mask och vill veta hur han ska göra för att inte rasifiera andra som vit man.

http://www.exponerat.info/interasistmen-ar-ni-lika-mycket-rasister-som-de-ni-anklagar-vara-angaende-hudfarger%E2%80%8F/
Citera
2013-10-27, 20:41
Medlem
slipZens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sodomizer-

Du får gärna ge exempel på något av dessa "dräpande" inlägg.

Fb har 43 MILJONER inlägg. Driver du med mig?

Citat:
Ursprungligen postat av otukt
Borde väl vara fritt fram i tråden att posta och dissikera IRMs lögnaktiga, påhittade och förtalande inlägg, ist för att bara hävda att dem är svenskfientliga.

Ja, vi väntar med spänning.
Citera
2013-10-27, 20:43
Avslutad
Citat:
Som att försöka hitta en nål i en höstack, eller hur menar du?
Citera
2013-10-27, 20:47
Medlem
slipZens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Easy-Lee
Som att försöka hitta en nål i en höstack, eller hur menar du?

Det var lite min poäng ja.
Citera
2013-10-27, 20:52
Avslutad
Citat:
Det var lite min poäng ja.
Okej, då fanns det inte särskilt många "dräpande inlägg" trots allt.
Citera
2013-10-27, 21:03
Medlem
slipZens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Easy-Lee
Okej, då fanns det inte särskilt många "dräpande inlägg" trots allt.

Skrev jag att det fanns många?
Var det inte så istället att själva min poäng var att diskussionsklimatet på Fb gör att vettiga antirasister i regel håller sig härifrån?

Liksom, gör du dig till för att illustrera min poäng eller är du bara inte läskunnig?
Citera
2013-10-27, 21:12
Medlem
Sodomizer-s avatar
Citat:

Nej.

Att du inte kunde hitta något var ingen ingen överraskning direkt.
Citera
2013-10-27, 21:17
Medlem
slipZens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sodomizer-
Nej.

Att du inte kunde hitta något var ingen ingen överraskning direkt.

När jag skriver att vettiga argument ignoreras eller dränks i skit så är ditt svar alltså att jag... har fel för att jag inte kan ge exempel ur fb:s 43 miljoner inlägg?

Tack för att du bekräftar vad jag precis skrev.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in