Citat:
Jag håller ju med dig, det är därför jag blockerar dessa arbetslösa ryggdunkande individer, för det finns inte en möjlighet att få dessa att ändra sig om du trodde det, och moderatorerna bryr sig inte, dom är ju partiska. Debatten kommer åtminstone att få en liten kvalitetsförbättring om jag inte svarar på deras inlägg, och ännu bättre skulle det bli om alla slutade upp med att mata dessa individer.
Det är uppenbart att dessa har något slags problem som hela dagarna, dag ut och dag in, året runt sitter och förnedrar andra, något slags tillfredsställelse får dom förstår man.
Det är uppenbart att dessa har något slags problem som hela dagarna, dag ut och dag in, året runt sitter och förnedrar andra, något slags tillfredsställelse får dom förstår man.
Hör du ttsp, jag undrar vem av oss två det är som är arbetslös.
Jag för min del sköter ett krävande arbete på nästan heltid.
Gör du det?
Nu vet jag ju att du har blockerat mig, men ev får du ändå läsa detta, om inte, så får andra läsa det.
Och det nedsättande sätt du menar att du behandlas på här är ingenting mot hur nedsättande du alltid behandlar dina meddebattörer!
Du skriver att du vill visas respekt, men själv visar du aldrig respekt mot någon som inte tycker som du.
Därför upprepar jag orden som någon skrev, och som du tog så illa upp över: "Respekt är något som man ska göra sig förtjänt av".
Sedan att blockera meningsmotståndarna, det påminner inte så lite om en unge i sandlådan, som envist håller för öronen när någon säger något han inte vill höra. Och du, sådant är inte att visa respekt.