Du kanske skulle testa att sluta skriva nonsens?
Testa t ex att sluta skriva:
"Fri vilja finns för att jag känner att den finns och vill att den finns"
"Homosexualitet är en störning för om alla älgar var homosexuella skulle alla älgar dö ut"
"Ondskan finns för att vi har fri vilja, men efter domedagen så finns fria viljan kvar trots att ondskan inte längre finns"
Citat:
cirkelargumenten finns bara i ditt eget huvud
Nej, på näthinnan hos alla som läser ditt nonsens.
Citat:
eftersom du inte lyssnar och inte tar till dig vad jag säger.
Så om någon påpekar att du skriver nonsens så ligger felet per automatik hos dem och inte hos dig? Arrogans, sa Bull.
Citat:
Du antar en massa saker om min syn på saker och ting som inte stämmer, som verkar göra dig förvirrad.
Tror snarare att du blir frustrerad när jag inte köper ditt nonsens rakt av.
Citat:
Flera gånger har jag fått rätta till dina förutfattade meningar, men det verkar inte bita.
Du menar som jag har fått rätta till ditt nonsens utan att det biter?
Citat:
Och det blir inte bättre av att du inte kan föreställa dig något annat än att alla människor styrs av yttre påverkan, att människor inte skulle ha en fri vilja, ja då finns det inte ens en chans att du skulle kunna förstå.
Jag väntar fortfarande på att du ska bemöta argumentet och backa upp din egen syn med något annat än dina åsikter och känslomässiga förhoppningar. Det börjar bli väldigt tydligt att du inte är kapabel till det. Det är på grund av detta som dina påhitt betraktas som nonsens.
Citat:
Jag tror problemet är att du kan inte hålla en längre hypotetisk tankegång i ditt huvud, det är det första man bör kunna behärska för att kunna ta till sig nya tankegångar och föreställningar, vilket är viktigt i t.ex. vetenskapliga sammanhang, där nya teorier presenteras.
Att du ens tar ordet vetenskap i din mun är ett hån.
Citat:
Dina oneliners pekar på detta, du hackar bara sönder så att du aldrig får en helhetsbild av hur den andra ser på saker och ting.
Så om jag slutar påpeka alla dina enskilda nonsenspåståenden så kommer på något mystiskt sätt en enhetlig helhetsbild utan nonsens framträda?