2013-10-27, 08:31
Medlem
Hawxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av philijoxen
Bara om du köper en ny lägenhet, då kan du sälja gamla för halva priset. Tror jag iallafall
Stämmer bra det.
Citera
2013-10-27, 09:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cule
Det är möjligt, jag har varken glitchat eller vet hur man gör men köra race med vänner och turas om vem som ska vinna. Köra mission osv.
Länka din social club.
Citera
2013-10-27, 11:22
Medlem
Ghulers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hejsanva
Har länge undrat vilken bil som är den "bästa" som man kan stjäla och ha som personlig bil.någon som vet?

Beror helt och hållet på vad du ska göra i spelet. En relativt snabb och en bil med bra köregenskaper är väl bäst att ha för att köra i från snuten.

En sportbil av något slag. Kanske Elegy RH8 är ett bra val, den är dessutom gratis om du är medlem i Social Club.
Citera
2013-10-27, 11:38
Medlem
Ghost.B.Cs avatar
Vad hände med pengarna man skulle få? Finns de att hitta nånstans?
Citera
2013-10-27, 11:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghost.B.C
Vad hände med pengarna man skulle få? Finns de att hitta nånstans?

Det har blivit försenat eftersom det fortfarande finns buggar i spelet att fixa. http://www.freeonsmash.com/news/2013/10/25/grand-theft-auto-v-online-title-update-10-25/
Citera
2013-10-27, 11:51
Medlem
Ghost.B.Cs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kanye
Det har blivit försenat eftersom det fortfarande finns buggar i spelet att fixa. http://www.freeonsmash.com/news/2013/10/25/grand-theft-auto-v-online-title-update-10-25/

Segt det här, tack för svaret!
Citera
2013-10-27, 11:57
Medlem
sigurts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreakinOAL
det var det första jag tänkte på, jag trodde att R* skulle banna mig så jag slängde iväg ett mail till rockstar och förklara vad som hände men har icke fått svar än. men kan man ta bort pengar? för jag fick pengarna skickade till mig och om man inte kan ta bort dom vad fan ska man göra då? du får ju inte välja om du vill ta emot dom heller. det står ''xxxxxxx has transferd xxxxx to your bank'' och vips så är pengarna på din bank.

Kan du inte ta ut pengar så du har på fickan, sen i freeroam blir du dödad av nån random som då plockar upp dina pengar?

Snacka om att han blir förvånad.... först skitglad.... men sen hamnar i samma sits du är i nu att spelet blir tråkigt för han kan köpa allt osv.
Citera
2013-10-27, 11:57
Moderator
skunkensunes avatar
Tror ni det här är en avsiktlig felskrivning på crewnamn?

http://socialclub.rockstargames.com/crew/brows_before_hoes_dk
Citera
2013-10-27, 11:58
Medlem
sigurts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghuler
Beror helt och hållet på vad du ska göra i spelet. En relativt snabb och en bil med bra köregenskaper är väl bäst att ha för att köra i från snuten.

En sportbil av något slag. Kanske Elegy RH8 är ett bra val, den är dessutom gratis om du är medlem i Social Club.

Är den gratis från hemsidan man köper bilar på? Jag har precis startat online och inte kommit så långt så ber om ursäkt för en något dum fråga.
Citera
2013-10-27, 11:59
Medlem
Yamals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cule
Det är möjligt, jag har varken glitchat eller vet hur man gör men köra race med vänner och turas om vem som ska vinna. Köra mission osv.
Har jävligt svårt att se att du kommit upp i dom summorna & bara är lvl 80~ med tanke på att jag är lvl 70 och har kört exakt samma taktik som dig men bara tjänat ihop 2mille totalt.. But hey! Din gubbe kanske tjänar 20x mer än min, vad vet jag
Citera
2013-10-27, 12:00
Medlem
Hummlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sigurt
Är den gratis från hemsidan man köper bilar på? Jag har precis startat online och inte kommit så långt så ber om ursäkt för en något dum fråga.

Ja det är den.
Citera
2013-10-27, 12:02
Medlem
BattleBuddhas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghost.B.C
Segt det här, tack för svaret!

Du och alla andra som frågar efter pengarna fem gånger per sida kan ju klicka in er på: http://www.rockstargames.com/newswire

Det är R* hemsida. Där skriver de om händelser relaterat till deras spel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in