Citat:
Ursprungligen postat av
realrecognizereal
Ja vem fan skulle inte det

Man sitter kanske inte och skriver kritiska inlägg mot kapitalism i samma andetag dock. Det går fort ibland, hon gör ju så mycket känslomässigt arbete.
Nej det blir ju lite konstigt.
Jag tycker ändå girigheten är värst. Det priset är verkligen inte motiverat. Alls. 1 200kr. Jag skulle fan sälja min kropp för den pengen
Citat:
Ursprungligen postat av
Jugdish
Jag är faktiskt inte så säker på det, helt seriöst. Dom sitter och trissar varandra på ett mycket otäckt sätt. Då flera av dom befinner sig i en aktiv psykos, är jag faktiskt orolig.
Att leta upp en man som inte lyder dom för att sedan ge sig på honom ser jag som en mycket möjlig sak.
Jag tror inte att de kommer ge sig på någon. Det finns ingen handlingskraft någonstans. Det är bara gnäll och gräl på internet. Några feministiska fotsoldater för den ideologin finns mer eller mindre inte.
Men ändå. Skulle de väl ge sig på en hemsk förtryckare någon gång så tror jag inte att det blir någon förtryckare av rang direkt. En hustrumisshandlare, islamist eller liknande har ryggen fri. Ja, istället blir det någon som verkligen inte förtjänar det. En feministisk man till exempel. Eller någon slumpmässigt utvald.