2013-10-27, 01:09
Medlem
albostyles avatar
Givenchy och Rolls Royce grabbar.

http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/5278/sJGNybczwk-rQwieH0wflw/0_0.jpg
Citera
2013-10-27, 01:24
Medlem
Dunderqvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickex
Jag har sju siffror på mitt konto och jag skulle vilja slösa lite på pansarvagnar osv men har kommit till slutsatsen att det vore bättre att spara pengarna i stället då jag tror att planeringen inför bank rånen kommer kräva lite cash.

Aa det har du nog rätt i, ska spara pengarna tills R* släpper heisten och tillägg här framöver, när jag får mina pengar från R* kommer jag att ha runt 1m och det blir nog den här fördelningen:

300k till en brutalt trimmad Sandking XL.
250k till en high-tier lägenhet.

Resten spar jag till en annan lite snabbare kärra (Funderar på 007-bilen) och övriga saker.
Blir nog faktiskt ett köp av Sandking XL imörrn, någon som har testat den och kan ge en liten review?
Citera
2013-10-27, 01:39
Medlem
ErPupones avatar
Läget för mig:
Sitter med en lya i eclipse tower, en Elegy, en MC och en pimpad sedan. Jag har 200 000 $ på kontot och hade en tanke att bara försöka kämpa ihop till en Adder. Jag har slitit som ett j-a djur för de pengar jag har, förstår inte hur folk kan ha råd med alla dessa bilar och stridsvagnar. Hur gör ni? Hur får ni ihop så mycket pengar?
Citera
2013-10-27, 01:59
Medlem
FreakinOALs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ErPupone
Läget för mig:
Sitter med en lya i eclipse tower, en Elegy, en MC och en pimpad sedan. Jag har 200 000 $ på kontot och hade en tanke att bara försöka kämpa ihop till en Adder. Jag har slitit som ett j-a djur för de pengar jag har, förstår inte hur folk kan ha råd med alla dessa bilar och stridsvagnar. Hur gör ni? Hur får ni ihop så mycket pengar?

jag hade tur, fick 50 miljoner av en random spelare. Men jag skulle köra race om jag var du. för varje race du kör får du mycket pengar + RP.
Citera
2013-10-27, 02:19
Medlem
Cules avatar
Jag har dyraste huset för 400k med 10 garageplatser och 10 topptrimmade/Chrome sportbilar som jag har köpt, har även köpt stridsvagn, båt, attackhelikopter och vanlig lyxplan dessutom en mille sparade pengar.
Jag vill komma fram till...spelet är enformigt, man tröttar ganska snabbt och det är dags att R* släpper nya missions t ex råna bank och andra djävulskap. T ex varför får man inte sälja sina köpta bilar? Jag har betalat för mina bilar mellan en mille till 300k men det går ej att sälja ELLER ha en till garage för 10 garageplatser räcker inte nånstans.
Citera
2013-10-27, 02:25
Medlem
odditys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreakinOAL
jag hade tur, fick 50 miljoner av en random spelare. Men jag skulle köra race om jag var du. för varje race du kör får du mycket pengar + RP.

Tur? Jag hade blivit jävligt pisst.
Citera
2013-10-27, 02:30
Medlem
Kanske är en väldigt dum fråga nu då jag knappt sökt.. Men har någon här en aning om när man faktiskt kan börja planera egna heists och självklart även utföra dem?
Citera
2013-10-27, 02:37
Bannlyst
Alltså fyfan vad snabbt spelet var varvat.. det är det som är det tråkiga med nya spel, de är inte lika långa speltimmar som de äldre.
Men GTA5 var trots allt underhållande den korta stund det varade. Dock så gillar jag inte orealistiska saker som att när man får 2 stjärnor så försöker polisen döda mig. Och om jag smiter så skjuter polisen.

Och skadorna på fordonen är riktigt kasst. Det var bättre i 4an. Bilstyrningen är äcklig och orealistisk.
En annan sak som irriterar mig är att folk kör omkring med likadana fordon(oftast det fordon jag använder) och om man ändrar kameravinkel så dyker det plötsligt upp nya fordon inom synfältet.

Nu ska jag iaf ta upp ett GTA som jag har mest goda minnen av och tycker egentligen är bäst: Vice City!
Senast redigerad av HallKaften 2013-10-27 kl. 02:43.
Citera
2013-10-27, 02:46
Medlem
FreakinOALs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oddity
Tur? Jag hade blivit jävligt pisst.

vadå för? jag tror att du syftar på att spelet blir tråkigare när du inte behöver tjäna ihop pengarna?
Citera
2013-10-27, 02:52
Medlem
zyx-citrons avatar
När kommer dom här 500K som rockstar sa att man skulle få under oktober månad?
Citera
2013-10-27, 02:52
Medlem
Cules avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreakinOAL
vadå för? jag tror att du syftar på att spelet blir tråkigare när du inte behöver tjäna ihop pengarna?
Klart det blir tråkigt, jag köpt allt jag har pekat på. Då jag har kört mycket race och vunnit massa pengar dessutom många missions för 2000-25000kr, jag är lvl 80 snart och man får mycket bra pengar för nya missions i högre lvl.

Jag kommer att spela GTA V online tills PS4 kommer, sen är det hejdå xbox och allt som har med ms att göra.
Citera
2013-10-27, 02:54
Medlem
Cules avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zyx-citron
När kommer dom här 500K som rockstar sa att man skulle få under oktober månad?
Det ska komma i 2 olika omgångar, 250k per omgång och helgen som gick skulle ena omgången komma!! Kanske under denna vecka kommer men dom pengarna räcker knappt till en Adder för folk som inte vet hur man kan tjäna stora pengarna =)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in