2013-10-26, 20:55
Medlem
Någon mer som blivit av med sin karaktär? Mitt nät droppade och 5 minuter senare var min gubbe borta och jag kan bara göra nya. Har alla pengar kvar på banken dessutom. Vad fan?
Citera
2013-10-26, 20:58
Medlem
masturberas avatar
Men va fan? Var är helikoptern som man kan lyfta upp andra bilar ? Det stod en annan helikopter där nu :/
Citera
2013-10-26, 21:13
Medlem
BattleBuddhas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av masturbera
Men va fan? Var är helikoptern som man kan lyfta upp andra bilar ? Det stod en annan helikopter där nu :/

Vad som spawnas varierar väl en del? Så är det för mig vill jag minnas. Ibland står där en titan på trevors flygplats och ibland ett vanligt cessna (stava?).

Likadant med olika helikoptrar där nere i hamnen i sydvästra delen av stan.
Citera
2013-10-26, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KKND
Undrar detsamma!

Och: vilken motorcykel borde jag köpa? Akuma är min absolut favorit i race! Men den på hemsidan SoutherSanAndreasSuperAutos.com så heter den dinka akuma, är det skilland?

Ingen skillnad alls. Dinka ska föreställa motorcykeltillverkaren likt ford och akuma modellen likt mondeo.

Är det bara accelerationen man kan höja på fordonen? Hittar inte ett enda jävla modd som kan öka maxhastigheten osv...
Senast redigerad av SvenskaEliten 2013-10-26 kl. 22:35.
Citera
2013-10-26, 22:34
Medlem
tradarwilles avatar
Hahaha robaax hur glad är du på nosa_123?
Citera
2013-10-26, 23:27
Medlem
Icecold10s avatar
Det är så här jag glider runt på online i min rolls royce:
http://socialclub.rockstargames.com/games/gtav/snapmatic/photo/mfp9zT2GwEWNGHosWJjQtQ
Citera
2013-10-26, 23:43
Medlem
Finns det något gäng som är seriösa och lirar varje dag? är rank 32!
Citera
2013-10-26, 23:44
Medlem
masturberas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BattleBuddha
Vad som spawnas varierar väl en del? Så är det för mig vill jag minnas. Ibland står där en titan på trevors flygplats och ibland ett vanligt cessna (stava?).

Likadant med olika helikoptrar där nere i hamnen i sydvästra delen av stan.
Fast det har alltid stått en helikopter med krok på det stället. Aldrig nåt annat. Nu står de bara en vanlig där
Citera
2013-10-27, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tradarwille
Hahaha robaax hur glad är du på nosa_123?

Hahahahahahaha. Ville bara reta han haha.
Men sorry robaax
Citera
2013-10-27, 00:33
Medlem
Dunderqvists avatar
Vad skulle ni gjort för 400k? Sitter på den mängden cash just nu men har inte en jäkla aning om vad jag vill köpa, vapen intresserar mig inte så mycket så förslag på kraftfulla men ändå hyfsat snabba bilar med skön körkänsla tar jag gärna imot, lägenhet tänker jag nog inte köpa innan man kan planera och utföra heists och pengarna till en lägenhet kommer jag ta från de 500k jag får av R*, som man förövrigt snart borde få, någon som vet om R* gått ut med något datum?
Citera
2013-10-27, 00:47
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dunderqvist
Vad skulle ni gjort för 400k? Sitter på den mängden cash just nu men har inte en jäkla aning om vad jag vill köpa, vapen intresserar mig inte så mycket så förslag på kraftfulla men ändå hyfsat snabba bilar med skön körkänsla tar jag gärna imot, lägenhet tänker jag nog inte köpa innan man kan planera och utföra heists och pengarna till en lägenhet kommer jag ta från de 500k jag får av R*, som man förövrigt snart borde få, någon som vet om R* gått ut med något datum?
Jag har sju siffror på mitt konto och jag skulle vilja slösa lite på pansarvagnar osv men har kommit till slutsatsen att det vore bättre att spara pengarna i stället då jag tror att planeringen inför bank rånen kommer kräva lite cash.
Citera
2013-10-27, 01:03
Medlem
Skalmanens avatar
Så måste bara fråga en något pinsam fråga... Köpte just en mic till ps3et, hur gör jag för att prata i den i GTA Online?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in