Citat:
Ursprungligen postat av
mr.demon
Skulle du verkligen vilja ha det på ditt samvete? Gärningsmannen hänvisar till plakatet Straybullet har skrivit. Det är ju ganska så långsökt att tro att nåt mord, våldtäkt, misshandel, etc skulle inträffa på grund av ett sånt medelande, men man vet ju aldrig.
Så kan man ju inte resonera, då kan man ju inte ägna sig åt någon aktivism alls som riktar sig mot våra främlingar med syfte att få dem att känna sig ovälkomna här.
Citat:
Ursprungligen postat av
Balansen
"1, Sverige skall även i framtiden vara svenskt: Endast människor som tillhör det västerländska genetiska och kulturella arvet, där de etniska svenskarna ingår, skall kunna vara svenska medborgare."
Kan jag få ett förtydligande av vad detta innebär i praktiken.
Ett exempel: En etnisk svensk som är ihop med en icke-vit och har ett barn. Skickas barnet och icke-vita personen ut eller förlorar de endast medborgarskap?
Har man en gräns där man är nöjd (2% icke-vita tillexempel) eller kommer man jaga tills varenda icke-vit är borta?
Känner mig inte alls tillsfredställd av sidans program då åtgärder för detta är helt uteblivet.
Här finns partiets migrationspolitiska program, det i dagsläget största dokumentet partiet tagit fram i frågan:
https://www.svenskarnasparti.se/2013/09/07/svenskarnas-parti-lanserar-migrationspolitiskt-program/
Människor som inte har medborgarskap i Sverige, även om de fråntagits dessa, kan ju också utan problem skickas tillbaka till sina hemländer eller respektive närområden. Däremot kan vi ju inte repatriera människor om vi inte först drar tillbaka deras medborgarskap.
Grundtanken är att Sverige ska bli svenskt och vitt igen och att alla icke-vita därför måste ut ur landet, på ett eller annat sätt. Med äldre skötsamma främlingar som levt här lejonparten av sina liv har man valt en human lösning - dessa får helt enkelt leva kvar tills de dör ut av sig själva.
Övriga ska repatrieras helt enkelt - rubbet. Det är åtminstone vad man får utgå från och det som bör förmedlas, sedan är det ju klart att enskilda främlingar kan få vara kvar i landet om det bedöms som att deras närvaro gynnar svenskarna och Sverige. Om de besitter nyckelkompetenser av olika slag och så vidare.
Personligen är jag också beredd att ge främlingar som kämpat för den nationalistiska oppositionen någon slags utmärkelse som kan liknas vid den som Kanada delar ut till diverse PK-muppar som "hedersmedborgare". Jag tror det skulle vara en ganska bra och sympatisk grej faktiskt, att främlingar som är så offervilliga och hjältelika att de aktivt och engagerat stödjer kampen för ett svenskt Sverige också hyllas som de osjälviska hjältar de faktiskt är. Hitler hade något liknande tror jag.