Citat:
Allltså jag instämmer i mycket när det gäller SvP:s partiprogram. Det jag inte riktigt kan med är den här judehetsen. Visst finns det många judar i maktposition som har rent vidriga värderingar (som advokaten Leif Silbersky t.ex.), men jag har svårt att tro att det skulle röra sig om en "konspiration".
Jag menar, de flesta politiker är väl trots allt som folk är mest. De äter, skiter och sover precis som vi andra. Jag tror mer att mångkulturen är mer av en "trend" i samhället än en judisk konspiration. Och det är ju allmänt känt att politiska trender tenderar att skifta beroende på vad majoriteten tycker och tänker. Det fanns ju även judar i Hitlers närmaste krets (vissa påstår ju t.o.m att Hitler själv var av judisk börd).
Är det inte istället så att många makthavare har någon sorts dumnaiv hybris om allas lika värde. De vill framstå som goda och fördomsfria människor, och det är detta som bidrar till hela idiotin.
Jag menar, de flesta politiker är väl trots allt som folk är mest. De äter, skiter och sover precis som vi andra. Jag tror mer att mångkulturen är mer av en "trend" i samhället än en judisk konspiration. Och det är ju allmänt känt att politiska trender tenderar att skifta beroende på vad majoriteten tycker och tänker. Det fanns ju även judar i Hitlers närmaste krets (vissa påstår ju t.o.m att Hitler själv var av judisk börd).
Är det inte istället så att många makthavare har någon sorts dumnaiv hybris om allas lika värde. De vill framstå som goda och fördomsfria människor, och det är detta som bidrar till hela idiotin.
Problemet är väl att rika finans och mediejudar världen över proklamerar mångkultur, rasblandning och nationsupplösning för alla andra folk utom för sitt eget. Västvärldens kommersiella media ägs till 90% av judar. Det är alltså dessa som har anställt alla de kulturmarxister och politiskt korrekta extremliberaler vi har på tidnings, radio och tv redaktionerna. Förutom detta bedriver judar även lobbyism för mångkultur och nationsupplösning även på politiskt plan och finansierar mängder av politiker och partier värden över för att driva denna typ av politik. Detta är den korta varianten och jag föreslår att du genast införskaffar boken: Den judiska rasismen av David Duke för att få en inblick i vad det hela handlar om, finns att köpa på arminius.se. Många stirrar sig blinda på den invasion av främst muslimer som idag pågår till Sverige utan att fråga sig vilka som faktiskt ligger bakom den mångkulturella politiska linje som bedrivs i snart sagt hela västvärlden. I Sverige ägs i stort sett all tryckt media direkt eller indirekt av judar. SvD, DN, Expressen och Aftonbladet som är de fyra stora tidningarna är bra exempel. Två stycken ägs av den judiska familjen Bonniers som är kända för sitt extremliberala och kulturmarxistiska förhållningsätt till omvärlden. De andra två ägs av den norska mediefamiljen Schibstedt. Aktiemajoritet i Schibstedts har dock de två judiska storbankerna Goldman Sachs och JP Morgan dit Schibstedts ledning vänder sig när viktiga beslut skall fattas. Förutom Bonniers så har vi även mediefamiljen Hjörne (även den judisk) i Sverige som tillsammans med den förstnämnda mer eller mindre har monopol på tidnings och förlagsverksamheten. Förutom att äga en stor del av svensk massmedia så utmärker sig många judar i Sverige som extrem förespråkare för mångkultur, nationsupplösning, homofili och annat otrevligt. Ett par exempel är tex Robert Aschberg, Peter Wolodarski, Jan Scherman, Helle Klein, David Schwarz och Inga Gottfarb. Värt att nämna är att den antirasistiska skitblaskan Expo även den finansieras av betydande judiska medel. Jag skulle kunna skriva en hel avhandling om detta men det är bättre att du läser på och bildar dej en egen uppfattning om den sionistiska problematiken