Citat:
Ursprungligen postat av
B4ne
Håller med det du skrev tidigare om att 8 pyra är lite väl mkt. Tog 3st dicla istället och somnade fint på det.
Har du kört alprazolam förresten? Jag tar det dagligen men tycker fan pyra i rätt dos känns snarlikt xanor.. Som en light version.
Tjenare! Jo då, jag har ätit massor. Främst ksalol men en hel del svenska upjohn och stavar med.
Mest har jag använt alpran för att flöddra på eller dämpa Eventuell CS-at, hanterar pyrazolamen på ett helt annat sätt så kan egentligen inte jämföra dem fullt ut. Det var dessutom längesedan jag käkade alpra sist. Över 2 år sedan när jag var mer väck allmänt.
Pyra är pyra för mig och inget annat, alpra är alpra. Men likheterna är slående i många avseenden det håller jag med om.
Pyrazolam, En jävligt bra light version av alprazolam isåfall, även om jag personligen tycker att dem ångestdämpande och sociala egenskaperna är allt annat än light.
Pyran är liksom inte lika flummig och fördummande som alprazolam, mer klar och det uppskattas verkligen. Sen tycker jag effekten slår in snabbare!
Känner mig mer normal på pyran. Pratar och skämtar lite väl mycket ibland kanske men det är bara positivt för min del