2013-10-25, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svulle
Jag bor och jobbar på Östermalm, så visst är det så att jag har större chans att stöta på möjligheten att haffa en gratisbiljett än om jag hade bott i Solna. Men ja, jag kan med handen på hjärtat säga att jag har vid ett tiotal tillfällen blivit erbjuden biljetter gratis i köpcentrum, tunnelbana, på gatan och vid något tillfälle på min arbetsplats.

Du får gärna utveckla vilka tillfällen du har blivit erbjuden gratisbiljetter. Har svårt att tro att det ligger till på det viset.
2013-10-25, 15:00
Medlem
Mr.Mayhems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stayloose
Du får gärna utveckla vilka tillfällen du har blivit erbjuden gratisbiljetter. Har svårt att tro att det ligger till på det viset.

Det är väl ingen hemlighet att gratisbiljetter har delats ut i det offentliga? Jag bryr mig inte så mycket om det händer, speciellt inte när DIF gör det, så det jag säger nu kan vara fel; men delades det inte ut gratisbiljetter i Sickla under denna säsong (inför vilken match minns jag ej)?
2013-10-25, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Mayhem
Det är väl ingen hemlighet att gratisbiljetter har delats ut i det offentliga? Jag bryr mig inte så mycket om det händer, speciellt inte när DIF gör det, så det jag säger nu kan vara fel; men delades det inte ut gratisbiljetter i Sickla under denna säsong (inför vilken match minns jag ej)?
Jo, men i den stora omfattningen? Efter händelsen i Sickla hörde många av sig till DIF Fotboll som svarade att det inte ska gå till på det viset.
2013-10-26, 10:48
Bannlyst
6 stora bussas rullar från Stockholm idag. Det är hyfsat för en betydelselös match i Superettan, eller? Jo, visst fan ere de!
2013-10-26, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Casualer
6 stora bussas rullar från Stockholm idag. Det är hyfsat för en betydelselös match i Superettan, eller? Jo, visst fan ere de!
Räknar ni fortfarande bussar och jämför med varandra? I blåvitt åker nästan inga med storbussar. Men de kanske bara är så här i västkusten.
2013-10-26, 14:12
Medlem
NackaSkoglund1889s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av westmars
Räknar ni fortfarande bussar och jämför med varandra? I blåvitt åker nästan inga med storbussar. Men de kanske bara är så här i västkusten.
I blåvitt åker väl nästan ingen på bortamatch över huvudtaget? Om det inte är guldmatch eller cupfinal i Stockholm.
2013-10-26, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av westmars

i blowit så skippar man väl helst hemmamatcher också? 9100 när ni har chans på guldet, om ni inte tror på det hur ska spelarna göra det? pinsamt.
2013-10-26, 14:20
Medlem
junkbords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Owiee
i blowit så skippar man väl helst hemmamatcher också? 9100 när ni har chans på guldet, om ni inte tror på det hur ska spelarna göra det? pinsamt.

Pinsamt att lira i s1.
2013-10-26, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av junkbord
Pinsamt att lira i s1.

åh jag är bajare det stämmer... mvh snart 20 liga 14 cup.
2013-10-26, 14:22
Medlem
Citat:
Pinsamt att lira i s1.
Pinsamt att ha lägre publiksnitt än ett lag som spelar i Superettan.
2013-10-26, 14:26
Medlem
junkbords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NackaSkoglund1889
Pinsamt att ha lägre publiksnitt än ett lag som spelar i Superettan.

Pinsamt att sitta och runka över publiksnitt.
2013-10-26, 14:31
Medlem
Citat:
Pinsamt att sitta och runka över publiksnitt.
Inte lika pinsamt som att sitta och rida framgångens kuk. "Vi har varit i UEFA-cup final, vi har vunnit 999 sm-guld och leder maratontabellen, men ändå drar vi inte lika mycket folk som Bajen som har ett sm-guld och lirar i Superettan för fjärde året i rad."

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in