Citat:
Ursprungligen postat av '[SIC
'|45840650]Fan nu blev jag sugen på den också bara för det, hur länge fick du jaga den?
Tog några timmar att köra runt med min Dominator, den spawnar tydligen på golfbanan, vid den stora tennisplanen i Vespucci Beach, den lilla helikopterplattan mitt emot och ibland vid filmstudions parkering vid den blå vattenbassängen. Ifall du inte har några skrupler och kör på PS3 kan jag hjälpa dig att kopiera den till ditt garage
Citat:
Ursprungligen postat av
Rati
Nja, men till exempel om man kör survival och använder samma vapen hela tiden så måste man ändå köpa ammunition till i princip alla vapen nästa gång man startar ett jobb. Till pistol, smg, sniper och hagelgevär även om man bara använt assult rifle. Så i slutändan går man alltid i princip minus. Fattar bara inte vitsen med det.
Efter att ha kört race ett tag får man ihop en hel del pengar, jag gick då till ammunation och köpte full ammo för alla mina vapen, har inte ens använt 1000 på mina assault rifles. Annars spawnar ju drösvis med vapen på survival, det är bara att springa runt och plocka. Tror aldrig jag gått minus på ammo när jag kört survival.