2013-10-26, 12:29
Medlem
Autoziones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av '[SIC
'|45840650]Fan nu blev jag sugen på den också bara för det, hur länge fick du jaga den?
Tog några timmar att köra runt med min Dominator, den spawnar tydligen på golfbanan, vid den stora tennisplanen i Vespucci Beach, den lilla helikopterplattan mitt emot och ibland vid filmstudions parkering vid den blå vattenbassängen. Ifall du inte har några skrupler och kör på PS3 kan jag hjälpa dig att kopiera den till ditt garage

Citat:
Ursprungligen postat av Rati
Nja, men till exempel om man kör survival och använder samma vapen hela tiden så måste man ändå köpa ammunition till i princip alla vapen nästa gång man startar ett jobb. Till pistol, smg, sniper och hagelgevär även om man bara använt assult rifle. Så i slutändan går man alltid i princip minus. Fattar bara inte vitsen med det.
Efter att ha kört race ett tag får man ihop en hel del pengar, jag gick då till ammunation och köpte full ammo för alla mina vapen, har inte ens använt 1000 på mina assault rifles. Annars spawnar ju drösvis med vapen på survival, det är bara att springa runt och plocka. Tror aldrig jag gått minus på ammo när jag kört survival.
Citera
2013-10-26, 13:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Håll nere Select/Back och navigera till Chat. Det går dock inte att stänga av ljudet från andra spelares mikrofoner i lobbyn och utanför freeroam av någon anledning.

Dina bounties förs över tills det att du har överlevt i 48 minuter (Ett speldygn) under en och samma spelsession, eller tills det att du dör.
Tack för svaret. Brukar vanligtvis bara koppla in mitt headset och sen sänka volymen på lurarna så hör man ingenting från de andra spelarna.

Saken är den att jag dör lite då och då, plus att andra spelare dödar mig så fort de ser mig. Så min bounty borde försvinna rätt snabbt. Har dock tröttnat på skiten så jag lär väl inte störars av bountys hit och dit.
Citera
2013-10-26, 14:06
Medlem
Jag är rank 21 just nu, och Survival ska mna tydligen låsa upp i level 15-16. Men jag har inte fått den upplåst? Vad är problemet?
Citera
2013-10-26, 14:31
Medlem
[SIC]s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Autozione
Tog några timmar att köra runt med min Dominator, den spawnar tydligen på golfbanan, vid den stora tennisplanen i Vespucci Beach, den lilla helikopterplattan mitt emot och ibland vid filmstudions parkering vid den blå vattenbassängen. Ifall du inte har några skrupler och kör på PS3 kan jag hjälpa dig att kopiera den till ditt garage

Efter att ha kört race ett tag får man ihop en hel del pengar, jag gick då till ammunation och köpte full ammo för alla mina vapen, har inte ens använt 1000 på mina assault rifles. Annars spawnar ju drösvis med vapen på survival, det är bara att springa runt och plocka. Tror aldrig jag gått minus på ammo när jag kört survival.
PM skickat
Citera
2013-10-26, 15:19
Medlem
masturberas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moffisen
Jag är rank 21 just nu, och Survival ska mna tydligen låsa upp i level 15-16. Men jag har inte fått den upplåst? Vad är problemet?
Jag hade också det problemet! Det du ska göra är att du ska gå till en bokstav på kartan. Tror att de är ett T. För du ska till Trevor.
Citera
2013-10-26, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av masturbera
Jag hade också det problemet! Det du ska göra är att du ska gå till en bokstav på kartan. Tror att de är ett T. För du ska till Trevor.

Oookej! Få se om jag har ett T på kartan! Tackar.
Citera
2013-10-26, 15:34
Medlem
masturberas avatar
Ibland när jag joinar en server så efter ett tag så lämnar alla andra på servern exakt samtidigt. Varför blir det så ?
Citera
2013-10-26, 15:41
Medlem
Det betyder att det är du som tappar kontakten, dvs det är du som leavar egentligen
Citera
2013-10-26, 15:53
Medlem
Jag har tänkt att köra GTA V online, kostar det något extra?
Citera
2013-10-26, 16:04
Medlem
Citat:

Hmm jag har inget T på kartan, ska jag kanske gå till Lester? L alltså.
Citera
2013-10-26, 16:05
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:

Citat:
Jag vill minnas att det är R för Ron eftersom det är han som kontaktar spelaren.
Citera
2013-10-26, 16:05
Medlem
masturberas avatar
Citat:
Ja exakt. Då är de han du ska till
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in