2013-10-18, 21:16
Bannlyst
Hur stänger man av ljudet från andras mickar? Så jävla irriterande att höra araber och fransmän hålla på och tjattra i evigheter. Har kollat runt men inte hittat. För övrigt så är det fett drygt att lira GTA-O. Man kan fan inte röra sig utan att bli ihjälskjuten hela tiden. Sen har jag av någon anledning fått två stycken bountys på mig varje gång jag startar ett nytt spel, wtf liksom? Varför är det så?
Citera
2013-10-18, 21:21
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iamqueensblvd
Hur stänger man av ljudet från andras mickar? Så jävla irriterande att höra araber och fransmän hålla på och tjattra i evigheter. Har kollat runt men inte hittat. För övrigt så är det fett drygt att lira GTA-O. Man kan fan inte röra sig utan att bli ihjälskjuten hela tiden. Sen har jag av någon anledning fått två stycken bountys på mig varje gång jag startar ett nytt spel, wtf liksom? Varför är det så?
Håll nere Select/Back och navigera till Chat. Det går dock inte att stänga av ljudet från andra spelares mikrofoner i lobbyn och utanför freeroam av någon anledning.

Dina bounties förs över tills det att du har överlevt i 48 minuter (Ett speldygn) under en och samma spelsession, eller tills det att du dör.
Citera
2013-10-18, 21:51
Medlem
WzupYos avatar
Kommer det komma mer missions än detta som finns? Kommer rockstar uppdatera med mer missions (bortse från heisst) då och då? vad skulle dom tjäna på det ens?
Citera
2013-10-18, 21:54
Medlem
bmwhorans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WzupYo
Kommer det komma mer missions än detta som finns? Kommer rockstar uppdatera med mer missions (bortse från heisst) då och då? vad skulle dom tjäna på det ens?

Ja det ska de
Citera
Medlem
Varför sänker dom pengarna från uppdrag? Vill dom att man bara skall köra race eller?
Citera
Moderator
skunkensunes avatar
Citat:

Jag hörde att de skulle dra tillbaks uppdrag för att så många röstat dislike på de som finns samt att alla norrmän fuskar och använder glitchar för att köpa privata lapdances.
Citera
2013-10-18, 21:56
Medlem
MyNameIss avatar
Citat:
Nej Rockstar har sålts till Lidl och kommer hädanefter sälja påsar av sälskinn. De 200 uppdrag som lovades komma nästa år är en ren lögn. Jag menar vem litar på rockstars egen sida? Fan var är världen på väg? När jag och farsan var unga så var det andra tider..
Citera
2013-10-18, 22:00
Medlem
SilentVictorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sebbe89
Varför sänker dom pengarna från uppdrag? Vill dom att man bara skall köra race eller?
Dom vill ju såklart att du ska köpa Gta $ sen....
Citera
2013-10-18, 22:04
Medlem
odditys avatar
Man borde kunna sälja sin egna stjärt till rika japanska affärsmän. Kanske i nästa uppdatering...
Citera
2013-10-18, 22:06
Medlem
SilentVictorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MyNameIs
Är du sån där glitchare? Min moster tipsade om er att man kunde tjäna stora summor pengar om man kom i gemenskap med er? Det var något med att sälja en moped för att sedan logga ut ur maskinen och sen in igen (som flickan sa) för att återupplevas med den mopeden man hade mellan benen så att säga?
Öhm... Varför tror du att jag skulle vara en glitchare? Har inte glitchat en enda gång kan jag säga dig.
Citera
2013-10-18, 22:07
Medlem
CommonKnowledges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MyNameIs
Är du sån där glitchare? Min moster tipsade om er att man kunde tjäna stora summor pengar om man kom i gemenskap med er? Det var något med att sälja en moped för att sedan logga ut ur maskinen och sen in igen (som flickan sa) för att återupplevas med den mopeden man hade mellan benen så att säga?
Det var kul första gången.. Nu är du bara jobbig.
Citera
2013-10-18, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SilentVictory
Dom vill ju såklart att du ska köpa Gta $ sen....

Fast man kan fortfarande köra race och tjäna pengar mycket snabbare än på uppdrag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in