2013-10-25, 22:15
Medlem
Vilka lägenheter har "Planning rooms"?

Har ca 220K sparat nu så det börjar bli dags. Är på level 24.

Är race bra för att levla upp?
Citera
2013-10-25, 22:32
Medlem
joppes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spidermannen

Alla överklasslägenheter har Planning Rooms. Jeg tror det billigaste ligger på 220-230 000. Det ända som skilljer lägenheterna från varandra, är läget och utsikten. Personligt tycker jag lägenheten till ca. 230 000 har den bästa utsikten med stan/motorvägen i det ena fönstret, och hamn/vatten/tivoli i det andra. Garageinfarten till den lägenhedet ligger även bra placerat.

Race är den snabbaste metoden att tjäna pengar. Men det blir lätt drygt med folk som bare vill köra superclass och enstaka banor.
Citera
2013-10-25, 22:32
Medlem
[SIC]s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spidermannen

https://www.flashback.org/sok/heist?t=2200263
https://www.flashback.org/sok/planning?t=2200263
Citera
2013-10-25, 22:47
Medlem
FaderFourahs avatar
Köpte en Carbonezzara (felstavat?) och pimpade den för 100 lakan.

Maxade den så den gick max på accelerationspalten, men när jag sen kör race med den ligger den långt i från max.

Någon som vet om alla sådana uppgraderingar gäller endast för freeroam?
Citera
2013-10-25, 23:35
Medlem
Credzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FaderFourah
Köpte en Carbonezzara (felstavat?) och pimpade den för 100 lakan.

Maxade den så den gick max på accelerationspalten, men när jag sen kör race med den ligger den långt i från max.

Någon som vet om alla sådana uppgraderingar gäller endast för freeroam?

Nej, I LSC och garaget så visar bara mätarn till 10 och i race visar den till 20
Citera
2013-10-26, 01:17
Medlem
PUSClFERs avatar
Nyheter gällande Grand Theft Auto: Online:
http://www.rockstargames.com/newswire/article/51636/grand-theft-auto-online-update.html

Copy Paste för de som inte kommer in på sidan:
Citera
2013-10-26, 02:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Nyheter gällande Grand Theft Auto: Online:
http://www.rockstargames.com/newswire/article/51636/grand-theft-auto-online-update.html

Copy Paste för de som inte kommer in på sidan:

Notera att heists inte nämns överhuvudtaget...förvänta er till jul innan det ens kan anses realistiskt...

Fö har jag jävligt svårt att se hur heists kan bli någon slags revolution i GTA5....
Citera
2013-10-26, 03:33
Medlem
mrgangster655s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av weebejsFB
Notera att heists inte nämns överhuvudtaget...förvänta er till jul innan det ens kan anses realistiskt...

Fö har jag jävligt svårt att se hur heists kan bli någon slags revolution i GTA5....
om man tar sin tid och läser igenom så ser du att dom har nämnt ang heist...

Stay tuned as we hope to have more information with more details and specific timings on these content updates as well as on GTA Online Heists and the new GTA Online Capture the Flag mode to share with you next week. We will also have initial details on more additional content coming for both Story Mode and GTA Online in the next few weeks.

nästa vecka släpper dom ut mer info ang heist kanske till och med vilken datum heist patchen släpps
Citera
2013-10-26, 11:11
Medlem
Ratis avatar
Det borde inte få vara möjligt att gå minus när man kör jobb. Ibland spenderar man ju mer pengar på att köpa armor och ammunition, än vad man får tillbaka i vinstpengar.

Tydligen har polisen sådana vapen så dom kan skjuta genom väggar. Såna buggar ska väl vara fixade år 2013. Snyggt jobbat Rockstar.
Senast redigerad av Rati 2013-10-26 kl. 12:02.
Citera
2013-10-26, 12:08
Medlem
HELVETE vad trött jag blir.

Moddade en Sandking igår och la säkert 250k på den. Bästa motorn, armor, transmission, turbo, dyr färg osv. Nu idag är den tillbaka till vanligt. Inga jävla pengar har jag fått tillbaka heller.

Vad fan är poängen när skiten kan försvinna bara sådär?
Citera
2013-10-26, 12:08
Medlem
Credzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rati
Det borde inte få vara möjligt att gå minus när man kör jobb. Ibland spenderar man ju mer pengar på att köpa armor och ammunition, än vad man får tillbaka i vinstpengar.

Tydligen har polisen sådana vapen så dom kan skjuta genom väggar. Såna buggar ska väl vara fixade år 2013. Snyggt jobbat Rockstar.

Har aldrig hänt att jag förlorat pengar på ett mission, kör du free aim och siktar dåligt så du slösar mycket skott? Du kan också skjuta genom vissa väggar.
Citera
2013-10-26, 12:15
Medlem
Ratis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Credz
Har aldrig hänt att jag förlorat pengar på ett mission, kör du free aim och siktar dåligt så du slösar mycket skott? Du kan också skjuta genom vissa väggar.

Nja, men till exempel om man kör survival och använder samma vapen hela tiden så måste man ändå köpa ammunition till i princip alla vapen nästa gång man startar ett jobb. Till pistol, smg, sniper och hagelgevär även om man bara använt assult rifle. Så i slutändan går man alltid i princip minus. Fattar bara inte vitsen med det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in