2013-07-03, 20:05
Medlem
SparkMans avatar
Finns en tråd:
https://www.flashback.org/t1518583

Men på BodyContact finns inga tjejer av värde, enligt min smak, tyvärr

Närmsta jag sett är väl ett par 40+ men åldersskillnaden.....
Dock duger det alldeles utmärkt att snacka skit med vanligt folk som inte är ute efter sex och samlevnad
Citera
2013-07-03, 22:01
Medlem
zergrushs avatar
2 av 3 uppgjorda dates kommer vara no-shows.

De folk man väl lyckas träffa brukar väl vara som folk är mest, annars? Har haft en del riktiga bra dates via BC, en del mindre bra.
Citera
2013-07-03, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrChrisBlack
Någon som fortfarande sitter på denna sida eller vill ge tips eller råd, dela med nån historier

Hade du varit gammal nog så hade du förstått att "dajtingsiter" frekventeras av en förkrossande majoritet killar´som är extremt överkåta... och tjejer är minst lika kåta... bara det att tjejer vill inte läsa samma "vill du ha kuk" 4.5*10^355423434523 på en dag. Vilket är fallet på tex BC.

Vi killar blir kåta på det rent visuella. Tjejer blir kåta på tanken på vad som komma skall. Dvs du ska tänka som en tjej. Eller ja... du ska tilltala hennes instinkter... vilket inte många killar gör...

Med andra ord... låt inte din kuk göra som den vill utan låt den istället styra din fantasi...

And btw... hade du bemödat dig med att söka så hade du hittat andra trådar....
Citera
2013-07-04, 12:09
Medlem
johanness avatar
trådar sammanfogade.
/mod
Citera
2013-10-25, 22:09
Medlem
Jag träffade en äldre man på BC för några år sedan. Jag var 35 och han var ca 50 år. Vi hade anonymsex och det var grymt upphetsande. Jag åkte till honom och innan jag knackade på dörren tog jag på mig en ögonbindel som jag hade på mig hela tiden jag var där. Min fetisch är äldre män med stora kukar och denna man hade en nakenbild i sin profil och en stor kuk som jag gick igång på.

När han öppnade dörren och vi hade hälsat så ledde han mig ganska snabbt in i vardagsrummet till en fåtölj som jag satte mig i. Han tog fram sin kuk som jag villigt började suga. Jag kände att han hade en ganska så stor mage men det gjorde mig bara mer tänd. Själv är jag smal, vältränad och ser bra ut och jag tänder på skillnaden på min späda relativt unga kropp och kontrasten till hans ålder och kroppshydda samt naturligtvis den stora kuken. Jag sög alltså honom en stund och sen ledde han mig till vad jag tror var matbordet som han hade lagt en filt och några kuddar på. Jag lagde mig på rygg och han tog av mig mina kläder och började slicka mig och ta på mina bröst. Sen ställde han sig upp och började leka med sin kuk i min fittöppning utan kondom. Jag är nöjjig vad gäller könssjukdomar men det var så skönt och jag tog tag i hans kuk och körde den fram och tillbaka på min klitta och sen ner precis i fittöppningen och höll på en stund till jag kom i en jätteskön orgasm. Då bad jag honom ta på kondom och sen knullade han mig ståendes medans jag låg på bordet. När han var nära att komma slet han av kondomen och sprutade en jättesats i min mun.

Efter det så slappade vi lite och fick lite att dricka. Han frågade om jag inte ville ta av mig ögonbindeln men det ville jag inte. Han var sugen på mera sex efter en stund och denna gången gick vi upp i sovrummet på övervåningen. Minns inte riktigt men tror jag red honom i sängen och sen i varje fall så tog han mig bakifrån och han sa att detta är så skönt utan gummi, men vi hade alltså kondom då med, men mer som om han ville testa om jag ville gå med på att knulla utan kondom. Han sprutade mig i munnen igen då han kom. Sen så klädde jag på mig och vi sa hej då och jag tog först av mig ögonbindeln igen när jag lämnade huset. Väldigt kinky och upphetsande. Vi träffades aldrig igen men jag blir ofta kåt när jag tänker på detta.
Citera
2013-10-25, 22:50
Medlem
Sirianas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NewDawn
Jag träffade en äldre man på BC för några år sedan. Jag var 35 och han var ca 50 år. Vi hade anonymsex och det var grymt upphetsande. Jag åkte till honom och innan jag knackade på dörren tog jag på mig en ögonbindel som jag hade på mig hela tiden jag var där. Min fetisch är äldre män med stora kukar och denna man hade en nakenbild i sin profil och en stor kuk som jag gick igång på.

När han öppnade dörren och vi hade hälsat så ledde han mig ganska snabbt in i vardagsrummet till en fåtölj som jag satte mig i. Han tog fram sin kuk som jag villigt började suga. Jag kände att han hade en ganska så stor mage men det gjorde mig bara mer tänd. Själv är jag smal, vältränad och ser bra ut och jag tänder på skillnaden på min späda relativt unga kropp och kontrasten till hans ålder och kroppshydda samt naturligtvis den stora kuken. Jag sög alltså honom en stund och sen ledde han mig till vad jag tror var matbordet som han hade lagt en filt och några kuddar på. Jag lagde mig på rygg och han tog av mig mina kläder och började slicka mig och ta på mina bröst. Sen ställde han sig upp och började leka med sin kuk i min fittöppning utan kondom. Jag är nöjjig vad gäller könssjukdomar men det var så skönt och jag tog tag i hans kuk och körde den fram och tillbaka på min klitta och sen ner precis i fittöppningen och höll på en stund till jag kom i en jätteskön orgasm. Då bad jag honom ta på kondom och sen knullade han mig ståendes medans jag låg på bordet. När han var nära att komma slet han av kondomen och sprutade en jättesats i min mun.

Efter det så slappade vi lite och fick lite att dricka. Han frågade om jag inte ville ta av mig ögonbindeln men det ville jag inte. Han var sugen på mera sex efter en stund och denna gången gick vi upp i sovrummet på övervåningen. Minns inte riktigt men tror jag red honom i sängen och sen i varje fall så tog han mig bakifrån och han sa att detta är så skönt utan gummi, men vi hade alltså kondom då med, men mer som om han ville testa om jag ville gå med på att knulla utan kondom. Han sprutade mig i munnen igen då han kom. Sen så klädde jag på mig och vi sa hej då och jag tog först av mig ögonbindeln igen när jag lämnade huset. Väldigt kinky och upphetsande. Vi träffades aldrig igen men jag blir ofta kåt när jag tänker på detta.

Nice!

Det finns säkert seriösa på bc, men gott om oseriösa också.
Vi finns där som par och söker en tjej - helt lätt är det inte eftersom man har lite krav på utseende och intelligens.
Citera
2013-10-26, 00:49
Medlem
TitanDukes avatar
som par är den bra för oss , förutom alla som inte läser och bara har kuk bilder . för lite kvinnor som vågar men par som söker par är den riktigt bra .
Citera
2013-10-26, 02:27
Medlem
Baileys86s avatar
Som tjej på bc blir man väldigt populär, på cirka en halvtimme, kan man få runt 20 mail av män. Men om man däremot vill ha kontakt, med andra tjejer, är det svårare.
Citera
2013-10-28, 15:38
Medlem
Någon som vet hur man kan se om en profil använder sig av stulna bilder??
Citera
2013-10-28, 15:54
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jasmine.85
Någon som vet hur man kan se om en profil använder sig av stulna bilder??

inte va jag vet.. vadå är du rädd att nån snott dina tuttbilder?
Citera
2013-10-28, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
inte va jag vet.. vadå är du rädd att nån snott dina tuttbilder?

Haha nej..det är inte mina bilder det gäller utan någon jag vill kolla upp bara.. men det verkar som att det inte går tyvärr..
Citera
2013-12-12, 20:21
Medlem
Sorry om jag bumpar en gammal tråd, men jag har en profil där (med minimal info, står i princip att jag är en ung smal tjej som söker andra tjejer ). Dessa är mina 10 senaste meddelanden(samtliga från killar eller par, vilket jag tydligt sagt att jag inte söker):
*Hej
*Hej
*Vad sägs om ett erfaret par som vill bjuda in en ung kvinna i sina lekar?
*Har du några hobbies?
*Hejsan söker en extra tjej som vill ses med mig samt min kk ( ung tjej på 19 år )
*Hejsan allt bra kram
*Trevlig profil. vi vill umgås mysa och ha massa skön sex med en yngre tjej vilket vi gillar båd, erfarenhet finns coh vi är snygga trevlige generösa. Du kan väll höra av dig så vi kan prata lite ? Kram
*Nyfiken på dig!
*Hej vi är ett par som söker efter en tjej att ha en trekant med..kan de va nåt för dig?

Såå. Om du inte är utvecklingsstörd, har dyslexi eller är allmänt tråkig kan BC vara för dig. Jag har lagt ned mest för att jag får så mycket idiotmail. Om du siktar in dig på personer som faktiskt föker dig kan det gå mycket bättre!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in