Citat:
Ursprungligen postat av
Kanelochsocker
Fegis! Du litar inte på din tjej men du vill inte riskera att hon blir arg på dig för att du misstror henne och jag skall vara med att betala ...
Näru, det vill jag inte!
Med tanke på andra diskussioner i dag, att tjejer inte vill ha mesar utan istället "dominanta" killar så är ju du arketypen för en mes. Vågar inte stå för vad du tycker och andra skall betala.
Det handlar inte om att vara feg eller inte. Det handlar om att sätta upp ett system som förminskar komplikationer i familjen.
Både du och jag vet att det skulle bli ett jävla liv då pappa björn vill ta ett faderskapstest, tårar skulle komma och det skulle bli ett jävla drama: "liitar han inte på mig???

".
Faktum är att kvinnor kan vara 100% säkra på att barnet är deras - män kan det inte, det är således enbart i jämställdhetens anda att införa obligatoriska faderskapstest så man får det undanstökat.
Om man är EMOT detta förslag bevisas det återigen att man är en manshatande liten subba som skiter blanka fan i att det är hundratusentals fäder ute i världen som uppfostrar barn som dom tror är deras egna - när det egentligen är rörmockarens eller brevbärarens.
Ni är hycklare, manshatare och ni kämpar inte alls för "jämställdhet" - allt enligt vad fördomarna menar på.