Citat:
Ursprungligen postat av
ceps
Beror nog mest på att om du vinner med super så låses understående uppgraderingar också upp. Trist system överhuvudtaget! Drygt att grinda fram saker, kom med något nytt!
En annan grej: varför har ingen föreslagit 16 race med crewet? Tycker möjligheterna utnyttjas dåligt! Antingen så har jag missat allt kul, eller så vill folk mest kuka runt ensamma?
Det är felaktigt, du låser upp dessa uppgraderingar för alla klasser utav bilar även om du vinner race på motorcykel. Man behöver inte göra det enskilt för varje klass.
Men om allt skulle vara upplåst ifrån början vad skulle då få folk att se nån glöd?
Du föreslår det just nu ju, visst låter det som en kul idé! Dom senaste dagarna har jag haft roligare än någonsin just pågrund av att jag spelat med crewet, vi är ett par st som flummar runt!
Ett headset gör väldigt mycket skillnad vill jag säga.
Anledningen till att folk fegar ur när du ändrar klass kan vara att dom har satsat alla sina pengar på en supertrimmad super-bil och vill enbart spela med den för att ha större chans att vinna.. Vissa försöker ju även tjäna sekunder på att få rp och då går det ju lite snabbare med super varje race, annars vågar man inte testa något nytt kanske?
Själv tycker jag det är mycket roligare med variation och ändrar nästan klass emellan varje race när jag är host.