2013-10-25, 14:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Autozione
Kul när man skall köra race och 99 % hoppar ur lobbyn när man byter från super till t.ex. muscle eller sports classics. Är de övriga bilarna för svårhanterliga eller?

Hatar race... majoriteten förstör och spelar med catchup
Citera
2013-10-25, 14:12
Medlem
cepss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Autozione
Kul när man skall köra race och 99 % hoppar ur lobbyn när man byter från super till t.ex. muscle eller sports classics. Är de övriga bilarna för svårhanterliga eller?

Beror nog mest på att om du vinner med super så låses understående uppgraderingar också upp. Trist system överhuvudtaget! Drygt att grinda fram saker, kom med något nytt!

En annan grej: varför har ingen föreslagit 16 race med crewet? Tycker möjligheterna utnyttjas dåligt! Antingen så har jag missat allt kul, eller så vill folk mest kuka runt ensamma?
Citera
2013-10-25, 14:14
Medlem
Yamals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ped-Ober
Hatar race... majoriteten förstör och spelar med catchup
Jag älskar race, lätt att få pengar/exp, men att folk kör med catchup är för mig helt jävla ologiskt, förstår verkligen inte varför i helvete man vill köra med det.. Spelar ingen som helst roll om vem som är bäst just det loppet, vem som helst kan vinna
Citera
2013-10-25, 14:22
Medlem
Credzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ceps
Beror nog mest på att om du vinner med super så låses understående uppgraderingar också upp. Trist system överhuvudtaget! Drygt att grinda fram saker, kom med något nytt!

En annan grej: varför har ingen föreslagit 16 race med crewet? Tycker möjligheterna utnyttjas dåligt! Antingen så har jag missat allt kul, eller så vill folk mest kuka runt ensamma?

Du låser upp alla uppgradering oberoende av vilken bilklass du kör, tex om du kör muscle så låser du även upp på sport och alla andra.
Citera
2013-10-25, 14:24
Medlem
kristoes avatar
Citat:

va fan, äre sant? då känns det ju självklart att lira med super medans man grindar segrar för att låsa upp ju..
Citera
2013-10-25, 14:26
Medlem
cepss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Credz
Du låser upp alla uppgradering oberoende av vilken bilklass du kör, tex om du kör muscle så låser du även upp på sport och alla andra.

Oh fan, my bad! Då vet jag inte varför folk drar.
Citera
2013-10-25, 14:29
Medlem
Rivals avatar
Citat:

Det är felaktigt, du låser upp dessa uppgraderingar för alla klasser utav bilar även om du vinner race på motorcykel. Man behöver inte göra det enskilt för varje klass.
Men om allt skulle vara upplåst ifrån början vad skulle då få folk att se nån glöd?

Du föreslår det just nu ju, visst låter det som en kul idé! Dom senaste dagarna har jag haft roligare än någonsin just pågrund av att jag spelat med crewet, vi är ett par st som flummar runt!
Ett headset gör väldigt mycket skillnad vill jag säga.

Anledningen till att folk fegar ur när du ändrar klass kan vara att dom har satsat alla sina pengar på en supertrimmad super-bil och vill enbart spela med den för att ha större chans att vinna.. Vissa försöker ju även tjäna sekunder på att få rp och då går det ju lite snabbare med super varje race, annars vågar man inte testa något nytt kanske?
Själv tycker jag det är mycket roligare med variation och ändrar nästan klass emellan varje race när jag är host.
Citera
2013-10-25, 14:38
Medlem
neqers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yamal
Jag älskar race, lätt att få pengar/exp, men att folk kör med catchup är för mig helt jävla ologiskt, förstår verkligen inte varför i helvete man vill köra med det.. Spelar ingen som helst roll om vem som är bäst just det loppet, vem som helst kan vinna
Hoppas verkligen man kommer kunna filtrera vilka sorts race man vill köra i framtiden...
Citera
2013-10-25, 14:44
Moderator
skunkensunes avatar
Citat:

Är det verkligen så? Tycker att jag hela tiden läst att man måste låsa upp respektive bilklass för sig.
Citera
2013-10-25, 14:51
Medlem
Credzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skunkensune
Är det verkligen så? Tycker att jag hela tiden läst att man måste låsa upp respektive bilklass för sig.

Ne, du låser upp alla vilken klass du än kör. Klasserna är indelade i Car, plane och boat vilket är dumt då du inte kan modda båtar och plan...
Citera
2013-10-25, 14:56
Medlem
oineris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av '[SIC
'|45834108]Följdfrågan lyder: Jag har rank 42 tror jag men sen vad jag förstår har man ett crewrank också?
För enlig RGSC så står det 50 på min gubbe och inne i spelet på crewloggan så står det 48 (utöver min 42) vilket min gissning ligger på desync mellan spelet och molnet?

Om crewranken vet jag inte själv något för själv är inte med i någon och genom att googla så hittade jag inget bra svar.
Citera
2013-10-25, 15:07
Medlem
Ducken11s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skunkensune

Citat:
Ne, du låser upp alla vilken klass du än kör. Klasserna är indelade i Car, plane och boat vilket är dumt då du inte kan modda båtar och plan...

Ni båda har rätt och fel.

Före patchen iallafall...
Du låser upp bildelar för respektive klass kör race i för alla utom SUPER, när du racear i super klassen så låser du upp bildelar för alla klasser. Alltså, kör du sports eller coupe och vinner så låser du enbart upp för den klassen du kör i.

Vet ej om detta var gjort med flit, ska kolla om det fortfarande fungerar likadant efter senaste patchen när jag kommit hem från jobbet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in