Citat:
Ursprungligen postat av
-benito-
Allvarlig snälla SvP BOJKOTTA judemedia dom kommer alltid klippa och klistra i intervjuerna och göra sitt yttersta för att framställa partiet i en så dålig dager som bara möjligt. Varför ställa upp och bjuda dom på dessa straffsparkar. Bygg upp er egen propagandamaskin och bry er inte om gammelfulmedia. De är inte viktiga längre.
Nja, som jag ser det ska SvP använda sig av judemedia när vi gynnas av det. Idag och de närmaste åren kommer vi definitivt att tjäna på att synas och höras då vårt varumärke inte är så välkänt än. Efter så gott som samtliga "slaskartiklar" i pressen om oss så har vi också kunnat se en ökning vad gäller besökare på vår partihemsida och beställningar av informationspaket, och gissningsvis medlemsansökningar också.
Det är lite som det gamla talesättet "All reklam är bra reklam", till en viss gräns förstås.
Citat:
Ursprungligen postat av
Tony Clifton
Har för mig att jag läste någonstans att han jobbar halvtid inom bygg, så gissningsvis
så borde han ha en halvtidstjänst pröjsad av SvP...
Citat:
Ursprungligen postat av
NirvanA
Varifrån får SvP dom pengarna? Går en del av de allmänna donationerna till löner?
Att Stefan är engagerad halvtid eller mer åt partiet innebär inte nödvändigtvis att partiet betalar några större summor i lön. Det finns andra möjligheter exempelvis tjänstledighet eller andra överenskommelser av liknande slag, eller att man helt enkelt frivilligt går ner till halvtid eller liknande för att kunna lägga mer energi på politiken.
Jag vet inte hur det förhåller sig riktigt och jag vet heller inte om det är något som kommuniceras utåt till icke-medlemmar.
Det jag däremot vet är att Stefan Jacobsson alltid är den som går upp tidigast på morgonen och går lägger sig sist på kvällen av alla som är engagerade i partiet och att vi inte kunde hoppas på en mer energisk partiledare. När det är möjligt att finansiera en riktig anställning inom partiet så Stefan enbart kan fokusera på det politiska så bör det också vara det första man gör. Även om det naturligtvis finns andra tjänster inom partiet som i princip bör vara bemannade på heltid också, eller åtminstone halvtid till att börja med.
Citat:
Ursprungligen postat av
WhiskeyTango84
Om han får betalt av partiet har jag ingen aning om men han finns ju tillgänglig både på facebook. twitter och mail så fråga honom gärna. Dock tror inte jag personligen att partiet i dagsläget har de resurserna till förfogande riktigt. Drömmen är väl dock att ha så god ekonomi så man kan anställa folk till att pyssla med politik på heltid
Så är det naturligtvis.