2013-10-24, 18:08
Medlem
BountyKillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rati
Det värsta är ju att "Passive Mode" inte fungerar. Slösa inte pengar (100$) på det.

Jo det också, flera gånger har folk försökt köra över mig när jag är i passive mode, men då går jag bara upp nånstans var dom inte kommer åt med bilen o väntar tills dom dragit iväg. Ser inte grejen med att döda folk på måfå, vad tjänar man? Ok om nån har bounty på sig, då tjänar man pengar, men annars? Inget.
Citera
2013-10-24, 18:13
Medlem
Ratis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BountyKiller
Jo det också, flera gånger har folk försökt köra över mig när jag är i passive mode, men då går jag bara upp nånstans var dom inte kommer åt med bilen o väntar tills dom dragit iväg. Ser inte grejen med att döda folk på måfå, vad tjänar man? Ok om nån har bounty på sig, då tjänar man pengar, men annars? Inget.

Plus att man kan bli ihjälskjuten om man sitter på en motorcykel, även om man har aktiverat passive mode. Om nu inte Rockstar har fixat den buggen ännu.
Citera
2013-10-24, 18:14
Medlem
HestDrickaColas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobinTheBrave
Någon som har lust att levla strength? Adda RobinTheDerp på xbox live eller skriv här.

Tar runt 20 min för 100 strength.
Kan du nu, snart?
Citera
2013-10-24, 18:26
Medlem
BountyKillers avatar
Citat:
Plus att man kan bli ihjälskjuten om man sitter på en motorcykel, även om man har aktiverat passive mode. Om nu inte Rockstar har fixat den buggen ännu.

Seriöst? Det visste jag inte.. fan va dåligt. Visste att dom kan döda mig om jag sitter i bil (spränga den t.ex), men att man kan bli dödad på mc fast man är passiv.. riktigt dåligt.
Citera
2013-10-24, 18:37
Medlem
Awbetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BountyKiller
Fy f*n vad jag börjar tröttna på online delen. Direkt när man kommer in så är det nån töntjävel som ska döda en, jag stod och läste sms i telefon (i spelet alltså) och en snubbe kör förbi mig, bromsar in, dödar mig, kör vidare. Byter till annan session, hinner åka runt i max 2min och blir dödad igen. Sätter sedan på passive mode och får sms av någon "passive noob lmao". ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ!!!! Måste hitta nåt crew o spela med som e bara vi som kör, så man slipper sånt folk, annars ger jag fan upp gta helt o hållet.

Du får vara på din vakt! Spelare har en tendens att gå på de svagaste.
Citera
2013-10-24, 18:40
Medlem
SilentVictorys avatar
Så, nu har jag äntligen lyckats ordna upp placeringen av bilarna i garaget
Är det någon som vill ha hjälp med hur man gör? Hojta till så ska jag ger en en förklaring.
Citera
2013-10-24, 18:44
Medlem
kattrumpas avatar
Citat:
Vad menar du? Det är inte en bugg.
Rockstar skriver att passive mode gör så att man inte kan bli skjuten när man är on foot och det lever dom ju upp till.
Citera
2013-10-24, 18:51
Medlem
Awbetts avatar
Gick in på gta och ser att jag har fått någon strut på mitt huvud där det står DUNCE. Är jag badsport eller?
Citera
2013-10-24, 19:01
Medlem
Ratis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Awbett
Gick in på gta och ser att jag har fått någon strut på mitt huvud där det står DUNCE. Är jag badsport eller?

Såg en annan spelare som också hade en dumstrut på sig, trodde först det var en hatt som man kan köpa. Men det kan nog stämma att man får det av att vara en badsport.

Haha vad festligt!
Citera
2013-10-24, 19:05
Medlem
mrgangster655s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Awbett
yes
Citera
2013-10-24, 19:06
Medlem
Awbetts avatar
Citat:
Såg en annan spelare som också hade en dumstrut på sig, trodde först det var en hatt som man kan köpa. Men det kan nog stämma att man får det av att vara en badsport.

Haha vad festligt!

hahaha, jag kör tydligen också bara med andra strutar
Citera
2013-10-24, 19:12
Medlem
tumstocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SilentVictory
Så, nu har jag äntligen lyckats ordna upp placeringen av bilarna i garaget
Är det någon som vill ha hjälp med hur man gör? Hojta till så ska jag ger en en förklaring.

Jag hade gärna tagit emot en förklaring, har testat de flesta sätt jag kan komma på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in